Algemeen meldtopic PODE
zaterdag 19 juni 2010 om 10:27
Lieve forummers,
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
zaterdag 19 juni 2010 om 10:34
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2010 @ 10:33:
[...]
Dan kan Xan wel 's ochtends even melden hoe hij me achtergelaten heeft (al weeënd of niet )Laat hij je achter als je weeën hebt? De ploert.
[...]
Dan kan Xan wel 's ochtends even melden hoe hij me achtergelaten heeft (al weeënd of niet )Laat hij je achter als je weeën hebt? De ploert.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 19 juni 2010 om 10:36
zaterdag 19 juni 2010 om 10:36
zaterdag 19 juni 2010 om 10:56
quote:ladybug schreef op 19 juni 2010 @ 10:54:
kijk hier voor het laatste nieuws
Al die offtopics hier maken het erg onoverzichtelijk, moet ik weer van alles teruglezen voordat ik weet hoe de stand van zaken is in Plopland.
kijk hier voor het laatste nieuws
Al die offtopics hier maken het erg onoverzichtelijk, moet ik weer van alles teruglezen voordat ik weet hoe de stand van zaken is in Plopland.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.