Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hmm, je moet nu toch erg gaan opschieten hoor

Snap wat je bedoelt, Star. Das ook heel ander soort vakantie.

Hey, hoe hebben je ouders het trouwens gehad?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Erwt, melden na 14.00 uur kan écht niet hoor! Dat is toch geen melden meer??? Ik moet wel weten wanneer ik water moet koken, navelbandjes klaar moet leggen en de verwarming hoger moet zetten!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, en geen idee wie dat stokje weer gemikt heeft, maar het is weer gelukt: ik heb de kotskak. Jammer, want ik had een leuk feestje vanavond.
Loretta is De Mol. Punt.

Sorry Kess, ik zal het niet meer doen
Peas on earth!
Oh balen
Peas on earth!
* spoelt gekookt water weg, legt navelbandjes terug in de kast en zet de verwarming weer een tikje lager *
Loretta is De Mol. Punt.
Kess

En balen van de KK. Ik vrees dat het hier vandaan komt, sorry

Beterschap
Gaat het met Miertje weer een beetje beter dan Inad?

Ik ben het vandaag voor het eerst een beetje zat. Mijn buik/ribben doen pijn, ik waggel en mijn hemd past niet meer over mijn buik. Bevallen moet tóch, dus doe dan maar NU
Peas on earth!
Jij was het dus! Kreng!

Heb nu intussen wel een beetje honger, want de hele dag maar 1 boterham gegeten die erg zwaar viel. Maar compleet lege maag voelt ook niet lekker en kramperig. Ik kan alleen niks bedenken wat ik dan zal proberen te eten....
Loretta is De Mol. Punt.
Hey Dopererwtje, ik plaag je moeder heel gemeen met nog 2 weken enz, maar ik weet zelf nog heel goed hoe irritant ik het wachten vond bij Chica en het was zo warm en alles was opgezet, voor mijn voeten en was t zat, dus, zullen we afspreken dat je ipv 5 juli gewoon morgen komt? 18 juni. Hele mooie datum hoor
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 juni 2010 @ 20:54:

Gaat het met Miertje weer een beetje beter dan Inad?

Ik ben het vandaag voor het eerst een beetje zat. Mijn buik/ribben doen pijn, ik waggel en mijn hemd past niet meer over mijn buik. Bevallen moet tóch, dus doe dan maar NU Nou, ga liggen dan. En duik in die weeën.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb toen hele week echt nauwelijks iets gegeten Kess, was ook echt afgevallen zag ik. Is weer goedgekomen daarna hoor, want toen kreeg ik de vreteritus en die is nog niet over

Mier aan beterende hand, wel nog ontstoken oogjes, zo zielig en hij hoest nog.
Ik waag me niet meer aan voorspellingen. Al denk ik nu stiekem dat hij echt op 21 juni komt. Een zonnekindje op de langste dag van het jaar, dat vind ik wel een mooi idee.
Loretta is De Mol. Punt.
Beetje bouillon Kess?
Peas on earth!
Morgen beter dan nu, Kess, want volgens mij heeft ze een date met Sjonnie
Ik wil inmiddels zelfs mijn date met Sjonnie wel afzeggen

Ik vind 18 juni ook wel leuk, of 20 of 21 juni. Langste-dag-kindje vind ik ook wel een leuk idee .

*kijkt naar buik en praat in op Doperwtje*
Peas on earth!
Een week????? Dat kan helemaal niet! Ik loop nou vanavond al een feestje mis, maar morgen heb ik ook een dagvullend feest en zaterdag een BBQ en maandagavond ook een feestje.

Net nu mijn sociale leven besloten heeft om alle events in één lang weekend te proppen, ben ik ziek! Dakannieheur!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 17 juni 2010 @ 20:45:

Oh, en geen idee wie dat stokje weer gemikt heeft, maar het is weer gelukt: ik heb de kotskak. Jammer, want ik had een leuk feestje vanavond.Ik had het niet moeten lezen. Volgens mij is het letteroverdraagbaar.
Hier duurde t zelfs 1,5 week, sorry Kesske. Maar wie weet ben jij veel sneller beter. In de Randstad is t veel ranziger dus wie weet is t virus daar bij jou een stuk milder
Ohjee... Star ook al....
Peas on earth!
quote:Inad schreef op 17 juni 2010 @ 20:19:

Hmm, je moet nu toch erg gaan opschieten hoor

Snap wat je bedoelt, Star. Das ook heel ander soort vakantie.

Hey, hoe hebben je ouders het trouwens gehad?Geweldig. Moeder wil er een huisje kopen meteen. Moest zelfs aan jou vragen waar jullie familiehuis is (mail anders maar even ivm bekendheid enzo ), of dat in het binnenland was. Ze waren erg onder de indruk iig.
Nee, die is alleen bang ervoor toch?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 juni 2010 @ 21:00:

Ohjee... Star ook al.... Neeeeee nog niet hoor! Maar als ik zoiets lees heb ik het vaak al
Oh, mail ik je wel even over.

leuk dat ze het zo fijn hadden, is ook zo'n mooie omgeving!
Inad mag door voor de .... vul maar in want heeft alles al

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven