Minnaar deel 11

18-06-2010 00:22 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?.
anoniem_33555 wijzigde dit bericht op 18-06-2010 18:24
Reden: toevoeging
% gewijzigd
@Peper: Nee hoor, gewoon leven en genieten van elke dag!!
@Nick, dat bedoelde ik dus ook. Je kunt niet stellen : ik doe het helemaal safe als je wel pijpt/beft/slikt. Al is de kans op hiv vele malen groter als je sperma slikt dan alleen beffen/pijpen. Het is nooit risico-loos, al kun je wel risico's beperken.

Ik blijf het een lastig punt vinden, ook al doe je samen/allebei een soa-test, het is vooral een kwestie van groot vertrouwen. En als ik kijk naar mijn voormalig scharrel-sv, die beloofde zijn vaste sv eerlijk en oprecht niet met anderen te neuken (dus deden ze het zonder condrooms) en deed t ondertussen wel met mij (wel safe). Tot zover de mooie beloftes..
quote:stewardess schreef op 22 juni 2010 @ 15:58:

Ik kan nu eerlijk zeggen dat ik wél verliefd kan zijn en het ook kan scheiden. Ik zal niet beweren dat mijn huwelijk helemaal top is, maar ik zoek het ook niet op als vervanging. Wel is het zo dat ik door ervaring veel geleerd heb (en niet alleen qua seks )Ik sluit me helemaal bij je aan zweefteef
quote:pepersteak schreef op 22 juni 2010 @ 16:46:

Wil ik net gaan leven hoor ik weer dat het gevaarlijk is Van achter de geraniums zitten ga je ook dood Peper, dus dan maar live life to the max !
@Bloem: Ik heb ff mijn post nagelezen en snap nu waar de verwarring zit. Bij mijn ex sv heb ik altijd een condoom gebruikt.

Bij mijn huidige sv ook. Alleen zij pijpt na x maanden nu zonder.

Weliswaar na de test. Maar je hebt gelijk, er blijven altijd risico's aan kleven.

Vraagje: wie van jullie heeft weleens een beflapje gebruikt of gebruikt het?
Ik heb zelfs nog nooit een beflapje van dichtbij gezien.
ik heet liever loeder dan zweefteef

beflapje?wat is dat?

ik geloof dat ik het klooster in gaat als ik het hier allemaal zo lees,erg gevaarlijk allemaal zeg
Ik ook niet hoor en het ook nooit gebruikt.

@Angel: Niet schrikken hoor. We hadden het gewoon even over de risico's van onveilig vrijen.

Alles is nu wel gezegd, dus gewoon doorgaan met leven!!!
Angel, ik liever zweefteef. Veel origineler Tssssk, wie noemt zichzelf nu loeder?
quote:Nick1961 schreef op 22 juni 2010 @ 17:02:

@Peper: Nee hoor, gewoon leven en genieten van elke dag!!

Dat doe ik ook zeker Nick.

Er is een bepaalde mijnheer zeer geintereseerd in mij.

Qua uiterlijk helemaal niet mijn type maar dat zegt helemaal niets. Dat is/was eenmalig sv namelijk ook niet.

Wel liggen de verwachtingen een stuk lager als een paar weken geleden.

Door schade en schande wijs geworden helaas.
@ HJV, Mooi zoals je het omschrijft, dat je door het toestaan van emoties beter controle kunt houden. Zo voel ik het enigsinds ook. Niet dat het bij ons in een open relatie plaats vind maar doordat ik nu weet dat ik naar sv toe die gevoelens mag hebben (hij wordt er niet door afgeschrikt) is er makkelijker mee om te gaan, het voelt niet verstikkend, benauwend, en ook niet verwarrend.

Houden van is een emotie die alleen te onderdrukken is door er compleet mee te stoppen. En de wijze waarop wij dagelijks zoveel contact hebben (en ook nadrukkelijk opzoeken) kun je die emoties niet onderdrukken, dan gaat het alleen maar knagen.

@ Look & Stew grenzen zijn wel degelijk van te voren aan te geven, sv en ik weten vanaf dag een dat we geen 'relatie materiaal' voor elkaar zijn. Althans niet in de zin dat we voor elkaar de nr1 kunnen zijn. Dit schept een hoop duidelijkheid, maar staat het hebben van gevoelens en emoties niet in de weg.

Ook bij ons zijn de spelregels behoorlijk duidelijk. We dwingen elkaar tot niets, we hebben geen verwachtingen en genieten van de momenten samen. We genieten daarnaast van onze gezamelijke intresses, onze goede gesprekken en onze humor. We gaan daarin best ver, en dat beseffen we ons wel degelijk, echter door hier open over te kunnen praten, door aan te geven als 1 van de twee (meestal ik ) met een vraag of probleem zit.

Ik kan best begrijpen dat gevoelens veranderen, ik sta er nu ook anders in dan bijna een jaar geleden, maar zolang het bespreekbaar is, en je van te voren aangeeft wat de consequenties zijn van het hebben van bepaalde gevoelens dan is dat mogelijk. Ik zou het pas echt eng en moeilijk gaan vinden als bij 1 van ons de verwachtingen zouden veranderen. Verwachtingen zijn gevaarlijker dan eerlijk zijn over je gevoelens
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
OMG wat is er vandaag veel geschreven zeg. Ga maar niet reageren op de beflapjes, condooms en de loeders. Ik vind het allemaal prima.

Ik zeg wel "welkom newbees .... " lees, huiver en leer ....

Ik moet mezelf even bij elkaar rapen voor ik inhoudelijk kan reageren op jullie. Maar morgen is alles ms al weer mosterd ..

Zit er een beetje door, na een lange dag op het werk en ja angel hij was er wel! En hoe! En hoe dichtbij.

*nadenkmodus*
Ik verwacht trouwens wel dat JVG mij morgen ten huwelijk gaat vragen
@Stew, inclusief ring en op zn knieen?

Ik ben nog steeds niet ongesteld, snap er echt geen snars van.. Stopweek is over, vanavond tweede pil (heb stopweek iets verkort), dan kan het toch niet nu alsnog komen?

Sc smst me steeds met voorpret, hotel is geregeld, plan om binnen te sneaken ook.. Maar straks bloed ik als een rund.. grrrrrr... Heb hem maar niet gezegd dat die kans er in zit, weet niet zo goed hoe te brengen..
En nog een voor Ninah.. vervelend. jullie hebben nu weer meer privecontact he? Waar hebben jullie het dan over. Chitchat (hoe schrijf je dat?) of over gevoelens en verwachtingen? Heb je niet het gevoel elke keer de deksel op je neus te krijgen als hij voet bij stukt blijft houden?
Jaaaa, inclusief ring natuurlijk!

Crea, ik heb dat laatst ook gehad niet ongesteld in de stopweek.( Ik slik hem meestal maanden achtereen) Ik las toen in de bijsluiter dat het kon gebeuren en dat je de volgende stopweek af moest wachten. Ik netjes gedaan en weer niet ongesteld! Toen was ik lichtelijk in paniek en heb ik een zwangerschapstest gedaan. Negatief! Pas in de derde(!) stopweek werd ik ongesteld. Anders had ik hier toch moeten vermelden dat er misschien een sv-baby onderweg was.
Oh Stew dat klinkt goed!!! (niet dat van die sv-baby, maar de rest dan he) Op dit soort verhalen zat ik te wachten... Voor zwangerschap ben ik niet eens echt bang (want ik kan niet zo makkelijk zwanger worden weet ik toevallig), maar om nou een uur voor de date te melden dat ik toch niet kan omdat ik ongesteld ben...

We hebben er een half jaar op gewacht, deze kans... We kunnen zelfs misschien nog even eerst uit eten, ik kan de hele nacht blijven, ik heb heerlijke nieuwe rituals voorraad gehaald, ik ben er helemaal klaar voor....

(oh en zelfs nog een dagje om te "landen")
Crea, slik jij maar braaf en wacht tot de volgende stopweek. Goed vooruitzicht, blijft hij ook lang? Lekker ook die Rituals, welke heb jij?
Hammam, sowieso de scrub en de bodylotion, nu ook de foam en een tube douchegel... En dan mijn eigen nieuwe geurtje, zit nog in de verpakking. Hij gaat in ieder geval lekker ruikend weg

we blijven allebei de hele nacht, ook praktisch gezien. Hij omdat hij de volgende dag daar in de buurt werkt, ik omdat ik moeilijk halverwege nacht naar huis kan. Hij moet wel vroeg uitchecken, dus ik moet dan ook weg.
ohh Crea.. dan mag je snel je onderschrift ook gaan veranderen
En ik vraag me af wat goed is voor ons allebei. Op blote voeten loop ik langzaam door. We zijn één.
Ik val ook nog maar even binnen, net als een paar andere nieuwelingen. Lees al een tijdje mee omdat het me nogal bezig houdt maar ik er met niemand over kan praten.

Ik (vrouw, getrouwd, geen kinderen) heb sinds ruim 2 maanden een sc (man, getrouwd, "grote" kinderen). "Helaas" was ik al ruim voor die tijd behoorlijk verliefd op hem. Zien elkaar dagelijks op het werk maar daar blijft het alleen bij een stiekeme aanraking, blik of opmerking die alleen wij begrijpen.

We zijn beiden niet van plan onze nr.1 te verlaten, dit is ook meteen bij de 1e keer uitgesproken.

Ondanks dat hij ook denkt dat hij verliefd op me aan het worden is, proberen we dit wel te zien als een extraatje dat we onszelf gunnen. Ik weet niet hoe lang dit gaat duren, maar voorlopig is het super spannend om met deze man te daten.

De spanning van het vreemdgaan kan ik missen als kiespijn maar verder is het heerlijk om elkaar net zo lang op te winden door toespelingen en sms-jes tot het moment van onze afspraak. Die paar uur vliegen dan om, maar dan kunnen we er weer even tegen.
quote:stewardess schreef op 22 juni 2010 @ 17:50:

Angel, ik liever zweefteef. Veel origineler Tssssk, wie noemt zichzelf nu loeder?

je moet een keuze maken als je kiezen moet en dan word het loeder,maar ik hoef niet te kiezen

ik heet irl tuurlijk engeltje of liefkozend anders genoemd door minnaar
Spannend Itsyou.. ik kan me nog herinneren in redelijk hetzelfde begin stadium te zitten..

Het heeft ook bij ons wel eventjes geduurd eer we de eerste stap zette.. en de toespelingen waren zoooo opwindend, Ik had het gevoel de hele dag met een blos op mijn wangen rond te lopen!

Ik was echter niet verliefd voor die tijd, (ook na die tijd niet ) Maar de spanning liep al wel snel hoog op tussen ons.

Hebben jullie al een 'echte' date gehad? Of blijft het bij toespelingen, en gestolen blikken en aanrakingen?
ik lees een trouwerij,ik lees mischien een sv baby,enge ziektes,dat klooster is zo gek nog niet!

(nu maar hopen dat daar leuke priesters zijn )
*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven