Te vroeg???
vrijdag 18 juni 2010 om 11:33
Drie weken geleden heb ik een onwijs leuke man ontmoet. Het klikte erg goed en we hebben elkaar inmiddels drie keer gezien. Waarvan deze week al twee keer! Nu heeft hij mij aan het begin verteld dat hij het heel leuk vindt om onverwachts post te krijgen. Dus ik dacht ik stuur hem een kaartje. Maar ik ben bang dat hij dan denkt dat het te snel gaat en dat ik hem direct voor mijzelf wil houden (wil ik natuurlijk ook wel, maar dat hoeft hij nog niet te weten). Ik kan namelijk behoorlijk hard van stapel lopen. Uiteraard wilde ik hem niet een of andere liefdesverklaring sturen, maar wat dan wel dat weet ik eigelijk niet. Misschien gewoon even een kaartje dat ik aan hem denk. Vinden jullie dit te snel?
vrijdag 18 juni 2010 om 14:10
@ Sophia2323: Wat leuk dat je het toch gewoon hebt gedaan (ondanks dat het her-en-der werd afgeraden)!! Is toch ook gewoon superleuk en ook al is het "kinderachtig" het is toch gewoon "kinderachtig leuk" om juist te doen wat iemand vraagt? Zeker als het gaat om zoiets "makkelijks".... Top! Ik vind het leuk.
Viva la vida
vrijdag 18 juni 2010 om 14:13
quote:Sophia2323 schreef op 18 juni 2010 @ 13:39:
Het kwam inderdaad gewoon ter sprake toen we het hadden over dingen waar we blij van worden. Het is dus zeker geen aandacht trekken! Ik heb net mijn kaartje verstuurd en ik zie wel hoe het bij hem aankomt!
Waarschijnlijk gewoon door middel van een postbode
Het kwam inderdaad gewoon ter sprake toen we het hadden over dingen waar we blij van worden. Het is dus zeker geen aandacht trekken! Ik heb net mijn kaartje verstuurd en ik zie wel hoe het bij hem aankomt!
Waarschijnlijk gewoon door middel van een postbode
vrijdag 18 juni 2010 om 14:27
vrijdag 18 juni 2010 om 14:36
vrijdag 18 juni 2010 om 16:34
quote:Robin1973 schreef op 18 juni 2010 @ 12:54:
Ieder zijn mening, geen probleem... Maar ik vind het kinderachtig en voor mij neigt het naar een 'macht-spel'.
Maar dat kan toch?
Jij vind het een, en ik (en meerdere) vind(en) het ander
Stel, jij hebt een man ontmoet en hebt tijdens jullie leuke dates laten vallen dat:
- je het leuk vind om naar de dierentuin te gaan;
- speklapjes met doperwtjes lekker vind;
- het lekker vind om gelikt te worden;
Dat zou ik overigens nooit op een date zeggen
- het leuk vind om samen naar het WK te kijken;
- graag op de eerstkomende zonnige dag naar het strand wilt
- enz.
En dan denkt hij bij alles: "dat vind ik ook leuk!, maarre, vergeet het maar, want ik houd niet van opgelegde verwachtingspatronen en kindertje die vragen...". Leuke 'relatie' krijg je dan...
Ik zeg toch ook nergens dat iedereen er zo over moet denken?
Persoonlijk vind ik het vragen om aandacht...
Tenminste toen ik de OP las, als het terloops ter sprake was gekomen, zoals bijvoorbeeld in een gesprek van wat vind je leuk dan had ik misschien wel een kaartje gestuurd
Of nee eigenlijk niet, ik ben niet zo kaartjes stuurderig.
En echt hoor, mijn relaties zijn altijd heel erg leuk kan ik je zeggen.
Vooral omdat we dingen gewoon doen, ipv ze dood te filosoferen
Als TO een kaartje wil sturen moet ze dat toch lekker doen.
Ik zou misschien ook nog wel eens een kaartje sturen maar dan doe ik het omdat ik ineens een onbedwingbare kaartjes verstuur neiging heb, niet omdat ik ooit eens heb gehoord dat hij het zo leuk vind om kaartjes te krijgen
Snap je een beetje wat ik bedoel
Je moet doen wat je ZELF wilt, en niet wat een ander hoopt/wil/verwacht
Ieder zijn mening, geen probleem... Maar ik vind het kinderachtig en voor mij neigt het naar een 'macht-spel'.
Maar dat kan toch?
Jij vind het een, en ik (en meerdere) vind(en) het ander
Stel, jij hebt een man ontmoet en hebt tijdens jullie leuke dates laten vallen dat:
- je het leuk vind om naar de dierentuin te gaan;
- speklapjes met doperwtjes lekker vind;
- het lekker vind om gelikt te worden;
Dat zou ik overigens nooit op een date zeggen
- het leuk vind om samen naar het WK te kijken;
- graag op de eerstkomende zonnige dag naar het strand wilt
- enz.
En dan denkt hij bij alles: "dat vind ik ook leuk!, maarre, vergeet het maar, want ik houd niet van opgelegde verwachtingspatronen en kindertje die vragen...". Leuke 'relatie' krijg je dan...
Ik zeg toch ook nergens dat iedereen er zo over moet denken?
Persoonlijk vind ik het vragen om aandacht...
Tenminste toen ik de OP las, als het terloops ter sprake was gekomen, zoals bijvoorbeeld in een gesprek van wat vind je leuk dan had ik misschien wel een kaartje gestuurd
Of nee eigenlijk niet, ik ben niet zo kaartjes stuurderig.
En echt hoor, mijn relaties zijn altijd heel erg leuk kan ik je zeggen.
Vooral omdat we dingen gewoon doen, ipv ze dood te filosoferen
Als TO een kaartje wil sturen moet ze dat toch lekker doen.
Ik zou misschien ook nog wel eens een kaartje sturen maar dan doe ik het omdat ik ineens een onbedwingbare kaartjes verstuur neiging heb, niet omdat ik ooit eens heb gehoord dat hij het zo leuk vind om kaartjes te krijgen
Snap je een beetje wat ik bedoel
Je moet doen wat je ZELF wilt, en niet wat een ander hoopt/wil/verwacht
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 18 juni 2010 om 22:23
Ik zou meteen geen zin meer hebben om een kaart te sturen als er eerst om gezeurd moet worden.
Wat ik hooguit zou doen, is (als je dan toch in een restaurant of cafe zit) zo'n gratis Boo**r*ng kaart pakken en die op tafel mikken met de woorden; "die had je niet verwacht he. En nu lekker naar huis, met kaart, zonder mij, doehoei aandachtsgeile zeikerd".
Wat ik hooguit zou doen, is (als je dan toch in een restaurant of cafe zit) zo'n gratis Boo**r*ng kaart pakken en die op tafel mikken met de woorden; "die had je niet verwacht he. En nu lekker naar huis, met kaart, zonder mij, doehoei aandachtsgeile zeikerd".