Gewoon Thuis
donderdag 17 juni 2010 om 21:32
donderdag 17 juni 2010 om 21:46
quote:Kess schreef op 17 juni 2010 @ 21:44:
Weet je welke écht lekker zijn? Chocoprince toetjes! Die kopen Don en ik voor onszelf en die eten we op als de kinderen op bed liggen.
Ik hou niet van chocoladetoetjes. Sowieso niet zo van chocola
Even Googlen hoe die lekkere toetjes heten. Wit met jam-achtig onderin.
Weet je welke écht lekker zijn? Chocoprince toetjes! Die kopen Don en ik voor onszelf en die eten we op als de kinderen op bed liggen.
Ik hou niet van chocoladetoetjes. Sowieso niet zo van chocola
Even Googlen hoe die lekkere toetjes heten. Wit met jam-achtig onderin.
donderdag 17 juni 2010 om 21:54
Oh nog een paar vragen. In het boekje van de verloskundige staat bij 'praktische zaken' voor na de bevalling dat het handig is om in huis te hebben:
- venkelthee of cinababydruppels tegen darmkrampjes
- paracetamol 500 mg
- arnica korrels tegen zwellingen en kneuzingen
- calendulanzalf (voor evt hechtingen)
- vitamine K-druppels bij het geven van moedermelk
Moet ik dit allemaal al kopen?
- venkelthee of cinababydruppels tegen darmkrampjes
- paracetamol 500 mg
- arnica korrels tegen zwellingen en kneuzingen
- calendulanzalf (voor evt hechtingen)
- vitamine K-druppels bij het geven van moedermelk
Moet ik dit allemaal al kopen?
Peas on earth!
donderdag 17 juni 2010 om 21:57
- Darmkrampjes beginnen meestal pas na een paar weken. Hier tenminste.
- Paracetamol is wel handig als je erg veel naweeën hebt. Ik kon niet zonder, na bevalling Vito.
- Arnica korrels...... nooit gebruikt, maar was ook niet zo vreselijk gezwollen, dat scheelt.
- Calendulazalf, niet gebruikt.
- Vitamine K krijg je (hier) een receptje van aan het eind van de kraamweek van de vlos. Hoef je pas na een week mee te beginnen. En dat vergeet je ook heel snel weer.
- Paracetamol is wel handig als je erg veel naweeën hebt. Ik kon niet zonder, na bevalling Vito.
- Arnica korrels...... nooit gebruikt, maar was ook niet zo vreselijk gezwollen, dat scheelt.
- Calendulazalf, niet gebruikt.
- Vitamine K krijg je (hier) een receptje van aan het eind van de kraamweek van de vlos. Hoef je pas na een week mee te beginnen. En dat vergeet je ook heel snel weer.
Loretta is De Mol. Punt.