Romantisch idee?

18-06-2010 14:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn allebei niet zo heel erg romantisch in gesteld. Maar nu wil ik toch eens een keer iets romantisch doen, ik heb alleen geen origineel leuk idee wat ook nog een beetje binnen het budget blijft, ( dus een weekend Parijs kan ik niet betalen).

Heeft iemand leuke ideeën en tips zodat ik mijn vriend een keertje kan verassen?
Als je een bad hebt is er kaarsjes omheen zetten al heel goed.

Doet mijn vriend wel eens voor mij, dan gaan we samen lekker romantisch in bad met kaarsjes en een wijntje. Of steek in de slaapkamer kaarsjes aan, met romantische muziek op de achtergrond, mooi lingerie setje. Dan kom je al een eind hoor.

Romantiek betekent niet meteen weekend parijs.

Of schrijf hem een mooie brief over wat je voor hem voelt en leg het op zijn kussen.
wil je romantiek uit of thuis?

Thuis zou ik uitgebreid koken, lekkere wijn erbij, veel kaarsjes en de avond voortzetten in de badkamer/slaapkamer samen in bad onder de douche, lekkere massage etc.

Je kunt hem ook verrassen met een sjiek etentje buitenshuis of een candle light cruise, of een wkndje weg in eigen land, of lekker gaan picknicken met mooi weer, of een bootje huren,
jaa dat is een goeie, massage in de slaapkamer met veel kaarsjes en veel olie. Altijd een goeie bij ons haha.
Wij zijn pas een dagje wezen kanoën op de biesbosch.

Bij Drima verhuur huur je een 3 persoonskano voor ¤ 25,- (een hele dag) en dan heb je ook genoeg ruimte voor een picknickmand, dus onderweg lekker picknicken.

Wij hadden het superleuk en het was ook best romantisch.
Romantiek zit wat mij betreft juist in kleine, niet kostbare dingen.

Verras hem bijv met een verwenavondje. Als hij thuiskomt staat er gezellige muziek op, de kaarsjes zijn aan en jij pakt zijn jas aan. Je hebt lekker gekookt, glaasje wijn erbij en een lekker toetje. Daarna een massage etc....

Of maak zelf een picknickmand en ga samen picknicken.

Beetje hetzelfde als voorgaande dames zie ik nu...
@Thila

O leuk! Die noteer ik.
Waarom zou je iets romantisch willen doen als jullie allebei niet zo romantisch zijn ingesteld? Ik denk dat je beter iets leuks kunt gaan doen.
Ja picknicken is leuk. Iemand wakker maken met een champagne ontbijt is leuk. Uitgebreid koken en jij het toetje. Ja wat vind je romantisch? Een leuke film huren en heerlijke hapjes erbij, in elkaars armen, wijntje erbij, ja zou ook m.i. een leuke avond zijn. Een strandwandeling kost niets, daarna een patatje eten of lekker uiteten gaan. Massage ......

Maar iets samen doen wat je normaal nooit samen doet zou ik ook bijzonder vinden, bijv. een leuke dag weg, een dierentuin of pretpark, wat eten erna samen, enz.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Frutje schreef op 18 juni 2010 @ 14:21:

@Thila

O leuk! Die noteer ik.

Ja, echt superleuk!

Wij wilden eigenlijk eerst een weekendje weg maar bedachten ons toen dat het veel leuker is als we allebei iets regelen voor een dag in het weekend en dat de ander daar niets vanaf weet.

Echt heel erg leuk was dat. Veel verrassender dan wanneer je van te voren alles al weet.

Gaan we veel vaker doen!
Wéér dubbel.
Wat moeilijk om zo iets romantisch uit de mouw te moeten schudden.

Weet je.. Ik hou helemaal niet zo van romantiek op die manier. Zodra romantiek 'verwacht' wordt, vind ik het niet zo leuk meer ofzo. Ik vond het bijvoorbeeld het toppunt van romantiek toen mijn toenmalige vriendje en ik op de grond zaten te yathzeeën tot diep in de nacht en zo in slaap zijn gevallen samen. Voor velen waarschijnlijk echt níet romantisch, maar als je het berenvel en de openhaard erbij zou denken misschien wel. Nou, die miste ik dus niet echt.

Moraal: voor mij zit romantiek in het onverwachte/spontane. Het is een soort sfeer die niet afhankelijk is van een bepaalde setting. Voor mij dan hè.. (ben stiekem wel benieuwd of ik een uitzondering ben hierin)
Jules,

ook eens. Wij hebben ook van die onverwachte spontane momenten waarvan ik helemaal smelt.

Je bent daarin geen uitzondering. Als we samen bij hem thuis zijn, geen last hebben van andere mensen en kunnen doen wat we willen dan geniet ik het meest. Samen even boodschappen doen om daarna samen te koken. Filmpje kijken terwijl we lekker tegen elkaar aanzitten. Heerlijk

Maar soms is lekker burgelijk iets samen doen óók heel leuk.
Mijn zus is inmiddels 18 jaar getrouwd. Ik was pas bij haar en zag een a4 papier liggen. Daar had ze allemaal fotootjes van hun samen op geplakt en daarbij geschreven hoeveel hij voor haar betekent. Ik vond dat zo romantisch. Hoe simpel het ook is!
Dat is waar.

En tegen een strandwandeling, massage of bad met kaarsjes en rozenblaadjes erin zeg ik ook geen 'nee' hoor!
Oeh, kaarsjes niet er in natuurlijk..
Ik heb voor op de verjaardag van mijn liefste een kano gehuurd en we varen naar een restaurantje en daarna weer terug :-)

Als verjaardagscadeau geef ik hem een partnermassage workshop van 3,5 uur waarin je elkaar leert masseren, privé. Spannend!

En beide romantisch vind ik :-)
Ben zelf ook niet zo van de kaarsjes en zo, maar het meest romantische wat ik "kreeg" was tijdens een vakantie (vriend kent het gebied daar erg goed) een nachtwandeling door het bos (vond ik vrij eng/spannend) met als eindbestemming een houten huisje waar op de veranda allemaal kaarsjes brandden. Wat simpele hapjes en blikjes cola er bij.... Was een super belevenis!!

Later bleek dat we express een heel eind om gelopen waren en dat het huisje eigenlijk vlakbij ons onderkomen stond. Vroeg me al af hoe hij die theelichtjes aan had kunnen steken zonder dat ik hem die avond gemist had en het toch wel een eind lopen was...

quote:Jules2 schreef op 18 juni 2010 @ 14:42:

Oeh, kaarsjes niet er in natuurlijk..

Dom hè, ik lees: Kaarsjes niet "er in"

........ Ow in bad!

Viva la vida
Thuis:

-19.30 uur.

Hors d oeuvre recepten van Albert H op bed serveren met champagnoise (geen echte champagne vanwege jouw budget)

Recepten zoeken op AH

- 21.00 uur.

Een lekkere bad nemen met een Etos geurlijn (goedkoop en voordelig)

De badolie zorgt voor verlichting bij vermoeide en stijve spieren en de boylotion laat je huid zacht en soepel aanvoelen. In vier varianten: amandel, jeneverbes, lavendel en eucaluptus. De producten in deze lijn zijn pH-huidneutraal, vrij van mineraaloliën, zonder conserveringsmiddelen en dermatologisch getest.

- 22.30 uur.

Jullie drogen elkaar af en masseren elkaar - Body2body massage - in.

Tips voor erotische massage

Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Kaarsen ook te verkrijgen bij AH.

Je kan ook kant en klare hors d' euvres bij de super krijgen. Dat is wel zo gemakkelijk.
Aandelen bij AH en Etos Jaja007??
Schrijf hem een liefdesbrief en stop die onder zijn kussen of in zijn tas / jas
quote:sammiesan schreef op 18 juni 2010 @ 14:12:

Heeft iemand leuke ideeën en tips zodat ik mijn vriend een keertje kan verassen?Ik zou 'm niet verassen, dan is de romantiek namelijk heel ver te zoeken .
.
Ik vind een brief schijven een heel leuk idee! thanx!:) en we gaan binnenkort op vakantie dus kan ik daar de andere romantische dingetjes doen, kaarsjes, bad, massage!

Moet helemaal goed komen!!!! ;)
quote:Marriss schreef op 18 juni 2010 @ 15:23:

Aandelen bij AH en Etos Jaja007??Nee, helaas niet.

Maar deze winkels hebben overzichtelijke sites met goede tips.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven