Ik ben zo bang... deel 4

31-05-2010 21:37 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden verder, maar er is weer zo veel gebeurd.

Met mij, maar ook in de levens van alle lieve vrouwen die hier meeschrijven. Over kanker, leven met kanker, de angst voor zieker worden, maar ook over vlinders, het leven, vakanties in Thailand, konijnen, een baan zoeken, kinderen en familie, trouwen (of nog niet!) en andere zaken

Ik hoop dat dit vierde deel net zo'n prachtig, warm, open, gezellig en mooi deel wordt als de drie vorige delen.

Deel 3: Ik ben zo bang... deel 3
Doe maar anderhalf keer de kat. Maar die lijkt ook kleiner op de foto. En dan weet je dus nog niets. Ik zal ze wel eens meten, maar het grut slaapt eindelijk. Ik laat ze maar even. Ik ga een album voor Bo en Ro maken van vandaag.
Ik kom alleen een goedemorgen wensen

Bo, lekker geslapen vannacht ik hoop wel

zoeb, hoop dat de pups je ook wat nachtrust gegund hebben

ik ga aan het werk. Heb spierpijn want ik heb te hard staan dansen en springen bij muse gisterenavond dus maar even rustig aan doen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Môgge.

Lieve Bo, ik hoop dat je de ergste dip nu gehad hebt. Nog een rustig dagje doen en lekker een weekje rust. Hoef je dan helemaal niets deze week? Ook geen prikken?

De pups hebben goed geslapen, dus ik ook. :-)

Om half één gingen wij naar bed en de pups in de bench. Sam heeft een kwartiertje gejankt en toen hij merkte dat ik er niet op reageerde, was ie stil en hebben ze geslapen tot 6 uur. Toen moesten ze echt nodig. Want ik zette ze buiten en meteen was het raak. Na even geravot te hebben, gingen ze heel pontificaal voor de garagedeur zitten. Daar staat het puppyvoer. De slimmerikken weten dat al. Om half zeven moesten ze echt nog even terug de bench in en toen hebben ze geslapen tot half negen. Nu zijn ze alweer anderhalf uur actief en zitten te blaffen tegen de stofzuiger. Manlief is aan het stofzuigen. Ze zijn onvermoeibaar af en toe. De bench is dan echt een plek waar ze verplicht even tot rust komen.

Ik hoop op een rustige zondag.
Petje af Zoebie! het is niet niks om voor die schatjes te zorgen. Ik denk niet dat ik die gebroken nachten zou trekken, buiten het feit dat ik allergisch ben natuurlijk. Maar het lijkt me heerlijk om te zien, ik zou er graag een paar uur mee ravotten in het gras! (Ja de lusten, niet de lasten)

Bo ik hoop dat je je een stukje prettiger voelt vandaag, doe het rustig aan, geniet lekker van het samen zijn met je man, moet hij morgen weer beginnen?

O ja wat ik natuurlijk zeggen wilde...Hier is het vandaag vaderdag, in Frankrijk is het volgens mij niet op dezelfde datum, maar aangezien de hondekinderen Nederlands zijn mag papa Ro best verwend worden!

Haha Gelukkeling. Dat doet me opeens ergens aan denken. De bakker had hier een gekke actie. Iedere klant kreeg een playboy voor vaderdag. Die zal ik manlief eens gaan geven.
Goh dat is echt een gekke actie dan! Duur kado, ik kan me voorstellen dat niet alle echtgenotes dat op prijs zullen stellen.

Met recht een heel warme bakker...........
Of die oude waarin Patricia Pie edit: Paay stond, die toch onverkoopbaar was..........
Ben weer wakker hoor!

Wat een vreemde actie van de bakker inderdaad... ik zou dat niet erg op prijs stellen geloof ik. Maar goed, het begrip "warme bakker" krijgt zoals Gelukkeling zegt ineens een héle andere betekenis

Zoebie, dat puppyvoer in de garage, ik zie ze er al voor zitten, met zo'n blik van "HONGER"!

De foto's waren super, Ro en ik hebben echt genoten net.

Morgen is hij trouwens nog vrij Gelukkeling, hij moet naar de dermatoloog, dus we hebben nog één dagje samen.
De warme bakker

Ik zou er wel om kunnen lachen trouwens.

Wat zei manlief Zoeb?

Ergste weer voorbij Robo? Is de pijn inmiddels wat gezakt?
Goedemorgen!

En nu ik toch met de pup-foto's bezig was, heb ik ook maar meteen iets anders geprobeerd:

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Goedemorgen allemaal,

Ook ik kom iedereen een fijne rustige zondag wensen.

Ben je wat opgeknapt, lieve Bo?.

Mooi hart Elmervrouw.

De zon moet vandaag maar flink in ons hart schijnen, want buiten gebeurd het niet.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Hier ook niet, Binkie! Het is 12 graden, belachelijk voor eind juni.

Ik hoop dat er nog een beetje zomer aankomt, want dit is niks.

Pilous, ik voel me een stuk beter maar mijn gewrichten voel ik nog steeds. Daarom vandaag toch rustig aan.

EV, leuke foto's!!! thanks.

Gelukkeling, moet je werken vandaag? Of heb je toch een beetje weekend?
Ja ik moet gewoon werken vandaag, met dit koude weer niet zo erg hoor, ik vermaak me wel daar. Volgend weekend hoop ik op beter weer zodat we weer lekker wat kunnen fietsen.

Is Ro nog steeds onder controle bij de dermatoloog? hoe gaat het nu met hem? heeft hij sindsdien geen kwaadaardige plekjes meer gehad?
Ja, hij is nog steeds onder controle (iedere 3 maanden) en tot zover is het goed. Hij heeft wel veel vergrote lymfeklieren, maar dat schijnt hij altijd te hebben gehad.

Werk ze Gelukkeling!! Je mist inderdaad geen zon vandaag, als het in NL net zo grijs is als hier....
Hier ook helemaal grijs ja, volgende week wordt het echt beter.

Bo fijn dat je gewrichten al minder pijn doen.

Ik heb het hele blik ravioli op en ga zo op de fiets naar mijn ouders. Ik moet natuurlijk een goede basis hebben.

Fijne dag!
Dat met die "warme" bakker was nog niet eens tot me doorgedrongen. Manlief vond het ook een rare actie en de playboy ligt in in verpakking op de tafel.

Broer en zijn vrouw zijn na een gezellige lunch hier richting Zuid Holland vertrokken. Ze zijn erg veel hier geweest en dat was gezellig. Manlief's broer is geweest en nu is het weer even rustig.

De puppy's rollebollen buiten lekker over elkaar heen.

Bij het afscheid van broer was de buitendeur dichtgevallen en natuurlijk vond ik bij binnenkomst een plasje van Sam omdat hij niet naar buiten kon. Joe was wel buiten. De deur moet echt open, want ze geven het nog niet aan als ze los lopen. Naja, er staat een emmer sop en een dweil klaar en het zijn maar miniplasjes. Dus zo erg is het niet. Al moeten ze het natuurlijk wel leren ophouden. Maar dat gaat lukken voor ze naar Frankrijk komen.
Heb je de tekenen van plaswensen al door Zoeb?

Dat we, als we naar Bo rijden, weten wanneer we moeten stoppen voor een sanitaire stop?

Heb je al eens met ze auto gereden trouwens?

Hai Bo, blij dat je weer op bent!

yay m'n internet doet het weer:)

Ik heb jullie gemist hoor!

Kreeg woensdag ineens een oproep voor m' andere borstamputatie.

Het kwam ineens wel allemaal erg dichtbij, dus ik heb het maar even 'on hold' gezet.

Bo wat kut van je gewrichten. Helaas wel herkenbaar. Dat was vooral waar ik last van had bij de tax. Dat en skrikelijke zenuwpijn onder m'n voeten. Heb ook geen tips.
quote:eleonora schreef op 20 juni 2010 @ 17:36:

Heb je al eens met ze auto gereden trouwens?

Zeg muts, heb jij dat verhaal niet gelezen afgelopen week dat ze verdwaald was?
Dochter gaat leren daarom werk ik ook. Best dure opleiding maar is haar wens. Dus leer zo horeca en alles bij hoor. Fijn he ben zo blij voor haar. Ze zei mamma door jou kon ik het. Nooit dwingen nooit negatief. Altijd daar zelf al ben ik zo moe lief he. Oudste gaat sociale werkplaats. Prima vindt hij daar vindt op maat werk. Zodat hij zich ook fijn voel. Na zomer nog wat school en begeleiding voor goed voel op de werk plek daar. Werkte al stage straks drie dagen twee dagen school. Hierna kijken hij 36 uur kan werken. Dus prima jongste moet meer onderzoek lichaam teveel pijn. Wordt geregeld op school. Met moeder ging iets beter Maar kan erg nageestig uitvallen. Ben toch strenger in want pik niet alles. Is het goed heb ook gevoel. Ben nu wat minder geweest gebeld. Vandaag darten geweest was gezellig effe eruit. Zaterdag bril voor man uitgezocht. En oudste nieuwe fiets. Jongste wou niet is gehecht aan zijn fiets. Tja best dan he. Oh die pijn aan gewrichten met rot kuur weet nog kon eerste week niets amper lopen. Of liggen verschrikkelijk. Pijn stiller nemen hoor anders breek zo op.

Liefs anita iedereen hoor. Met baby alles goed phoehee wat goed he blij voor jou zeer. Leuke verhalen over puppy,s zoebie. Bij darten ook puppy mee. Nou snap was gelijk lekker bij knuffelen ben zo gek op dieren. Zo blij je lekker deze twee kan knuffelen robo.
quote:Norre schreef op 20 juni 2010 @ 19:44:

[...]

Zeg muts, heb jij dat verhaal niet gelezen afgelopen week dat ze verdwaald was?Nee, niet gelezen, ik ben een beetje rommelig geweest qua lezen de afgelopen week.
Ik deed ijs elementen vriezer in handdoek en dan op staan. En dan weer goed warme deken bij mijn hielp dit was ook tip van iemand zo kuur had. Heb nu wi fit gekocht voor hele gezin best leuk zelf man doe het. Ik vindt leuk doe elke dag behalve tot 8 uur avond moet overwerken niet. Oh luonto snap die hold zeer goed pff zo ingrijpend hoor. Sterkte he want pff val niet mee he. Hoop meer zon kom snel echt nodig wat warmte en wat zon he
quote:eleonora schreef op 20 juni 2010 @ 20:11:

[...]

Nee, niet gelezen, ik ben een beetje rommelig geweest qua lezen de afgelopen week.

De puppies hebben geen ingebouwde Tomtommes...

En... wat was jullie piekmoment dit weekend?
Luonto, gelukkig, weer online :-)

Wat gek van die oproep, zat dat eraan te komen of komt het een beetje uit de lucht vallen?

Als je er nog niet aan toe bent, lekker even verschuiven inderdaad. Dit zijn van die dingen, daar kun je geen haast achter zetten als het nog niet goed voelt.

Leo, ik ben weer up and running hoor! Nou ja, up en hobbelend, want ik heb de knieën van een oude vrouw momenteel. Maar: het gaat al beter.

Net lekker frietjes gemaakt, salade erbij en een tartaartje. En zo Brazilië kijken, dat wordt een mooie wedstrijd!

Anita, je klinkt wat vrolijker :-) Fijn!

Langzamerhand komen al je kinderen dus goed terecht, dat moet een goed gevoel zijn voor je.

Wat schattig trouwens dat je jongste zo gehecht is aan zijn fiets! Ik had dat als kind ook, dat ik me heel erg hechtte aan spullen. Ik weet nog dat ooit de koelkast weg moest en hij een paar dagen in de tuin stond voor het grof vuil 'm kwam ophalen.

Ik vond dat zo zielig, dat ie ineens buiten moest staan, dat ik elke avond even bij 'm ging staan

Ik heb enorm zin in de puppies, er is inderdaad niks fijners dan beesten knuffelen.

Norre, heb je al een oplossing voor de allergie? Ik hoop zo dat je een beetje een relaxte reis kan hebben!

Phoehee, jij met je ravioli lekker gefietst?

En zoebie, even wat meer rust na die drukke dag gisteren?

Of hebben joe&Sam je weer flink beziggehouden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven