...beetje in de war...
vrijdag 18 juni 2010 om 19:43
Ben een beetje in de war...met mijn gevoelens...verstand...
En hoe er mee om te gaan.
Situatie.
Mijn relatie is net verbroken.
Het is een erg vervelende situatie, zit nu zonder woning en moet snel iets anders vinden.
Hopelijk heb ik morgen al mijn spullen terug.
Nu logeer ik bij een kennis/vriend. Hij is vannochtend op vakantie gegaan en komt over 2-3 weken weer terug.
Ik kan hier wel een tijdje verblijven.
Nu begon ik gevoelens te krijgen voor kennis/vriend.
Hij gaf eerder zelf ook aan, pas op dalijk word ik nog verliefd op je.
Maar beide willen we geen vaste relatie met elkaar aangaan, misschien gewoon voor de leuk.
Vooral nu niet verstandig uiteraard omdat ik net mijn relatie verbroken heb. Maar ook vanwege verschil in leeftijd.
Nu is er wel meer gebeurd.
Geen spijt van beide kanten. Voelde goed.
Vind het vervelend/jammer dat hij er nu zo lang niet is.
De aandacht is fijn/voelt goed....gezellig kunnen praten heb ik lange tijd gemist.
Nouja...ben een beetje in de war vanwege mijn eigen gevoelens.
En hoe er mee om te gaan.
Situatie.
Mijn relatie is net verbroken.
Het is een erg vervelende situatie, zit nu zonder woning en moet snel iets anders vinden.
Hopelijk heb ik morgen al mijn spullen terug.
Nu logeer ik bij een kennis/vriend. Hij is vannochtend op vakantie gegaan en komt over 2-3 weken weer terug.
Ik kan hier wel een tijdje verblijven.
Nu begon ik gevoelens te krijgen voor kennis/vriend.
Hij gaf eerder zelf ook aan, pas op dalijk word ik nog verliefd op je.
Maar beide willen we geen vaste relatie met elkaar aangaan, misschien gewoon voor de leuk.
Vooral nu niet verstandig uiteraard omdat ik net mijn relatie verbroken heb. Maar ook vanwege verschil in leeftijd.
Nu is er wel meer gebeurd.
Geen spijt van beide kanten. Voelde goed.
Vind het vervelend/jammer dat hij er nu zo lang niet is.
De aandacht is fijn/voelt goed....gezellig kunnen praten heb ik lange tijd gemist.
Nouja...ben een beetje in de war vanwege mijn eigen gevoelens.
vrijdag 18 juni 2010 om 20:59
waarom ga je niet verder in je vorige topic, want daar zei je nog dat je niet bij familie wilde omdat je liever bij deze oudere man wilde blijven, maar je hebt ook gezegd dat je niks wilde met deze kerel, en ach heden, we zijn twee dagen verder en nu is er wel wat voorgevallen? Tja laten we maar niet zeggen dat iedereen dat al mijlen van te voren aan had zien komen. Maar hoe ga je het nu oplossen want je moet gewoon een ander onderdak vinden, ga je nu wel bij je familie?
vrijdag 18 juni 2010 om 21:45
quote:meds schreef op 18 juni 2010 @ 20:59:
waarom ga je niet verder in je vorige topic, want daar zei je nog dat je niet bij familie wilde omdat je liever bij deze oudere man wilde blijven, maar je hebt ook gezegd dat je niks wilde met deze kerel, en ach heden, we zijn twee dagen verder en nu is er wel wat voorgevallen? Tja laten we maar niet zeggen dat iedereen dat al mijlen van te voren aan had zien komen. Maar hoe ga je het nu oplossen want je moet gewoon een ander onderdak vinden, ga je nu wel bij je familie?
Ik kan niet bij familie.
En nee ik wil niet bij hem blijven wonen. Waaruit maak je dat op dat ik hier wil blijven voor lange tijd. Tuurlijk gezellig gezelschap, maar we hebben ieder ons eigen leven.
Ik blijf hier tijdelijk totdat ik iets anders gevonden heb. Zal niet lang duren denk ik.
Ik kan niet bij familie.
En nee ik wil niet bij hem blijven wonen. Waaruit maak je dat op dat ik hier wil blijven voor lange tijd. Tuurlijk gezellig gezelschap, maar we hebben ieder ons eigen leven.
Ik blijf hier tijdelijk totdat ik iets anders gevonden heb. Zal niet lang duren denk ik.
vrijdag 18 juni 2010 om 21:46
quote:CN25 schreef op 18 juni 2010 @ 21:45:
[...]
Ik kan niet bij familie.
Ik blijf hier tijdelijk totdat ik iets anders gevonden heb. Zal niet lang duren denk ik.waarom denk je dat? wat heb je dan gedaan? waarom heb je nou toch met die man gerommeld? Je komt toch net uit een relatie? Bovendien kan hij je vader zijn. Dat is niet gelijkwaardig
[...]
Ik kan niet bij familie.
Ik blijf hier tijdelijk totdat ik iets anders gevonden heb. Zal niet lang duren denk ik.waarom denk je dat? wat heb je dan gedaan? waarom heb je nou toch met die man gerommeld? Je komt toch net uit een relatie? Bovendien kan hij je vader zijn. Dat is niet gelijkwaardig
vrijdag 18 juni 2010 om 21:49
Waarom denk ik wat?
Wat maakt het nou uit of ik net uit een relatie kom.
Je mag toch wel plezier hebben.
Heb niets tegen mijn zin in gedaan.
Niemand maakt misbruik van wat voor situatie dan ook.
Ik heb langer dan twee weken de tijd om iets te zoeken.
Zeker ben ik aan het zoeken. Maar denk niet dat je binnen no time iets gevonden heb.
Zeker ben ik aan het zoeken. Maar denk niet dat je binnen no time iets gevonden heb.
vrijdag 18 juni 2010 om 22:56
quote:CN25 schreef op 18 juni 2010 @ 21:49:
Waarom denk ik wat?
Dat maakt heel veel uit vooral als je berichten post met
dat je in de war bent.
Nee dat zeg ik ook niet, maar je zegt wel dat je nu met je gevoelens overhoop ligt dat is ook niet gek want je rolt van de ene situatie in de andere
Die man van 45 maakt natuurlijk misbruik van de situatie, dat hij je onderdak geeft vind ik al dubieus maar dat hij ook nog met je gaat lopen flikflooien kan natuurlijk niet.
1. jij komt net uit een relatie
2. jij bent een vriendin die onderdak nodig heeft en geen seks zoekt
3. jij ben autistisch zeg je en schat dus situaties anders in dan hij
4. jij ben 20 jaar jonger
Kortom geen gelijkwaardigheid, en als het niet gelijkwaardig is dan is het een heel slecht idee om met elkaar te gaan rotzooien
Zeker ben ik aan het zoeken. Maar denk niet dat je binnen no time iets gevonden heb.nee je hebt twee weken, want daarna komt die man weer thuis
Waarom denk ik wat?
Dat maakt heel veel uit vooral als je berichten post met
dat je in de war bent.
Nee dat zeg ik ook niet, maar je zegt wel dat je nu met je gevoelens overhoop ligt dat is ook niet gek want je rolt van de ene situatie in de andere
Die man van 45 maakt natuurlijk misbruik van de situatie, dat hij je onderdak geeft vind ik al dubieus maar dat hij ook nog met je gaat lopen flikflooien kan natuurlijk niet.
1. jij komt net uit een relatie
2. jij bent een vriendin die onderdak nodig heeft en geen seks zoekt
3. jij ben autistisch zeg je en schat dus situaties anders in dan hij
4. jij ben 20 jaar jonger
Kortom geen gelijkwaardigheid, en als het niet gelijkwaardig is dan is het een heel slecht idee om met elkaar te gaan rotzooien
Zeker ben ik aan het zoeken. Maar denk niet dat je binnen no time iets gevonden heb.nee je hebt twee weken, want daarna komt die man weer thuis