3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Klinkt goed Chooc. Puur genieten. Eet ze en tot snel weer.

Trustuh Bi.
ik heb geen farm wel een stad/huis? whatever? iemand wilde mn buurman worden... moest me aanmelden... maar hoefde verder niets te doen... mooiiiiii is goed hoor... dus heb me aangemeld als zn buurvrouw... en verder... geen idee... is een mndje geleden... zal ik al mn huis uitgezet zijn?
goeiemorgen!!

Goedemorgen allemaal.. ik moet gaan rennen... het is zomerfeest ( behalve het weer dan )

en ik ben hulpmoeder ...... pffff
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Succes en veel plezier Freaky!

Goedemorgen!

Ik heb heimwee naar de boot.
Goedemorgen van mij. Sorry dat ik zo weinig schrijf maar mijn hoofd staat er gewoon niet naar.
Heej Ibi! Heel begrijpelijk.
Choco: geweldig dat jullie het zo goed naar de zin hebben.. je moet ne een keer de naam van dat resort geven, want ik wil ook! En her klinkt wel heel goed! Ook al uitstapjes gedaan?
Ibi we volgen je wel in jouw topic hoor
goeiemorgen!

Nog 2 uurtjes werken en dan heb ik weekend!
nog 20 minuutjes en ik heb weekend

Maar het moet nu wel droog gaan worden, want ga vanavond naar openluchttheater! Veel te koud en te nat op dit moment daarvoor.
Goedemiddag allemaal.
Even pauze van het feest want Baby moet slapen.

Het weer werkt niet echt mee maar het is best gezellig.

Leuke meneer wordt heel erg uitvoerig bekeken door de dorpelingen natuurlijk, iedereen is nieuwsgierig maar niemand komt even kennismaken, raar he?

Er was nog een nieuweling in het dorp (leuk mens!) maar die werd niet zo raar begluurd, heb ik dan zo'n raar exemplaar uitgekozen?
Ik heb de baan!

Kan in augustus beginnen, en krijg mijn week vrij voor Schotland, dus kan in juli mijn midweek Dublin en mijn dagtripjes met de kinderen zonder probleem door laten gaan
Ah joh, ze wilden gewoon ff keuren of deze wel goed genoeg is voor je, Bammetje
Haai allemaal.
Minny: gefeliciteerd!

BAM: kom leuke meneer hier ook maar voorstellen, dan kan ik pas een oordeel geven
Kunnen we geen 3000 keuring voor leuke meneer organiseren?
Weekend!!
Gefeliciteerd met je baan Minny
Dankjewel voor de felicitaties. Ik ben heel erg opgelucht ook. De zomer kom ik wel door met wat ik nu heb, maar in het nieuwe schooljaar moet ik weer collegegeld en boeken gaan betalen, dan kan ik het geld goed gebruiken!
Gefeliciteerd Min!

Leuke meneer hoeft niet gekeurd te worden want die is gewoon leuk. Dus. Enzo.

Nog een half uurtje en dan gaan we het feest weer in
Dat bepalen wij wel!

En dat gestaar naar vreemdelingen, dat is exact de reden dat ik het verrek om naar Friesland te gaan. Rare mensen daar, zijn meteen helemaal van slag als er iemand rondloopt die wel de Nederlandse taal machtig is en niet verbazingwekkend veel op de melkman lijkt
Gefeliciteerd met je baan Minny.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven