Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Ja leuke site.

www.pinata.nl is ook erg leuk trouwens
O getver Mal wat een schrik!!!! Was Mr J zelf ook erg geschrokken?
Oh ja, is leuk inderdaad Star!

Heb je een gezellige middag gehad? Zijn jullie met z´n vieren geweest?
Hij moest wel erg huilen maar daarna at hij gewoon weer verder.
Stressed is just desserts spelled backwards
Jemig Mal, schrikken! Wat goed dat Malman zo adequaat reageerde zeg... pff....
Gelukkig maar, dan slaapt hij hopelijk rustig Mal!

Nee ik ben met Ceetje alleen geweest, het was een women only feestje
Misschien zijn jullie dan nog meer geschrokken Mal. Brrr.
Gezellig gehad Star? Voor het eerst een oranje feestje ipv een roze feestje ?
We hebben meer gekletst dan naar voetbal gekeken want wat een beroerde wedstrijd zeg
Maar he, ze hebben wel gewonnen he! Dat dan wel.
Sorry, ik moet WE zeggen. ZE schijn je alleen te mogen zeggen als ze verloren hebben .
Ja daar is ook alles mee gezegd.

Hebben jongens ook echt gekeken de hele wedstrijd?
quote:Jinny schreef op 19 juni 2010 @ 19:41:

Sorry, ik moet WE zeggen. ZE schijn je alleen te mogen zeggen als ze verloren hebben . Doe niet zo raar.
Ach welnee. Jongste vindt het nog wel leuk om te kijken, maar die raakt heel gefrustreerd dat ze de bal maar niet pakken . Die roept de hele tijd: pak bal, pak bal, oh bal hoog, PAK BAL! Oudste vindt er geen drol aan, maar er is ook geen drol aan hem op het moment (bedoel ik zeer liefdevol voor de duidelijkheid), dus dat komt mooi uit .
Jee al, wat een schrik! Fijn dat Malman alert was en dat het goed afliep... Zat je niet te shaken?

Amalia: ai dat klinkt niet leuk... Niet slapen is niet fijn, bakstenen meesjouwen ook niet, zeker als meisje er niet uit wil drinken... En die kraamtranen... aiaiaiai... Morgen idd vast beter!

Jin: ai geen drol aan... Lastig dus aldaar? Jinnyman thuis weekend? Ontbijtje te doen morgenochtend?

Hel: toe maar, flink an de bak! Ruimt wel lekker op! Minijurkje hier eens passen. Heb een wrap-dress en die is prima hoor, ook qua lengte. Met stipjes dus ook leuk. Zoiets wil ik. Maar dan geen stipjes haha... Foto van slaapkamer?
Bridges, Wrapdress is leuk! Bestel je die kleren dan op internet? Jinnyman vandaag de hele dag weg, maar morgen en maandag lekker vrij. Ik mag nog niet werken van de gyn, dus ik heb ook een soort van "vrij" dan. Ik merk dat ik afgelopen dagen echt veel te veel gedaan heb, dus ik doe lekker rustig aan. Vandaag wel een hartjescake gebakken voor morgen. De jongens geverfd en ik heb een weerstation besteld voor hem, en wat lekkers voor het ontbijt, dus dat is voldoende denk ik. Wat ga jij doen met vaderdag?
Lekker even samen dus! Fijn!

Wij gaan lekker samen ontbijten morgenochtend en lekker rustig aan doen. 's middags viert stiefvader zijn verjaardag en gaan we daar eten. Ook wel fijn dus. Bij ouders op visite doen we even niet speciaal op deze dag. Was verplichting waar we niet veel zin in hadden. Dus ervoor al heen geweest en iets gebracht.
Gezellig Bridges, en lekker makkelijk niet zelf koken.
Oh en jurkje inderdaad besteld. Kom niet vaak in de stad meer. (meteen zo'n onderneming...) Dus besteld. Daarna hier nog wel een gepast in dorp, maar die was beetje truttig...
Jurkjes vind ik altijd lastig. Ik wil nog steeds een LaDress, ooit.
Ja LaDress....zucht, staat ook op mijn lijstje inderdaad. Maar kindjes maar wat groter dan, lijkt me handiger qua vlekken en krassende nageltjes

KL mag Viva forum wel dankbaar zijn

Tally Ho bij jou is ook leuk Bridge!
Mal, had je mijn screenshot nog gehad trouwens uiteindelijk?
Ja, toch zonde als een LaDress besmeurd wordt zeg, pfff. Zal je gebeuren, dat de frituurpan er overheen flikkert...
***viooltje valt binnen ***

ben actief op ander forum maar heb begrepen dat ik hier misschien wat ervaring kan horen met de termijn waarin mijn baby geboren gaat worden (34 wk)

ben erg zenuwachtig, het is natuurlijk vroeg, het is ook nog bijna zeker een ks. Dat zal dan kolven worden denk ik. Maar ook vraag ik me af of ik de borst nog kan geven, heb nog meer kinderen, en kolven en flesjes is natuurlijk omslachtiger..

Ook de couveuses, alle mensen, wat kan je verwachten he !

Dus ik hoop dat ik hier iets kan oppikken en dan weer even loslaten ook, ik weet ook dat het afwachten is natuurlijk ! Maar ik ken alleen mijn vorige ervaring ( 42 wk en makkelijk bv )
Tally Ho erg leuk! Nu ook erg leuke petit louie jurkjes... En leuke KL vestjes... En... En...

Wil eigenlijk nog een tas van die site van Suus laatst...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven