verdriet

22-06-2010 18:09 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 2 maanden geleden leerde ik een man kennen via een datingsite. Het klikte en we werden verliefd. Na ca, 3 weken begon hij wat wazig te doen, zat er doorheen blaba.

Heeft me zelfs een keer laten zitten op een zaterdagavond, had de hele avond de telefoon uit.

Ik maakte er een einde aan, hij had heel erg veel spijt, deed alles eraan om me terug te winnen. En ja ik was gek op hem, ik gaf hem een kans.

Nu blijkt dat meneer niet over zijn exvriendin heen kan komen, dit is het afgelopen weeken naar voren gekomen. Ze hadden een soort broer-zus relatie en hij vond haar ook niet aantrekkelijk maar geestelijk gezien raakte ze hem wel.

En nu zegt hij dus dat hij daar heel erg last van heeft, of het goed komt tussen hun beiden weet ik niet, maar ik heb er erg verdriet van. Hij had deze gevoelens al na 3 weken en dacht dat hij erover heen zou groeien, want hij heeft (had) ook gevoelens naar mij.

Maar ik voel me zo belazerd, ik ben om hem gaan geven al na een korte tijd ik weet het ik lijk wel een puber i.p.v een volwassen vrouw,

Ook heeft hij haar afgelopen zaterdagmiddag ontmoet bij een vriend van hem, en toen was hij weer helemaal ondersteboven van haar.

Zij wil hem niet terug maar dat zegt niets want hij is nu weer vrij dus....

Nu belt hij me nog steeds hij heeft erg last van schuldgevoelens, ik ben ook erg kwaad geweest. Ook zegt hij gevoelens voor mij te hebben. Maar stel dat hij haar niet kan terugkrijgen en mij weer benadert, hoe kan ik hem ooit weer vertrouwen?

Bovendien kan hij na een maand wel tegen me zeggen ik ben er overheen, terwijl zij hem misschien niet terug wil en ik dan tweede keus ben.

Hij belt me een paar keer per dag en ik ben nu zover dat ik ga zeggen dat hij het niet meer moet doen, want hij wil maar steeds uitleggen hoe geweldig zij was, ja daarom ging hij zeker 2 x bij haar weg. Gisteravond zei hij weer dat hij nu weer meer aan mij denkt, kortom ik kan er niet meer tegen.

Tegelijkertijd ben ik nog steeds blij als hij belt, maar mijn verstand zegt nee, hoe kom ik hieruit?
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Je kent de betreffende man 2(!) maanden, hij heeft je al een keer zomaar laten zitten en hij zeurt over zijn ex.

Het lijkt me dat er toch wel leukere mannen te vinden zijn die wat in jou zien, toch?

Nummer wissen uit je telefoon en niet meer opnemen.
Wat Ayh zegt.
Eens met Ayh, dit kan gebeuren en het is kut maar leer ervan voor een volgende x!

Sterkte!
heb je hem weleens gezien in het echie?
Deze beste man heeft het datingsite gebeuren eigenlijk alleen gebruikt om over zijn ex heen te komen, wat dus niet heeft gewerkt en mensen, ook hij dus, zouden eens de tijd moeten nemen om e.e.a. te verwerken ipv gelijk weer in de volgende relatie te duiken.

Sterkte!
Hij zei tegen mij dat het al 2 maanden uit was en zolang heeft hij ook niet een relatie met haar gehad. En dat hij er eerst overheen was maar dat het later terugkwam, ik vind het heel raar..
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
maar jij hoeft niet te fungeren als zijn overgangsmeisje hé..

Blijkbaar heeft deze man emotioneel nog wat te verwerken,laat hem dat lekker doen zonder jou daarin te betrekken.
Ik vraag me af als hij de boel verwerkt heeft en mij terug zou willen of dat dan zou werken, hij heeft me nu al zo belogen, eigenlijk weet ik wel dat dit niet verstandig zou zijn,
quote:niccifrench schreef op 22 juni 2010 @ 18:38:

Hij zei tegen mij dat het al 2 maanden uit was en zolang heeft hij ook niet een relatie met haar gehad. En dat hij er eerst overheen was maar dat het later terugkwam, ik vind het heel raar..

Al???

PAS 2 maanden uit bedoel je

En op zich is het niet raar hoor dat hij zegt er over heen te zijn en later niet.

Ik was al een jaar over mijn ex heen (dacht ik)

Tot ik een man leerde kennen er ineens allemaal exen gevoelens naar boven kwamen waarvan ik dacht dat ik ze al verwerkt had

NIET dus...

Soms ontdek je pas dat het een en ander nog niet is afgesloten als je aan iets nieuws wil beginnen

Het is lullig voor jou, maar wees ook een beetje realistisch, jullie zijn net twee maanden samen

Tis ook weer niet zo dat je er samen al jaren op hebt zitten
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja okay, maar die relatie had hij al 2 x beeindigd, lijkt me ook niet echt een goed teken. Maar ik vind het zo erg dat hij niet op tijd eerlijk is geweest.
hoe vaak het eerder uit is gegaan is geen graadmeter voor het wel of niet verwerkt hebben van een relatie hoor.

En misschien DACHT hij wel dat hij het verwerkt had, dat zei ik net ook al

Soms merk je dat dat toch niet helemaal het geval is als er een nieuwe in het spel is

Maar snap dat het rot voelt hoor..
Maar Summerdance, hij wil graag contact houden, hij belt me steeds, ik heb gezegd dat ik het niet meer aankan.

Hij wil nu de tijd om uit te zoeken wat hij nu precies voelt, maar stel dat zij niet meer een relatie krijgen hoe zal ik dan ooit weten of hij voor mij heeft gekozen of dat zij niet meer wil en ik tweede keus ben? Want ik weet zeker dat hij het weer met haar wil proberen...
Of je iemand nou via internet hebt leren kennen of niet, je voelt je niet minder rot... En soms kunnen dingen na 2 maanden ook behoorlijk pijn doen. Je voelt je gewoon niet eerlijk behandeld.
Dat weet je niet

Maar zekerheden heb je nooit.

Het is ook je goed recht om te zeggen dat je dat niet aankan.

Dus, de keus is aan jou

Afkappen of hem de tijd geven om dingen uit te zoeken en er vol vertrouwen instappen

Kan je dat niet dan moet je er niet meer aan beginnen, want dan wordt het niets
Als hij de tijd wil, moet hij ook geen contact met jou hebben. Pas dan kan hij uitzoeken hoe het zit. En als het er echt van zou moeten komen tussen jullie kan dat ook over bijv. een half jaar als hij alles heeft uitgezocht.
Snap dat het een hele ingewikkelde situatie is voor je. Maar als het nu al zo begint, zegt dat voor de toekomst weinig goeds. Ik zou als ik jou was goed voor mezelf gaan zorgen en hem m'n leven uit gooien. Dat bespaart je uiteindelijk waarschijnlijk heel veel pijn en ellende.
Het lijkt er verdomd veel op dat ie jullie allebei aan het lijntje wil houden.
Niccifrench, ik zou hem eens goed aan de tand voelen. Hij vindt haar niet aantrekkelijk maar wil haar wel terug en dan waarschijnlijk weer vervallen in een broer-zus relatie. Ik denk dat hij helemaal niet weet (in het algemeen) wathij van een relatie verwacht hij lijkt me op dat gebied niet echt psychisch goed ontwikkeld maar misschien kan jij dat voor hem in kaart brengen door hem het hemd van het lijf te vragen en zo inzicht te geven in wat hij wel of niet wil. Het zal jou ook duidelijkheid geven als je zulke gesprekken hebt
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Niccifrench, ik zou hem eens goed aan de tand voelen. Hij vindt haar niet aantrekkelijk maar wil haar wel terug en dan waarschijnlijk weer vervallen in een broer-zus relatie. Ik denk dat hij helemaal niet weet (in het algemeen) wathij van een relatie verwacht hij lijkt me op dat gebied niet echt psychisch goed ontwikkeld maar misschien kan jij dat voor hem in kaart brengen door hem het hemd van het lijf te vragen en zo inzicht te geven in wat hij wel of niet wil. Het zal jou ook duidelijkheid geven als je zulke gesprekken hebt
Bedankt voor jullie medeleven, ik had meneer zonet aan de telefoon en hij is druk bezig haar terug te veroveren, alleen hoor ik dat van zijn vriend, naar mij toe doet ie het anders voor.

Hij wil mij ws als achterdeur houden voor als het weer mis gaar met haar.
quote:niccifrench schreef op 22 juni 2010 @ 20:32:

Bedankt voor jullie medeleven, ik had meneer zonet aan de telefoon en hij is druk bezig haar terug te veroveren, alleen hoor ik dat van zijn vriend, naar mij toe doet ie het anders voor.

Hij wil mij ws als achterdeur houden voor als het weer mis gaar met haar.Laat ie lekker het bed induiken met iemand die hij niet aantrekkelijk vindt! Wat een looser, wees blij dat je weet hoe de vork in de steel zit. Ik snap niks van zijn bewegingen maar jij waarschijnlijk ook niet. Ik wens je heel veel sterkte!
Hoi Niccifrench,

Leuk om je weer eens te zien, maar jammer dat dat op deze manier is. Jij vindt een man leuk (volgens mij na een behoorlijke tijd) en dan gebeurt er dit!

Ik begrijp hem niet hoor; wie wil er nou als broer en zus leven? Hij met zijn ex? Maar ja, blijkbaar doet hij daar wel moeite voor.

Maar dat hij ook contact met jou blijft zoeken en niet eerlijk tegen je is, dat vind ik erg moeilijk. Weet je zeker dat zijn vriend de waarheid spreekt? In dat geval zit er inderdaad weinig anders op dan het contact te verbreken vrees ik.

Als hij jou zo leuk vond als jij hem, dan zou hij je niet zo behandelen.....
Hoi Vooruit, hoe gaat het met jou? Ik was na anderhalf jaar eindelijk zover en nu kom ik dit tegen. Je weet dat ik een latrelatie zocht en deze man wilde dat ook, we hebben een korte tijd gehad( 7 weken) maar ja ik heb nu weer verdriet. Ja die vriend spreekt de waarheid, hij wil het verzachten door mij niet de volledige waarheid te vertellen, op zich begrijp ik dat wel een beetje, alleen is hij zo niet duidelijk. Hij zegt dat hij tijd wil hebben om het uit te zoeken maar nu hoor ik dat hij allang weer achter haar aan zit, omdat het nu uit is tussen ons.

Enige troost is dat het ws niet zal lukken, maar daar heb ik niks aan want ik ben een vergissing begaan met deze man.

Hij hoort bij de frima List en Bedrog.
Dank je wel arrasje, dit soort berichten geven me enige steun.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven