begrafenisdilemma...
zaterdag 19 juni 2010 om 19:55
Ik heb gisteravond (laat) een rouwkaart in de brievenbus gevonden. Van iemand van wie ik graag naar de begravenis zou willen gaan.
Ze is donderdag overleden en wordt maandagmiddag begraven...
Maar ik moet maandag werken en ben net (zonder problemen) uit mijn proeftijd.
Mocht ik gaan moet er dus met spoed maandagochtend, voor de maandagmiddag inval geregeld worden. En vind dit niet netjes...
Zou ik in het weekend dan mijn leidinggevende moeten bellen, dat vind ik ook wel weer heel wat ?!
Ik weet niet goed wat wijsheid is...weekend leidinggevende bellen of maandagochtend pas regelen????????
Wat zouden jullie doen ???
Ze is donderdag overleden en wordt maandagmiddag begraven...
Maar ik moet maandag werken en ben net (zonder problemen) uit mijn proeftijd.
Mocht ik gaan moet er dus met spoed maandagochtend, voor de maandagmiddag inval geregeld worden. En vind dit niet netjes...
Zou ik in het weekend dan mijn leidinggevende moeten bellen, dat vind ik ook wel weer heel wat ?!
Ik weet niet goed wat wijsheid is...weekend leidinggevende bellen of maandagochtend pas regelen????????
Wat zouden jullie doen ???
zaterdag 19 juni 2010 om 19:59
Erbij aanwezig zijn is blijkbaar belangrijk voor je. ALS je dus beschikt over een telefoonnummer om haar/hem dit weekend te bereiken zou ik dat proberen en precies je dilemma zo voorleggen als hier. Dat je het vervelend vind in het weekend te storen maar dat maandag ook kort dag is om iets te regelen.
Is een andere optie om op voorhand bijv. met een collega iets te kunnen regelen/ruilen zodat je gelijk een oplossing kunt bieden?
Is een andere optie om op voorhand bijv. met een collega iets te kunnen regelen/ruilen zodat je gelijk een oplossing kunt bieden?
zaterdag 19 juni 2010 om 20:01
zaterdag 19 juni 2010 om 20:08
Ik heb de spelfout in de topictitel even aangepast.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com