3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
zondag 20 juni 2010 om 00:06
Hoi Meiden!
Dank je AnneRoos!
Het is een heerlijk huis, maar ik heb een hoop werk!
Vandaag begint er eindelijk schot in de zaak te komen, veel gedaan. (Met hulp van forumzusje )
De bedden van de kinderen staan nu, en boven is het bijna klaar.
Maandag ga ik de woningbouwvereniging (weer) bellen ik wil dat ze een aantal klussen komen doen.
Ze hebben zich er met een jantje van leiden afgemaakt.
Dank je AnneRoos!
Het is een heerlijk huis, maar ik heb een hoop werk!
Vandaag begint er eindelijk schot in de zaak te komen, veel gedaan. (Met hulp van forumzusje )
De bedden van de kinderen staan nu, en boven is het bijna klaar.
Maandag ga ik de woningbouwvereniging (weer) bellen ik wil dat ze een aantal klussen komen doen.
Ze hebben zich er met een jantje van leiden afgemaakt.
zondag 20 juni 2010 om 00:10
zondag 20 juni 2010 om 00:48
Beetje lang doorgewerkt vanavond
(Tjee, durf geeneens klussen te zeggen door de invloed van de horrorpijler en het napraattopic )
Maar enfin, had om 17u uur boterham en om 20u koffie met gebak, fatsoenlijk eten kwam er niet van.
Gelukkig had de buurvrouw gekookt en een bordje eten voor mij bewaard, ik had best honger!
(Tjee, durf geeneens klussen te zeggen door de invloed van de horrorpijler en het napraattopic )
Maar enfin, had om 17u uur boterham en om 20u koffie met gebak, fatsoenlijk eten kwam er niet van.
Gelukkig had de buurvrouw gekookt en een bordje eten voor mij bewaard, ik had best honger!
zondag 20 juni 2010 om 03:23
Muse was super!!!
Ben nu net pas thuis, het zat fokkinvast in en rond Nijmegen dus het duurde even maar ik ben d'r weer.
Wat een dag, wat een band en wat een concert, wow!
Gelukkig mooi weer gehad, de poncho's bleven in de tas al hadden we ze bij het voetbalkijken beter wel aan kunnen trekken want daar regende het bier.
Nu nog even een biertje en een peukje, hele dag aan de fris dus nu nog even eentje voor de statistieken
Ben kapot en verrot maar wat een fijne dag gehad!
*gaat nu even bijlezen*
Ben nu net pas thuis, het zat fokkinvast in en rond Nijmegen dus het duurde even maar ik ben d'r weer.
Wat een dag, wat een band en wat een concert, wow!
Gelukkig mooi weer gehad, de poncho's bleven in de tas al hadden we ze bij het voetbalkijken beter wel aan kunnen trekken want daar regende het bier.
Nu nog even een biertje en een peukje, hele dag aan de fris dus nu nog even eentje voor de statistieken
Ben kapot en verrot maar wat een fijne dag gehad!
*gaat nu even bijlezen*