Waar beeld kopen?

21-06-2010 16:44 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort hebben we een feestje voor mijn schoonouders geregeld. Omdat de familie niet zo groot is en we graag iets blijvends willen geven hebben we even nagedacht en zouden we ze graag een beeld geven. ( ze zijn 35 jaar getrouwd en zijn allebei 55 geworden).

Een mooi strak beeld van bijvoorbeeld 2 lichamen die elkaar vasthouden of ondersteunen ofzo.. dat is zeker iets wat bij ze past want al 35 jaar zijn ze samen en dan ook echt samen... niemand dus tussen ze in zal staan...

Waar kan ik een beeld kopen? We hebben niet heel veel te besteden want de familie is maar klein, maar om te voorkomen dat ze allemaal planten ofzoiets krijgen willen we zoiets doen.

Iemand tips??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
artihove in Bergschenhoek, kan ook online trouwens.

hebben hele mooie kunst dingen in verschillende prijsklasses
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Wereldwinkel
Bij vlagen ben ik geniaal! Helaas is het vandaag windstil.
Mooi idee! Hoe lang hebben jullie de tijd? Als je nog genoeg tijd hebt kun je een aantal ateliers aanschrijven of kunstenaars in de buurt of van de kunstacademie en hen iets speciaals voor jullie laten maken, voor jullie budget?
Hallo biol, ik weet niet in welk gedeelte van het land jij wilt zoeken. Wij hebben voor een bruiloft een beeld gekocht bij de tuinbeeldenboerderij in Schoonloo. Weet niet meer wat wij er toen voor betaald hebben maar het was in ieder geval niet de hoofdprijs
Het feestje is op 11 juli al. Dus echt heel veel tijd is er niet om iets te laten maken.

We zoeken in de omgeving van zuid holland.....

Artihoven! Dat is een goeie! In het verleden bestelde mijn werkgever daar altijd, maar ik kon de naam niet meer bedenken!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
pas op he, het is heel persoonlijk

*denkt terug aan bruiloft van vrienden waarbij zijn moeder hen perse een beeld wilde schenken, ook al hadden ze gezegd dat ze het echt niet mooi vonden zoiets..... Heeft ze het toch gekocht en "feestelijk" onthuld..... iedereen in de zaal wist dat het paar het echt heel lelijk vond.... Pijnlijke situatie*
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 21 juni 2010 @ 16:45:

artihove in Bergschenhoek, kan ook online trouwens.

hebben hele mooie kunst dingen in verschillende prijsklassesWas net over de naam aan het denken, maar daar inderdaad!
Weet je dat ik die naam ook altijd vergeet, maar nu sprong hij ineens in mijn gedachten toen ik de titel van het topic zag
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ja dat klopt singala, maar zowel mijn man als mijn zwager zijn wel erg goed op de hoogte van wat ze wel en niet mooi vinden...

ik heb zelf heel lang een beeld gehad wat mijn schoonmoeder graag wilde hebben... hij is helaas kapot gevallen..dus als we in die stijl blijven zit het wel goed

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven