Algemeen meldtopic PODE
zaterdag 19 juni 2010 om 10:27
Lieve forummers,
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
zaterdag 19 juni 2010 om 13:54
Ik frummer, jij frummert, wij frummeren, zij frummeren.
Ik frummerde, jij frummerde, wijfrummerden, zij frummerden.
Ik heb gefrummerd, jij hebt gefrummerd, wij hebben gefrummerd, zij hebben gefrummerd.
Nieuw werkwoord, Yette zou zeggen: een nieuw Vivariaans werkwoord!
Zo, we helpen je op deze manier door de periode van wachten op de grote dag heen!
Ik heb gefrummerd, jij hebt gefrummerd, wij hebben gefrummerd, zij hebben gefrummerd.
Nieuw werkwoord, Yette zou zeggen: een nieuw Vivariaans werkwoord!
Zo, we helpen je op deze manier door de periode van wachten op de grote dag heen!
zaterdag 19 juni 2010 om 13:55
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 19 juni 2010 @ 13:52:
Moest jij niet naar de kapperT trouwens? Ik moest niet, ik moet nog steeds. Moet er om 15 uur zijn, dus ga iets voor 14.30 de deur uit. Eerst Filo nog in zijn kleren praten.
Moest jij niet naar de kapperT trouwens? Ik moest niet, ik moet nog steeds. Moet er om 15 uur zijn, dus ga iets voor 14.30 de deur uit. Eerst Filo nog in zijn kleren praten.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 19 juni 2010 om 14:03
zaterdag 19 juni 2010 om 14:05
quote:Bloesie schreef op 19 juni 2010 @ 13:54:
Wijf rummeren? Is dat het begieten van je vrouw met een alcoholische versnapering?
@ Erwt: weet je al wat je op je kraambed wil hebben? Wit wijntje, mojito, flinke bel rode wijn? Wat past het best bij je vers afgebakken pistoletje Osseworst? (Dat heeft Xan toch hopelijk onderhand voor je op voorraad?)
Wijf rummeren? Is dat het begieten van je vrouw met een alcoholische versnapering?
@ Erwt: weet je al wat je op je kraambed wil hebben? Wit wijntje, mojito, flinke bel rode wijn? Wat past het best bij je vers afgebakken pistoletje Osseworst? (Dat heeft Xan toch hopelijk onderhand voor je op voorraad?)
zaterdag 19 juni 2010 om 14:11
zaterdag 19 juni 2010 om 14:38