Ik ben zo bang... deel 4
maandag 31 mei 2010 om 21:37
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.
Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken
Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.
Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken
Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.
Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
zaterdag 19 juni 2010 om 12:35
Zoebie leuke foto's, ik heb net zoiets in de kast liggen ! Een met een kanariegele lage heupbroek met enorm wijde pijpen en een met zwart wit geblokte popart broek, dat waren toen hele leuke kleren en het komt allemaal terug, je ziet steeds dezelfde dingen langskomen. Ik heb ook nog van die open romeinse schoenen gedragen die je vorige jaren ook wel zag, met riempjes om je kuiten tot aan de knie en ook hotpants en zwart suede minirokje en daarna kwamen pas de hippiekleren, ik zal als ik meer tijd heb ze eens opzoeken. Broeken van dikke glanzende paisley gordijnstof maakte ik helemaal zelf met de hand. Alle vrienden bestelden er meteen een.
Donderdag jarig Phoehee? dan ben je al net een kreeft he? huiselijke types dacht ik en zorgzaam en beschermend, alles wat je nodig hebt als moeder.
Van harte gefeliciteerd met je dochter Anita, je zult wel blij zijn! dat is een periode die mooi is afgesloten.
Donderdag jarig Phoehee? dan ben je al net een kreeft he? huiselijke types dacht ik en zorgzaam en beschermend, alles wat je nodig hebt als moeder.
Van harte gefeliciteerd met je dochter Anita, je zult wel blij zijn! dat is een periode die mooi is afgesloten.
zaterdag 19 juni 2010 om 12:42
Wat naar, dat je je zo rot voelt lieve Bo,
(Ik met mijn boerenverstand, denk dan, als jij ze zo akelig voelt, dat de chemo, zijn/haar, 'werk' goèd aan het doen is.)
Misschien een stomme gedachte.
Lieve meid, Ro is lekker bij je, neem je rust, je bent tenslotte ook een a.s. puppenmam.
(Ik met mijn boerenverstand, denk dan, als jij ze zo akelig voelt, dat de chemo, zijn/haar, 'werk' goèd aan het doen is.)
Misschien een stomme gedachte.
Lieve meid, Ro is lekker bij je, neem je rust, je bent tenslotte ook een a.s. puppenmam.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
zaterdag 19 juni 2010 om 12:45
quote:Zoebie schreef op 18 juni 2010 @ 20:25:
Binky ik krijg hele rare ideeën bij die foto. Ben ik de enige of speelt leo er een rol in met haar rol en zie ik teveel.
Nu je het zegt, Zoebie, ik sluit mij helemaal aan.
Het is een hart voor Bo, maar het lijkt meer op een vooroverbuigende barjuffrouw, met een lèkkere klant, aan de andere kant van de bar. .
Ook een voor jou, en Sam & Joe.
En Sedi natuurlijk, niet te vergeten. .
Binky ik krijg hele rare ideeën bij die foto. Ben ik de enige of speelt leo er een rol in met haar rol en zie ik teveel.
Nu je het zegt, Zoebie, ik sluit mij helemaal aan.
Het is een hart voor Bo, maar het lijkt meer op een vooroverbuigende barjuffrouw, met een lèkkere klant, aan de andere kant van de bar. .
Ook een voor jou, en Sam & Joe.
En Sedi natuurlijk, niet te vergeten. .
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
zaterdag 19 juni 2010 om 13:27
Kom ik terug van de bouwmarkt zie ik een post briefje in de bus zitten van een pakketje. Grrr waarom komen ze net als we er even niet zijn? Ik denk dat het het dekentje is ook al is het nummer anders, op de website staat ook dat het pakketje zijn bestemming bereikt heeft. Ik vind het wel erg jammer, ben zo benieuwd!
Gelukkeling ik ben nu ook wel erg benieuwd naar een foto van jou uit 1972! De omschrijving is al goed.
Ik ben Kreeft ja, Okkie wordt lijkt mij een leeuw.
Ah het voetbal begint.
Gelukkeling ik ben nu ook wel erg benieuwd naar een foto van jou uit 1972! De omschrijving is al goed.
Ik ben Kreeft ja, Okkie wordt lijkt mij een leeuw.
Ah het voetbal begint.
zaterdag 19 juni 2010 om 13:35
Het is k*t Bo dat je zoveel pijn hebt. En in je gewrichten is helemaal akelig. Is dat dan morgen opeens een stuk beter of voel je dan je gewrichten nog een tijdje.
Ik was super mager hoor. Ik woog 53 kilo toen. Mijn broers zeiden altijd dat ik een lintworm had, want ik kon eten als een bootwerker. Jammer dat het niet meer zo is.
Ik heb kauwbotjes gekocht en een fles om aan de bench te hangen. Ben benieuwd of ze dat met die fles snel in de gaten hebben. Als ze er aan likken komen er druppels uit. Dus dat moet lukken.
Ik was super mager hoor. Ik woog 53 kilo toen. Mijn broers zeiden altijd dat ik een lintworm had, want ik kon eten als een bootwerker. Jammer dat het niet meer zo is.
Ik heb kauwbotjes gekocht en een fles om aan de bench te hangen. Ben benieuwd of ze dat met die fles snel in de gaten hebben. Als ze er aan likken komen er druppels uit. Dus dat moet lukken.
zaterdag 19 juni 2010 om 14:27
Ik weet het niet Zoebie, hoe snel het wegtrekt; dit is de eerste keer dat het zo'n pijn doet.
Ik zit op internet de wedstrijd te volgen nu, maar ik vind dat NL wel es had mogen scoren!
Ben trouwens heel benieuwd of Joe&Sam het gaan snappen, van de fles
De foto's van gisteren waren trouwens superleuk Zoeb!!!
Phoehee, dat is snel, het pakketje!!!!
Kun je het nu ophalen bij het postkantoor, of komen ze nog een keer langs?
Ik zit op internet de wedstrijd te volgen nu, maar ik vind dat NL wel es had mogen scoren!
Ben trouwens heel benieuwd of Joe&Sam het gaan snappen, van de fles
De foto's van gisteren waren trouwens superleuk Zoeb!!!
Phoehee, dat is snel, het pakketje!!!!
Kun je het nu ophalen bij het postkantoor, of komen ze nog een keer langs?
zaterdag 19 juni 2010 om 15:31
zaterdag 19 juni 2010 om 18:51
Robo,
even jou blij maken op deze dipdag voor jou.
Ik heb je pups geknuffeld en ze zijn zooooo schattig.
Echt geen woorden voor, ik wou er zelf eentje meenemen.
Heb ik niet gedaan hoor (ik kon niet kiezen, maar anders.. haha).
Nee echt: té lief gewoon.
Eh.. word je nu misschien een béétje ongeduldig?
even jou blij maken op deze dipdag voor jou.
Ik heb je pups geknuffeld en ze zijn zooooo schattig.
Echt geen woorden voor, ik wou er zelf eentje meenemen.
Heb ik niet gedaan hoor (ik kon niet kiezen, maar anders.. haha).
Nee echt: té lief gewoon.
Eh.. word je nu misschien een béétje ongeduldig?
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 19 juni 2010 om 19:32
Elmervrouw is vanmiddag geweest en kon geen afstand meer doen van de puppies. Het was een duidelijke verliefdheid.
Ik heb nog steeds visite.
Vandaag is Joe echt de dondersteen geweest. We hadden het druk met honden vandaag. De golden retriever van mijn broer en de Engelse Stafford van mijn zoon. Tel daar Joe, Sam en Sedi bij op, dan snappen jullie dat het een drukte van belang was. Joe heeft iedereen uitgedaagd. Kroop net eerst bij een slapende Golde Retriever op zijn buik, begon te blaffen tegen een slapende Stafford en dook vervolgens op een slapende Sam, die de eerste was die flink van zich afbeet en Joe droop af en begon toen maar aan mijn bankstel te knagen. Ik heb hem even buiten gezet, waar hij door ging met klieren en de waterbak in zijn bek nam en die een meter of twee meesleurde. Het was toch te zwaar en hij liet hem vallen, waarna hij aan een bloem ging zitten knabbelen. Ik heb hem even laten rollebollen, mee naar binnen genomen en toen viel hij eindelijk in de bench (jaja het gaat goed) in slaap. Het is nu honden slaapuurtje want alles slaapt. Rust in de tent.
Nu koffie zetten voor de visite. Bo straks stuur ik weer alle foto's en ook een paar (of zoiets) van EV. En Ev ik mail je nog.
Ik heb nog steeds visite.
Vandaag is Joe echt de dondersteen geweest. We hadden het druk met honden vandaag. De golden retriever van mijn broer en de Engelse Stafford van mijn zoon. Tel daar Joe, Sam en Sedi bij op, dan snappen jullie dat het een drukte van belang was. Joe heeft iedereen uitgedaagd. Kroop net eerst bij een slapende Golde Retriever op zijn buik, begon te blaffen tegen een slapende Stafford en dook vervolgens op een slapende Sam, die de eerste was die flink van zich afbeet en Joe droop af en begon toen maar aan mijn bankstel te knagen. Ik heb hem even buiten gezet, waar hij door ging met klieren en de waterbak in zijn bek nam en die een meter of twee meesleurde. Het was toch te zwaar en hij liet hem vallen, waarna hij aan een bloem ging zitten knabbelen. Ik heb hem even laten rollebollen, mee naar binnen genomen en toen viel hij eindelijk in de bench (jaja het gaat goed) in slaap. Het is nu honden slaapuurtje want alles slaapt. Rust in de tent.
Nu koffie zetten voor de visite. Bo straks stuur ik weer alle foto's en ook een paar (of zoiets) van EV. En Ev ik mail je nog.
zaterdag 19 juni 2010 om 19:43
Hallo!
Bo, de dag zit er alweer bijna op. Je hebt wel een stomme wedstrijd gezien, maar vooruit: we zijn weer wat verder.
Zoeb, wat heb je het toch druk. Maar wel leuk druk, zo te lezen!
En wat leuk dat EV de pups gezien heeft.
Anita, gefeliciteerd met je dochter.
Phoehee, daar kan ik zo van balen. Wil je graag een pakketje ontvangen en dan bieden ze het pas een paar dagen later weer aan.
Gelukkeling, jij hebt dus ook last van de haren van een hond? Ik ga mij er niet al te druk om maken hoor. Ik vertrouw erop dat het goedkomt met wat medicijnen.
Voordat het voetbal begon, zijn Norman en ik naar een tegelhandel gegaan. Die hadden zo'n koopjesschuur. Laten daar nou net de tegels liggen die wij mooi vinden! Dus de vloer- en wandtegels voor de badkamer zijn voor een prikkie binnen. Ik kan niet wachten tot de verbouwing begint. Alles valt momenteel van de muur. Eerst wachten tot mijn ouders terug zijn. Mijn vader is de "expert" en die moet er echt bijkomen.
Bo, de dag zit er alweer bijna op. Je hebt wel een stomme wedstrijd gezien, maar vooruit: we zijn weer wat verder.
Zoeb, wat heb je het toch druk. Maar wel leuk druk, zo te lezen!
En wat leuk dat EV de pups gezien heeft.
Anita, gefeliciteerd met je dochter.
Phoehee, daar kan ik zo van balen. Wil je graag een pakketje ontvangen en dan bieden ze het pas een paar dagen later weer aan.
Gelukkeling, jij hebt dus ook last van de haren van een hond? Ik ga mij er niet al te druk om maken hoor. Ik vertrouw erop dat het goedkomt met wat medicijnen.
Voordat het voetbal begon, zijn Norman en ik naar een tegelhandel gegaan. Die hadden zo'n koopjesschuur. Laten daar nou net de tegels liggen die wij mooi vinden! Dus de vloer- en wandtegels voor de badkamer zijn voor een prikkie binnen. Ik kan niet wachten tot de verbouwing begint. Alles valt momenteel van de muur. Eerst wachten tot mijn ouders terug zijn. Mijn vader is de "expert" en die moet er echt bijkomen.
zaterdag 19 juni 2010 om 19:57
Ja Robo, je pups waren heeeeeeel lief voor me.
Ze hebben me helemaal afgelebberd; mijn Sam moest zo aan me snuffelen toen ik weer thuiskwam. Al die hondengeurtjes!
Luisteren..? Eh........ soms. Geloof ik. 'Kom eens' op vleiende toon uitgesproken, daar luisterden ze wel naar. En wat kunnen ze samen stoeien! En ze zijn heel goed in schootzitten, nee, wat zeg ik: helemaal tegen je aanhangen, zacht en warm.. ik smelt weer als ik er aan denk.
En trouwens, Zoebie was ook lief voor me. Ik kreeg vlaai. Aardbeienvlaai!
Ze hebben me helemaal afgelebberd; mijn Sam moest zo aan me snuffelen toen ik weer thuiskwam. Al die hondengeurtjes!
Luisteren..? Eh........ soms. Geloof ik. 'Kom eens' op vleiende toon uitgesproken, daar luisterden ze wel naar. En wat kunnen ze samen stoeien! En ze zijn heel goed in schootzitten, nee, wat zeg ik: helemaal tegen je aanhangen, zacht en warm.. ik smelt weer als ik er aan denk.
En trouwens, Zoebie was ook lief voor me. Ik kreeg vlaai. Aardbeienvlaai!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zaterdag 19 juni 2010 om 20:00
zaterdag 19 juni 2010 om 20:40
Oh Zoebie, je bent er maar druk mee hè?
Is Joe alweer gekalmeerd, na zijn dagje stout-doen?
En is het gezellig, met alle visite?
EV, wat leuk dat je ze ook gezien hebt! Jij bent ook zo'n hondenmens, dus ben blij dat je ze lief vindt!
Norre, wat een bof, die tegels! Wij gaan in september eindelijk de badkamer en keuken doen, en we zijn ook al naar tegels gaan kijken, maar: duur, inderdaad.
Is je vader zo handig trouwens? Lijkt me fijn, iemand die goed kan klussen in de familie.
Ik begin in slaap te vallen, dus ik ga zo mijn bed maar weer eens opzoeken.
Het was een saaie dag, maar het ergste lijkt voorbij.
Lieve Zoebie, succes met alle drukte en voor iedereen: slaap lekker!
Is Joe alweer gekalmeerd, na zijn dagje stout-doen?
En is het gezellig, met alle visite?
EV, wat leuk dat je ze ook gezien hebt! Jij bent ook zo'n hondenmens, dus ben blij dat je ze lief vindt!
Norre, wat een bof, die tegels! Wij gaan in september eindelijk de badkamer en keuken doen, en we zijn ook al naar tegels gaan kijken, maar: duur, inderdaad.
Is je vader zo handig trouwens? Lijkt me fijn, iemand die goed kan klussen in de familie.
Ik begin in slaap te vallen, dus ik ga zo mijn bed maar weer eens opzoeken.
Het was een saaie dag, maar het ergste lijkt voorbij.
Lieve Zoebie, succes met alle drukte en voor iedereen: slaap lekker!
zaterdag 19 juni 2010 om 20:53
Slaap lekker Bo. Straks komen de foto's van vandaag weer.
Gekke Joe en Sam. Komen ze buiten gaan ze op de kat staan blaffen terwijl die kat allang een veilig heenkomen heeft gezocht in het tuinhuis. Toen Sam en Joe dan ook het tuinhuis ingingen dacht ik dat het mis was. Hebben ze daar de kat niet eens zien liggen.
Hier zie de kat duidelijker op de stoel liggen en Joe staat er tegen te blaffen.
EV ik had de kat vandaag nog niet gezien hoor. Die komt altijd pas tegen etenstijd aanzetten.
Gekke Joe en Sam. Komen ze buiten gaan ze op de kat staan blaffen terwijl die kat allang een veilig heenkomen heeft gezocht in het tuinhuis. Toen Sam en Joe dan ook het tuinhuis ingingen dacht ik dat het mis was. Hebben ze daar de kat niet eens zien liggen.
Hier zie de kat duidelijker op de stoel liggen en Joe staat er tegen te blaffen.
EV ik had de kat vandaag nog niet gezien hoor. Die komt altijd pas tegen etenstijd aanzetten.