Mode & Beauty alle pijlers

Bh tips grote borsten

06-05-2010 01:55 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Dames,

Ik ben vast niet de enige met het "probleem" van grote borsten (80F).

Ze zitten me niet in de weg, maar het bemachtigen van een goede bh valt niet mee. Liefst draag is voorgevormde bh's. Zelf heb ik goede ervaringen met Marie-Jo, maar dat is dan weer een prijzig merk... Dus hebben jullie tips, kom maar op!
Gevonden: Farfallina!

Iemand enig idee hoe snel ze leveren?
.
Oh shit zeg die creditcards. Ik zou er zelf ook niet zo snel een aanschaffen. Kan je er dus niet mee helpen :( Maar er is vast wel iemand in je omgeving die er een heeft. Zo heb ik ooit een vakantie geboekt..
Zelf heb ik ook geen creditcard, maar heb een paypal rekening geopend, ideaal! Google maar even, nadeel is dat ze deze vorm van betalen niet overal accepteren.

Ik heb enkele weken geleden zo voor het eerst een bikini van Panache besteld bij figleaves.com. Het scheelt zo ontzettend veel in prijs vergeleken met de webwinkel in Nederlan.Ok, retour zenden is wel wat duurder, maar het kan wel uit. Van bh's draag is meestal Prima Donna (65f, voorgevormd in 65g). Ze zijn wat duurder, maar ik heb liever geen hangborsten.
Ik heb zelf het idee dat freya een beetje krap is qua omvang? Meer mensen ervaring mee?

Ik heb 80E maar ik bestel van freya in de UK vaak toch 38 en dat is 85. E is volgens de verschillende sites in de UK DD.

Hoe is jullie ervaring qua maten in de UK?

Brastop kende ik nog niet! Lekker goedkoop zeg. Ga ik zeker bestellen als ik weer wat nodig heb.

Ik ben ook fan van voorgevormde beha's en dat is vaak ondoenlijk in een E, tenzij je een dikke portemonnee meebrengt.

Iemand nog een tip voor een mooie voorgevormde beha van brastop in 80E? Die goed ondersteunt.
Oh voorgevormd kan inderdaad ook wel een maatje groter vaak. Heb laatst een 80F gekocht voorgevormd. Wel bij hunkemoller, maar die gaan inderdaad niet zo heel lang mee.

En de modellen met brede banden zijn er al haast weer uit want 'niemand' wil dat. :(

Nou ik dus wel.
Ik heb vandaag bh's bij Hema gekocht voor 5 Euro per stuk! Zo vaag, normaal hangt mijn maat (E cup) amper bij Hema en nu kon ik zo 5 stuks uit het aanbiedingenrek plukken. Voorgevormd en leuke prints en kleuren. Ik verwacht niets van de kwaliteit, maar ik vond het gewoon lollig om eens wat leuks en goedkoops aan te schaffen, gewoon omdat het kon. Misschien valt de kwaliteit wel mee en anders heb je voor 5 Euro niet gauw een miskoop. Ze passen in ieder geval goed. Broekjes waren trouwens ook vet in de aanbieding, dus die heb ik ook meteen ingeslagen.
Mieshka; handige aankoop. Laat ons weten wat er na een keer wassen van over is!

Freya vind ik in de omvang wat groter vallen, bij bikini's dan.
Goede tips allemaal! Ik heb over het algemeen 85E/F net hoe t valt.

Sapph vind ik bagger, 2 hele mooie BH's in de juiste maat aangeschaft en bij beiden brak de beugel op dezelfde plek. Sapph toonde geen enkele service, meer een soort van : Pech voor je.. Niet veel later kwam de speciale grote maten lijn dus wie weet hoeveel klachten ze al hadden..

Ik heb 1 voorgevormde hema, zat in t begin prima maar na vaker wassen/dragen ging de rek eruit en werd ie slap..

Dus leuk voor even om goedkoop af te wisselen!

Verder heb ik wel de shockabsorber, degene voor het zwaarste werk. Erg tevreden mee! Is diegene met t witte randje en houdt alles op zn plaats bij het paardrijden. Ik lees hier nog even mee!
quote:Finsternis schreef op 06 mei 2010 @ 08:19:

Bij de Hunkemoller hebben ze tegenwoordig tot zeer grote maten bh's hangen.. Tot welke maat, en of ze ook stevig zijn weet ik niet...

Verder vind ik de slogan van Hunkemoller een beetje matig, 'The more the better', ofwel de dames met t/m cup D waaraan ze altijd hun centjes hebben verdiend worden hier gewoon (semi) beledigt.. Of zie ik dit verkeerd?Ik slaag dus echt niet bij Hunkemoller, maar bij V&D dus weer wel en ik heb maat 90f, als je sapp in deze maat wilt hebben moet je begin september naar V&D dan hebben ze volop nieuwe modellen en die kosten rond de ¤39,- en ja ze zitten wel goed bij mij..........
Hallo!

Ik heb zelf een 75 E en dat is ook niet makkelijk om te vinden.

Er is sinds kort een lingerie winkel geopend in Houten. ( vlak bij Utrecht) Echt super leuk en helemaal niet duur! Ze verkopen er ook bikini's en niet van die standaart dingen of van die hele dure. Ze hebben een website lwww.lushlingerie.nl Misschien kun je daar slagen?
Hallo!

Ik heb zelf een 75 E ook geen makkelijke maat.

Maar er is echt een heel leuk winkeltje in Houten! Ze hebben hele leuke bh's en verkopen ook badmode. Niet duur! Het winkeltje heet Lush lingerie en hebben ook een site www.lushlingerie.nl Misschien heb je hier iets aan?
Jeetje, en alleen daarvoor al lid geworden?
Prima donna, al járen tevreden over!
Ik voel me zo moedellooos
Dubbel
Ik voel me zo moedellooos
Nou ik blijf zweren bij Marlies Dekkers. 80F en past heel goed. Blijft ook lang mooi, vandaag toevallig weer iets in de sale gehaald. Gelukkig krijgen ze bij Marlies Dekkers steeds meer BH's zonder heel veel frutsels, kan ze nu echt overal onder aan. Freya vindt ik zelf niet zo'n fijn merk. Krijg er punttieten van
Ik heb zelf 75H en ik vind Freya echt beroerd zitten, die beugels doen me zeer.

Ik zweer bij Felina, Rosa Faia en Syl Design (die laatste is een echte aanrader, niet zo bekend, maar zit heerlijk, is heel stevig en mooi/sexy).
ps: ik heb maat 65G, echt een drama, als je een grote cup vind is de omvang meestal ook enorm. en een 65'je vind je bijna alleen maar in A of als je mazzel hebt B. Kent iemand dit probleem?[/quote]

Dat kan ik me voorstellen! Met mijn 85G heb ik al een smalle omvang voor de cup! Gelukkig wordt het voor mijn maat al iets beter, maar toch is de keuze niet super...
Frey vind ik ook niet zo heel fijn meer. Ik ben zeer tevreden met Prima Donna (volgens mij maken ze die BH's voor mij!)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-01-2011 09:27
Reden: reclame verwijderd
% gewijzigd
Vandaag ook korting op de betere merken zoals Aubade, Chantelle, Marie-Jo bij de bijenkorf!

Heb mezelf weer een setje cadeau gedaan!
Ik (75E) heb het er afgelopen week ook weer eens op gewaagd ; een paar bh's passen van de grote (wat minder dure) merken passen, in dit geval van Esprit en Triumph. Maar het was opnieuw niet erg geslaagd. Veel te weinig stevigheid en/of verkeerde pasvorm. Jammer !

De laatste jaren draag ik eigenlijk alleen nog maar Panache, en nu ben ik zo gewend aan die pasvorm dat ik blijkbaar geen genoegen neem met andere vormen. Helaas heb ik ook geen creditcard meer tot m'n beschikking (om te kunnen kopen bij Bravissimo in GB), en in Nederland is dat merk enorm duur!
[quote]anoniem322 schreef op 06 mei 2010 @ 08:23:

Nou Finsternis, die van hunkemoller zitten voor geen ene meter. Totaal geen ondersteuning etc.

Dat hoor ik steeds van iedereen,maar ik draag al jaren de minimizer van hunkemoller in 80F,en die zit beter dan welke dure bh dan ook.

Ik gooi ze wel weg na een half jaar dragen, en koop dan weer nieuwe in de 3e bh gratis actie 2x per jaar.
Ik draag al jaren Maidenform, voelt alsof je niets aan hebt, je figuur wordt er veel mooier van en je ziet niets onder je kleding. En het prijskaartje van 35 euro is ook prima, die dingen gaan letterlijk jaren mee en bieden veel ondersteuning. Helaas verkopen ze bij de Bijenkorf (en in de rest van NL) alleen tot D.

Marlies Dekkers zit bij mij wel ok, net een bh gekocht in de sale. Alleen die bandjes die er steeds omheen zitten haal ik er altijd af.

Ik snap trouwens sowieso niet dat je vaak beha's ziet met E cup of groter met van die ielige bandjes....
Hoihoi, wat een tips hier zeg, geweldig.

Ik ben sinds een tijdje doorgegroeid naar maatje 75E/F zit een beetje op de wip, is nu niet bepaald een maat die je in de normale winkels veel ziet hangen. 75D kwam ik nog wel eens aan een goedkope bh, zo bij Zeeman of Hans Textiel. Zit er nou niet meer in. Helaas, want echt veel geld heb ik niet. Maar ik heb wel een creditcard, dus die engelse tips ga ik ook zeker eens nalopen!

Vroeg me nog af: ik heb nog nooit een beugel-bh gehad die bij mij lekker zat. Altijd drukte het gewicht van mijn borsten de beugel tegen mijn ribben aan, waar dus echt geen vet op zit o_O Toen ik dit een keer aankaartte bij een lingeriezaak, werd ik ronduit uitgelachen. Omdat ik me zo niet echt serieus genomen voelde, ben ik maar weggegaan. Ik kom vaak bij goedkopere BH's uit op sportbh's voor het minder zware werk. Sportbh's hebben namelijk heel vaak géén beugels en wél veel steun.

Heeft iemand hierover nog tips? Ik durf eigenlijk echt geen beugels meer, het deed gewoon echt zeer. Maar een beugelloze bh vinden maakt het nog lastiger een bh te vinden dan alleen de maat 75D me tot nu toe altijd gaf... dus echt veel hoop heb ik dan ook niet, nu ik gemerkt heb dat mijn cupmaat is opgeschoven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven