Mode & Beauty alle pijlers

de 7 schoonheden

24-10-2007 18:04 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
1) Blauwe ogen bij bruin haar, of bruine ogen bij blond haar

2) Lange en gekrulde wimpers

3) Een moedervlekje rechts of links boven je lippen

4) Spleetje tussen je tanden

5) Sproetjes

6) Kuiltjes in je wangen

7) Amandelvormige ogen

Welke van de 7 schoonheden hebben jullie? ( we zijn natuurlijk hier allemaal schoonheden Ben benieuwd!
- Blauwe ogen bruin (zwart) haar

- Sproeten

- Lange, gekrulde wimpers

en tóch ben ik single! Nou ja!
nou komt ie:

heb een moedervlekje links èn rechts van mijn lippen geldt dat? sproetjes, compleet met zwangerschapsmasker en kuiltjes in mijn wang (één kant)

jij?
wow! ik heb er 4: Bruin haar met blauwe ogen, sproetjes, kuiltjes in mijn wangen en amandelvormige ogen.

Jammer dat ik een beugel heb gedragen, anders had ik ook dat spleetje nog
Ik heb er vijf maar liefst! Blauwe ogen en bruin haar, sproeten (hoewel?? Heb ik die nog? Straks toch eens goed kijken in de spiegel), lange en gekrulde wimpers, amandelvormige ogen en een moedervlek boven m'n lip. Ik ben heus best knap, maar geen fotomodel. Mijn zusje (één van de zeven schoonheden, nl. sproeten) is dat wel. Hoe kan dat toch??????
-amandel vormige ogen

-lange en gekrulde wimpers
geldt grote moedervlek op linkerbil ook?? :p
Nou..ik heb zo´n spleetje tussen mijn tanden..maar of ik er blij meej moet zijn..

verders ook kuiltjes in mijn wangen en amandelvormige ogen..
lange wimpers zijn zooo mooi. die van mij worden alleen lang als ik ze een half uur lang met een goede mascara bewerk (snik)
ik heb er 2:

- kuiltjes in mn wangen

- lichte sproetjes

ik was ook een tijdje nog meer een schoonheid, met blauwe ogen en bruin haar, maar toen had ik mijn haar geverfd
Moedervlek boven lip en amandelvormige ogen

lange winpers zijn bij mij ver te zoeken en sproetjes alleen in de zomer
- Sproetjes op mn neus

- Bruin haar en blauwe ogen (al wordt dat bruine haar wel steeds lichter waardoor het nu een beetje op donkerblond gaat lijken...)
Wanneer heb je trouwens amandelvormige ogen? Iedereens ogen zijn toch een beetje amandelvormig? Kunnen jullie geen foto's plaatsen van amandelvormige ogen? Ben wel benieuwd of ik dat ook heb
Die van mij zijn amandelvormig, maar klein. Kleine amandeltjes zeg maar. Geldt dat ook .
Hey! Volgens mij zijn amandelvormige ogen een beetje zoals het meisje met het groene mutsje hiernaast.

-ik heb bruin haar en blauwe ogen

- en amandelvormige ogen.

Ik vind kuiltjes in de wangen en sproetjes zo leuk!
quote:Ienimimi schreef op 24 oktober 2007 @ 18:41:

Nou..ik heb zo´n spleetje tussen mijn tanden..maar of ik er blij meej moet zijn..

verders ook kuiltjes in mijn wangen en amandelvormige ogen..Een spleetje tussen de tanden vind ik juist wel wat hebben!
Amandelvormige ogen ,ik heb geen kikkerogen, dus dan zullen ze wel amandelvormig zijn...

En verder blauwe ogen en bruin haar, sproetjes, en gelukkig geen spleetje. Dat vind ik een gedateerde hoor, kunnen we daar niet een nieuwe schoonheid voor verzinnen? Bijvoorbeeld een prodent smile ofzo?? (heb ik die ook nog, hihi)
quote:Weelassie1984 schreef op 25 oktober 2007 @ 01:46:

Wanneer heb je trouwens amandelvormige ogen? Iedereens ogen zijn toch een beetje amandelvormig? Kunnen jullie geen foto's plaatsen van amandelvormige ogen? Ben wel benieuwd of ik dat ook heb

Denk maar aan Jennifer Lopez, Shakira etc. of zie plaatje.

Doe een ander niet aan wat je zelf niet wilt!!!
Dat van dat spleetje tussen je tanden heb ik nergens anders kunnen vinden als 1 v d 7 schoonheden. Vind het zelf niet mooi trouwens.

Ik vond ook ergens anders dat donker haar met hele lichte ogen en licht haar met donkere ogen 2 van de 7 schoonheden zijn. Denk ook dat dat aparter is, want veel mensen hebben bruin haar met blauwe ogen bijv.
Cum non tum age
Oh en ik heb er zelf 3 trouwens.
Cum non tum age
Ik heb er 0.....

Maar ik heb de overige 93 van de totaal 100 schoonheden hahaha :P
Heb amandelvormige ogen hahah nooit geweten dat dit een van de 7 schoonheden is
amandelvorimige ogen, lange gekrulde wimpers, moedervlekje boven mijn lip, blauwe ogen bij bruin haar.

goh, ik heb er vier. dat wist ik niet eens

vind mijzelf ook niet superknap ofzo.
Maar wat zijn dan geen amandelvormige ogen??

Mijne zijn:

Kuiltjes in de wangen

Lang gekrulde wimpers (is dit er een dan?)

Volgens die foto zijn mijn ogen dan ook amanderlvormig
Ik dacht altijd dat blond haar en blauwe ogen één van de zeven schoonheden was.... niet dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven