Entertainment alle pijlers

De Pfaff´s

18-11-2009 23:39 3176 berichten
Ik schaam mij diep, maar ik kijk vaak naar de Pfaff´s. Zelfs de herhalingen op rtl7 zet ik soms op.

En waarom? Ik vind er dus eigenlijk niets aan en erger mij vaak aan het gedrag van de hele familie,

Wie kijkt er nog meer naar? Wie ergert zich ook zo, maar kan het toch niet laten om de afleveringen te bekijken?
Alle reacties Link kopieren
Broeske is een etterbakske.
en dan probeert Dave eens consequent te zijn:

Broes pak die lepel op ! (en dat vol geduld wel 20x) en dan hoor je Lins lachen en iets zeggen van: da ma nie he, geef maar aan papa.

Lins bij de trampoline: jij mag efkes nie meer mee spelen nie. Ze draait zich om en hij stort zich wederom of zijn zuske. En zij zegt: zo ga je nie met de vrouwkus om....

Ik ben geen voorstander van slaan, maar bij dit joch beginnen mijn handen spontaan te jeuken..
Een tijdje terug, met chocola, die Bruce steeds pakte, zegt Dave "nee, dat is voor kindjes die een uurke braaf zijn. Deal?" En Bruce herhaalt "deal" en snapt er niets van.

Of Lindsey die tegen Bruce zegt dat als hij 16 is, ze hem ook eens in zijn nachtrust gaat storen. "Deal?" En Bruce praat het laatste woord weer na.

En zij maar denken dat ze zo goed hun best doen om afspraken met Bruce te maken.

Oh ja, en Bruce werd laatst in de hoek gezet. Een en al gepraat van Dave erom heen. Mag niet van supernanny. Geen discussie, gewoon in de hoek zetten.
Broes, gij moe lief zijn voor de meisjes he??? Pfffffffffff....

Dames, ik ga zo voor 2 weken op vakantie. Zonder internet. Ja, ik weet het ook niet hoe ik dat ga doen zonder jullie en de Pfafs maar het moet he?

Ik vertrouw erop dat alle voorbereidingen doorgaan, ik kijk voor een nieuw trouwkado en ik spreek jullie over 2 weken weer...

Liefs,

Monique
Brrrrr. ik word een naar mens als ik een half uur stoute Bruce gezien heb.

Zijn alle kinderen zo? Dan hoef ik er geen meer.
Alle kinderen zo? Echt niet. Gewoon een kwestie van opvoeden en consequent zijn.

Mijn haren gaan overeind staan van ons Broeske
die camera-man/vrouw die moet zich echt kapot lachen daar in huis (of inmiddels is die mateloos geirriteerd). Als Broeske niets doet, dan kan hij wel ff op Fayke inzoomen: die laat een compleet bord chocomelk ofzoiets, flikkeren. En dan Lins maar roepen, dadelijk komt dene papa thuis....afwisseling vd wacht.

Fijn voor Dave, hele dag gewerkt en dan kom je thuis mag je gelijk Broeske aanpakken etc. Dat hoef ik mijn vent niet te flikken. Lekker met de kinderen spelen, aandacht geven en vooral gezellig aan tafel, ok, maar hij moet niet meteen de Supernanny worden als hij net thuis is.
Wie heeft het gisteren nog gezien; ik moest werken
Luca, volgens mij zijn de cameramensen of heel snel overspannen of hebben ze een Pfaffs-uitzet meganisme ontwikkeld
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Her is de perfecte familie voor een real life soap!
Moniekske, als je dit nog leest.

FIJNE VAKANTIE

Salukes hè, tot over 2 weekskes,, dadaaaaa.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Missisauga8888 schreef op 17 juni 2010 @ 16:00:

Broeske is een etterbakske.

Volgens mij is het geen makkelijk jongetje, maar komt het vooral door de manier waarop Lindsey en d'n Dave er mee om gaan.

Ze zijn niet streng genoeg, niet consequent genoeg en eigenlijk helemaal niet geïnteresseerd in hun kinderen.

Het lijkt wel alsof het allemaal teveel moeite is. Ze blijven gewoon zitten, roepen een keer "da ma nie hè, zunne" en denken dat ze opvoedkundig goed bezig zijn
Dat Bruce zo is heeft wel degelijk met opvoeding te maken.. je moet vanaf het begin al consequent zijn met opvoeden, op 1 lijn staan als ouders.. Als ik Bruce ( en Fay) zie dan word ik al moe.. kan je nagaan hoe Linsey zich voelt... maar dat ligt toch echt aan haar zelf. Gewoon strenger zijn en niet iets zeggen en dan weglopen... dat werkt niet. ... niet dat ik nu zo'n expert ben maar als mijn kinderen zo stout waren als Bruce dan werd ik gillend gek...
quote:mariska100 schreef op 18 juni 2010 @ 09:52:

Wie heeft het gisteren nog gezien; ik moest werkenIk heb heel de tijd "Bruce, da mag nie!' gehoord. Hij wilde zijn broek niet aan, wilde geen avondeten, wilde toen wel muesli, maar gooide de melk ernaast en maakte mama Lindsey gek. Verder kreeg volgens mij Kenji zijn comunniekleren van diezelfde ontwerper als bij Shania. Nicola en Debby hadden nog ruzie over een slapend kind bij de toiletten in de zaak. JM heb ik doorgespoeld
quote:Linda1985 schreef op 18 juni 2010 @ 18:26:

[...]

Ik heb heel de tijd "Bruce, da mag nie!' gehoord. Hij wilde zijn broek niet aan, wilde geen avondeten, wilde toen wel muesli, maar gooide de melk ernaast en maakte mama Lindsey gek. Verder kreeg volgens mij Kenji zijn comunniekleren van diezelfde ontwerper als bij Shania. Nicola en Debby hadden nog ruzie over een slapend kind bij de toiletten in de zaak. JM heb ik doorgespoeld Toch niet door de WC ?
quote:binkie14 schreef op 18 juni 2010 @ 19:34:

[...]

Toch niet door de WC ?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bruce is hier inderdaad in zijn vervelendste periode, en zijn ouders reageren er niet goed op.

Toen Dave hem aan het "aanpakken" was, dacht Lindsey te kunnen helpen door ondertussen te gaan zingen: "Bruce is niet fli-hink", enkele keren achter elkaar.

Maar gelukkig hebben we in de nieuwste afleveringen kunnen zien dat hij goed aan het bijtrekken is.
[quote]Reneeke schreef op 18 juni 2010 @ 22:40:

Bruce is hier inderdaad in zijn vervelendste periode, en zijn ouders reageren er niet goed op.

Toen Dave hem aan het "aanpakken" was, dacht Lindsey te kunnen helpen door ondertussen te gaan zingen: "Bruce is niet fli-hink", enkele keren achter elkaar.

Maar gelukkig hebben we in de nieuwste afleveringen kunnen zien dat hij goed aan het bijtrekken is.[/quote]

Ja daar ben ik het wel mee eens. In de nieuwste afleveringen is hij een stuk liever.
Dat gezicht van Lindsey toen Bruce haar bord met eten omver sloeg, zo over haar kleren heen... en dat zegt ze 'je deed het expres ook, dat is nog het ergste'
quote:Linda1985 schreef op 18 juni 2010 @ 18:26:

[...]

JM heb ik doorgespoeld
Zeg lieve Fans, waar zijn jullie allemaal???
Ik durf niet meer te komen sinds we positief moeten schrijven, Pfaff kijken en er positief overschrijven is voor mij: een contradictus in terminus (lekker moeilijk weten ze niet wat het is als ze dit lezen )
quote:Jala5 schreef op 21 juni 2010 @ 15:33:

Ik durf niet meer te komen sinds we positief moeten schrijven, Pfaff kijken en er positief overschrijven is voor mij: een contradictus in terminus (lekker moeilijk weten ze niet wat het is als ze dit lezen )

Oh lieve Jala toch,

Ja ik begrijp wel wat je bedoelt.

Misschien moeten wij maar aan 'ons' Louisake vragen, of zij de regels wat kan versoepelen.

En anders maken wij een schaduwtopic.
quote:Jala5 schreef op 21 juni 2010 @ 15:33:

Ik durf niet meer te komen sinds we positief moeten schrijven, Pfaff kijken en er positief overschrijven is voor mij: een contradictus in terminus (lekker moeilijk weten ze niet wat het is als ze dit lezen )Huh, moet dat.... daar doe ik dan niet aan mee! Ik ben van de anti Pfaff fanclub en geniet daar erg van.
Debby en Nicolaas waren vanavond, op een millionairs gala, lekker opgehaald in de limousine, om 9 uur 's morgens al aan de champagne.

Ze kwamen allemaal bekenden tegen, en zowaar ook de ontwerper van Debby's nieuwe borsten.

Ze liep 'm zomaar tegen het lijf .

Aangezien ze een alles onthullend kleedtje droeg, kon hij nog eens extra genieten van zijn creatie.

Ze zag er beeldschoon uit!

Alleen erg jammer van heur haar, ze was net een poedel met permanent, die tijdens de behandeling de salon, heeft verlaten .

En van dat ordinaire kauwgum gekauw, tijdens gesprekken, en zelfs fotoshoots, begin ik ook een beetje onpasselijk te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven