vivalalisa

13-04-2010 15:54 1203 berichten
Alle reacties Link kopieren
jezus waar moet ik beginnen2 ik ben 26 jaar vanaf mijn 16de bij hem, hij is mijn eerste en enige liefde

ja ik zeg nog steeds liefde want oo mijn god wat hou ik van hem

hij moest voor zijn werk naar het buitenland en net 3 weken terug van 8 maanden reis

daarvoor was die 3 maanden bij me ... en periode daarvoor ook buitenland

in de periode dat hij weg was heb ik mij zo rot gevoeld, ik kreeg en voelde geen liefde van zijn kant.. ik heb alles geprobeerd lief doen cadeaus sturen mailtjes bellen... om maar niet te scheiden van elkaar

nu is die terug en heeft die opgebiecht na 3 weken dat hij al een jaar een ander heeft, ze is zwanger van hem

ik heb niks gemerkt, niks niks niks

en ik ben zo verbaasd van mijn reactie ik heb gehuild moeten kotsten ik heb hem getroost!! we hebben gesproken tot half 7 in de ochtend, en geknuffeld gezoend...

en nu 3 dagen later huil ik alleen maar heb sinds ik het weet niet meer kunnen eten.

vanavond gaan we het aan zijn ouders vertellen.... ik kan hem ondanks dit niet loslaten zo erg! ik wil hem haten voel zoveel woede in mij, al; die leugens... maar ik blijf maar zo lief tegen hem!!

ik snap het niet

ik heb zoveel pijn, en doe mezelf meer pijn door liedjes te luisteren van marco bosato hart van een minaar

hij weet niet wat hij wil, of die verder wil met mij of haar... en ik weet niet wat ik wil

ik wil niet horen ren weg, ik wil weten waar mijn reactie vandaan komt hoe kan ik zo lief tegen hem blijven? ik bescherm hem nog steeds!! zeg tegen onze vrienden dat ze hem niet moeten laten vallen...

sorry als er veel taalfouten in staan ,
En onthoudt dat dus goed! Hij belt je niet, omdat je geen rol meer hebt in zijn leven! Hard, maar dat moet je met hem ook doen, uit je leven bannen.

Hij heeft zijn tijd met jou gehad: Zijn verlies, niet het jouwe.

Je doet het goed! En echt waar: het slijt....

Geniet van de zon en verheug je op je vakantie!

Nope
Much, waf jij zgt klopt... Hij zegt dat hij verwar was met gevoelens en hij altijd seksuele aantrekkig heeft gevoeld na mij.. Maar niks mee kon en nu wij zo close werden kwam datgevoel terug. En verwarde hij het met verliefd zijn. Hij wilt de vriendschap hierdoor niet op spel zetten, maar ik weet ergens genoeg ..

Net mijn tickets geregeld en woensdag is het definitief, komt toch een hoop bij kijken hoor, wat een gestress en ben al zo chaoot dat ik

even door de bomen het bos niet meer zie..

Wat een info heb ik gekregen zeg!! En ook best prijzig een ticket

Ik ben hele weekend weg geweest weer, en mobiel thuis gelaten en uitgezet, ik ken mezelf als ik telefoon bij mij heb ga ik steeds kijken of hij heeft gebeld en ga ik mezelf op vreten. Dus beste istelefoon niet meer bij me hebben , geeft een stuk meer rust.

Ik ben nu weer thuis , probeer wat rust te vinden en moet nov van alles uitzoeken.... Xxxx
Lisa!!!!!!

Hoe is het met je? Druk aan het voorbereiden? Waar gaat de reis naar toe of had je dat al verteld?

Je hebt 2 maanden geleden het topic geopend en nu al ben je je aan het voorbereiden voor een reis alleen. Geweldig en je doet het goed!

Sterkte! X
drielwieler

ik ga na thailand en australie . het voorbereiden moest zowiezo wel rond deze periode want zo eerst met hem gaan, en nu alleen.

nu alles beetje rond is begint het wel te kriebelen om te gaan...

heb van de weke hele boze mail gestuurd na hem, al mijn woede in een brief eruit gegooid met veel verwijten en getier.. wat ik er van verwachte?? helemaaaal niks! maar moest er uit en dan kan ik mijn boosheid beter na de juiste persoon uiten toch??
en nieuw zeeland
Hai Lisa,

Ik was dit topic even een beetje uit het oog verloren, maar zie dat het toch nog steeds beter met je gaat, al zie je dat zelf misschien niet. Eén tip: als je nog eens zo'n mail wil schrijven, verstuur hem dan niet meteen. Er is een grote kans dat je dat een dag later helemaal niet meer zo nodig wil namelijk, en dan houd je toch nog weer wat meer de eer aan jezelf.

Het klinkt bijna alsof het makkelijker voor je was toen je wist dat hij weg was. Probeer anders te denken dat hij nog steeds weg is. hIj is er gewoon niet meer voor jou. Ook geen vrienden worden hoor, dat slaat nergens op. In ieder geval niet daar nu al energie in gaan steken en al helemaal niet praatjes van hem dat hij je zo waardeert als vriend en blablabla of wat dan ook gaan geloven!!

You go girl!
he kastanjes

het klopt het was makkelijker toen hij weg was. omdat ik wist ik kan geen contact op nemen en hij ook niet... nu hij terug is tjaa kan hijhet maar doet die het niet

vrienden worden ha dat kan ik niet hoor, hij heeft mij als persoon zoveel pijn gedaan, vrienden doen dat niet!
quote:vivalalisa schreef op 18 juni 2010 @ 14:08:vrienden worden ha dat kan ik niet hoor, hij heeft mij als persoon zoveel pijn gedaan, vrienden doen dat niet!

Zo is het Vivalisa.

Ik vind het heel erg knap van je dat je je staande houdt. Je bent een lief én een sterk mens. Veel sterker dan je ooit had gedacht. Heel goed dat je naar de psych's gaat.

Vrouw, neem de woorden van Meds aan als jouw lijflied: Jij komt er wel. Het is verre van makkelijk, maar het lukt wél.

Dankjewel spinster

weetje ergens ver weg gestopt ben ik dankbaar dat ik vrij van hem ben , ik was zo jong toen relatie begon en eb nooit kunnen groeien erin omdat dat niet paste bij meisje die hij leerde kennen.. Altij als ik meer voor mezelf op kwam voelde ik mij ergen schuldig en viel ik al snel terug in rol van onderdanigheid.. Als ik zonder hem was waa ik ander persoon. Maar vond het niet storend omdat ik dacht dat hij mijn toekomst was... Nu kan ik groeien en worden zoals ik behoor te zijn...

Ben van week bij psycho geweest goed gesproken, ik zit op minimum gewicht wat ik van haar mocht wegen, wordt ik lichter dan moet ik weg bij haar.. Eten is weer een angst geworden maar doe het wel elke dag want ik laat mij niet verslaan door mezelf ( dat klinkt raar). Gister heb ik zelfs sinds maanden weer cholcola gegeten en was erg lekkkker hahaha .

X
Ik kom er wel. Het is verre van makkelijk. Maar het lukt mij wel!!
quote:vivalalisa schreef op 19 juni 2010 @ 12:44:

Je weet toch!

Lisa, ik ben blij dat ik gelijk heb

Take care!
Je weet toch!
.
hahah heerlijk gevoel is dat he

quote:Maja82 schreef op 20 juni 2010 @ 14:28:

[...]

haha leuk die reacties erop.. het zijn de mooie wijze woorden van meds die ik heb over genomen...

even update weer!

ik had verschrikkelijke sjans vandaaaag hahaha en voor eerst in maanden kon ik er beetje van genieten.

nee ik moet er verder niks van hebben , heb mijn hele leven maar met 1 man mijnbed gedeeld en dacht soms dat a sexueel was hahah vond het niks..

aan een nieuwe man moet ik niet denken maar vind al mooi gebaar naar mezelf toe dat ik het beetje leuk kan vinden weer...

dat hij terug is en mij niet belt, helpt mij eigenlijk erover heen te komen want krijg gewoon haat gevoelens naar hem toe... als hij wel zou bellen zou ik mezelf weer verliezen misschien..

daarom was het ook zo lekker toen hij weg was.

tjakkkka
Nou het wordt ook wel tijd dat je een gezonde dosis woede naar je ex toe gaat onwikkelen, wat een hork.

Maar natuurlijk heb je weer sjans en geloof me binnen de kortste keren heb je sjans met een vent die veel leuker, liever en beter voor je is dan die lamlul van een ex
dankjewel meds voor je opbeurende woorden...

en helemaal waar een hork en een hoop strond is nog meer waard! hihi

enne die dosis woede ha dat zit wel goed!!

nu kan ik lekker slapen

xx
Meds is me weer voor, niets aan toe te voegen..
Je weet toch!

zo nu weten we allemaal hoe hij eruit ziet
hahahahhahaaaaa

hoe kan ik daar nou op gevallen zijn he haha

ik heb gister heerlijk geslapen vanaf 9 uur tot net half uurtje geleden...

ik heb nogal een update maar moet me nog al haasten.... even snel cadeau halen, want wordt zo opgehaald...

maar heb hem gister gesproken, en kan je vertellen dat ik mij nu bevrijd voelt...

zal later de rest vertellen xx
Hi Lisa, hoe gaat het met je? Nog steeds bevrijd? Benieuwd naar je update!
Lieve Lisa, ik ben trots op je!
Je weet toch!
he dames. ja ik had een update beloofd maar dta is nogal een lang verhaal, en kan mij er gewoon niet toe zetten het op te schrijven.

zal beloven het morgen te doen.

voel bijna geen verdriet meer, voel me leeg heel leeg van binnenn.. ik heb hem afgesloten, voor me gevoel maar het voelt nu zo leeg

tot morgen

xx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven