Algemeen meldtopic PODE
zaterdag 19 juni 2010 om 10:27
Lieve forummers,
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
zaterdag 19 juni 2010 om 13:14
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2010 @ 13:12:
Die relaxte bevalling lijkt me wel wat
Doperwtje Solomio op de Erwt, hoe kunnen die initialen dan DOE worden?! Of is het eigenlijk 'O Solomio'?Echt geen idee. Ik geloof dat ik dacht dat Solomio met een O begon.
Die relaxte bevalling lijkt me wel wat
Doperwtje Solomio op de Erwt, hoe kunnen die initialen dan DOE worden?! Of is het eigenlijk 'O Solomio'?Echt geen idee. Ik geloof dat ik dacht dat Solomio met een O begon.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 19 juni 2010 om 13:15
quote:Bloesie schreef op 19 juni 2010 @ 13:12:
Scharrelt rond, onrust zelve...???
Vooral dat 'huppelen' was een ietwat opgeleukte versie van de werkelijkheid inderdaad... daarnet ging ik boodschappen doen en moest ik ineens in de regen teruglopen. In mijn beleving rende ik bijna, maar in werkelijkheid deed ik een soort wedstrijd snel-waggelen
Scharrelt rond, onrust zelve...???
Vooral dat 'huppelen' was een ietwat opgeleukte versie van de werkelijkheid inderdaad... daarnet ging ik boodschappen doen en moest ik ineens in de regen teruglopen. In mijn beleving rende ik bijna, maar in werkelijkheid deed ik een soort wedstrijd snel-waggelen
Peas on earth!
zaterdag 19 juni 2010 om 13:21
zaterdag 19 juni 2010 om 13:23
quote:Spinster schreef op 19 juni 2010 @ 13:21:
Xander, aangezien jij natuurlijk zo zenuwachtig en kwiek als een hoentje rondrent, kun jij ons in de tussentijd niet vermaken met de puppet 'Erwtje'? Dat 'ie zo'n leuk monoloog voert vanuit zijn broedkamer enzo...
Helaas... de tv is aangezet en Xan is blij dat de weeën nog niet begonnen zijn
*overweegt nu een wee te faken*
Xander, aangezien jij natuurlijk zo zenuwachtig en kwiek als een hoentje rondrent, kun jij ons in de tussentijd niet vermaken met de puppet 'Erwtje'? Dat 'ie zo'n leuk monoloog voert vanuit zijn broedkamer enzo...
Helaas... de tv is aangezet en Xan is blij dat de weeën nog niet begonnen zijn
*overweegt nu een wee te faken*
Peas on earth!
zaterdag 19 juni 2010 om 13:23
quote:Bloesie schreef op 19 juni 2010 @ 13:21:
Nah, begint lekker vroeg bij jou dan.
Korsakov had ook gekund, enniewee, je onderkend gelukkig zelf je probleem....Voor Korsakow gebruik ik te weinig alcohol, dementie zit in de familie en ik ben er vroeg bij.
Nah, begint lekker vroeg bij jou dan.
Korsakov had ook gekund, enniewee, je onderkend gelukkig zelf je probleem....Voor Korsakow gebruik ik te weinig alcohol, dementie zit in de familie en ik ben er vroeg bij.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
zaterdag 19 juni 2010 om 13:29
Xander wordt helemaal gek joh!
Potdorie, net nu tijdens de wedstrijd!
* ziet Xander heen en weer rennen, met de foon in de hand, tussen t.v. en bed, zweetdruppels op het voorhoofd, schreeuwend naar de t.v. dat Pode aan het bevallen is en t.v. aan en uitdrukkend om telefoonnummer om de verloskundige te bellen en duizelig worden van het meepuffen*
Potdorie, net nu tijdens de wedstrijd!
* ziet Xander heen en weer rennen, met de foon in de hand, tussen t.v. en bed, zweetdruppels op het voorhoofd, schreeuwend naar de t.v. dat Pode aan het bevallen is en t.v. aan en uitdrukkend om telefoonnummer om de verloskundige te bellen en duizelig worden van het meepuffen*
zaterdag 19 juni 2010 om 13:31
zaterdag 19 juni 2010 om 13:33
quote:misschicken schreef op 19 juni 2010 @ 13:31:
[...]
Nehee....niet een béétje buikpijn...gewoon nonchalant naar de keuken lopen en dan dubbelgeklapt mte een enórme OEHHHHH terug komen....X-D
Ohja, net als Sjors laatst in GTST
Ja DGS, ik zei het ook, maar volgens Xan is dit ánders, want dit is geen beváltopic maar een méldtopic
[...]
Nehee....niet een béétje buikpijn...gewoon nonchalant naar de keuken lopen en dan dubbelgeklapt mte een enórme OEHHHHH terug komen....X-D
Ohja, net als Sjors laatst in GTST
Ja DGS, ik zei het ook, maar volgens Xan is dit ánders, want dit is geen beváltopic maar een méldtopic
Peas on earth!