Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
quote:

quote: viva angel1 reageerde

quote: kikka reageerde

angel...mag ik het email adres van noloso alstjeblieft??.....dank je wel!!!!...liefs kikka

Ik mag niet zomaar emailadressen doorgeven. Ik kan wel aan haar jouw emailadres toe sturen. Laat maar even weten in welk topic jullie posten.

wat vinden jullie hiervan is mn denkwijze raar of ouderwets....

thanks,kika

Is verstuurd.
quote:Angel,

Kun je LuLuBell mijn emailadres bezorgen? Dank je wel.

Liefs BlindjeKun je me even laten weten in welk topic jullie posten?
quote:

Hoi Angel, samou en ik hebben tegeliketijd een deel 5 geopend van de leuke mannen en vrouwen, een van de twee mag dicht.

Ik heb degene met de minste berichten verwijderd.
quote:Angel, zou je eens willen kijken in het topic 'niet-werkende moeders zoek toch een baan!' Het was een prima discussie totdat Granny binnen kwam vallen. Haar postings zijn duidelijk alleen bedoeld om te stoken en onnodig kwetsend. Is hier iets aan te doen?Het hele topic is ondergesneeuwd met off topic berichten. Het zijn me er teveel om ze allemaal weg te halen. Ik heb verzocht aan jullie allemaal om bij het onderwerp te blijven. Ik ga het topic trouwens verplaatsen naar Maatschappij. Daar hoort hij meer op zijn plaats.
quote:

Vanwege dubbelop kun je ´Gezamelijke rekening.. Man betaalt .... ´sluiten.

De TO vond het oorspronkelijke topic (man betaald bekeuring van gezamenlijk rekening oid) te lang worden en opende 'dus' maar een ander topic. Was idd dubbel en dus vergrendeld.
quote:

Hoi engel,

Ik ben het niet eens met Zuss en aangezien we allemaal een topic mogen openen zou je hem willen laten staan.

Mijn topic heeft een verwijzing naar die van een man die een boete betaalt en ik wil gewoon de andere kant van gescheiden rekeningen laten zien..

Ik hoor het wel Mariska Ook die discussie kan, voortgaand uit de eerdere postings, gewoon in het eerste topic. Ik heb de tweede gesloten.
He angel

Jij bent nog laat aan het vliegen, wil je niet naar je wolk?

Ik ga naar mijn damesmandje, trusten!
"supersnel veel geld verdienen" oproepje/reclame iig hoort niet thuis op t forum. Mag t weg?
Angel, ik heb een vraag. Gisteren heb ik hier gereageerd over het openen van de dubbele topic 'gezamelijke rekening...man betaald...'. Vlak voor mij nog iemand die ook vond dat het dicht zou moeten. Deze berichtjes zijn allebei verwijderd van het moderatottopic. Mag ik vragen waarom? Ik begrijp dat zuss het al gevraagd had, maar sinds wanneer mogen wij niet meer aangeven dat wij het ook graag verwijderd zien?
quote:

He angel

Jij bent nog laat aan het vliegen, wil je niet naar je wolk?

Ik ga naar mijn damesmandje, trusten!

Dat kwam even daarna aandrijven. :D
quote:"supersnel veel geld verdienen" oproepje/reclame iig hoort niet thuis op t forum. Mag t weg?Klopt helemaal en ligt inmiddels in de digikliko.
quote:Angel, ik heb een vraag. Gisteren heb ik hier gereageerd over het openen van de dubbele topic 'gezamelijke rekening...man betaald...'. Vlak voor mij nog iemand die ook vond dat het dicht zou moeten. Deze berichtjes zijn allebei verwijderd van het moderatottopic. Mag ik vragen waarom? Ik begrijp dat zuss het al gevraagd had, maar sinds wanneer mogen wij niet meer aangeven dat wij het ook graag verwijderd zien?Omdat zestigdubbel keer melden geen meerwaarde meer heeft. Nav een melding kijk ik, overleg ik eventueel met de andere angels en handel ik. Om het moderatortopic overzichtelijk te houden, verwijder ik dan soms berichten van dezelfde strekking en/of off topic berichten zodat andere meldingen niet ondergesneeuwd worden.
Hoewel ik hem erg geestig vond, heb ik het topic "Welke toegevoegde waarde heeft jouw konijn in jouw leven?" wegens weinig toegevoegde waarde verwijderd. ;)
Hallo

Ik zit al een hele tijd met het forun Hoe zet je iemand uit je hoofd bij relaties.

Nu is er een bijgekomen met precies dezelfde kop.

Ik vind dit vervelend, of is dat gewoon toegestaan?

Groetjes Lenneke
Aaaangel, er is een oproepje geplaatst van een of andere luie psychologiestudent. Ben de naam even kwijt, maar het is wel duidelijk aan de topictitel.

Grijp dr!

:P
Het topic "Wat nu?" is wegens off topic berichten vergrendeld.
quote:

Hallo

Ik zit al een hele tijd met het forun Hoe zet je iemand uit je hoofd bij relaties.

Nu is er een bijgekomen met precies dezelfde kop.

Ik vind dit vervelend, of is dat gewoon toegestaan?

Groetjes Lenneke Nee, erg handig is dat niet en wie het eerst komt, het eerst maalt. Ik heb de laatste titel gewijzigd in "Gevoel boven je verstand zetten of niet?". Mocht TO een andere titel willen, dan kan ze me dat laten weten en pas ik hem aan.
quote:

Aaaangel, er is een oproepje geplaatst van een of andere luie psychologiestudent. Ben de naam even kwijt, maar het is wel duidelijk aan de topictitel.

Grijp dr!

:P Ik heb hem verwijderd.
Verwijderd ivm reclame/oproep: "Nieuws".
Hoi,

Wil je aub mijn topic "Opmerking van broer" verwijderen?

Bedankt!

Ocean74
Hoi,

Zou je mijn topic "vriend heeft weinig vrienden" willen verwijderen?

Bedankt!

groet

Moppie77
Beide topics zijn verwijderd.
Angel,

Zou je (zie ook mijn mail) mijn topic 'paniek' kunnen verwijderen. Ben niet zo slim geweest, is te herkenbaar. Sorry hiervoor. Wel veel aan gehad trouwens. Handig zulke online 'vrienden'.

Nogmaals sorry en alvast bedankt!

Bea
In dit topic beweerd iemand onderzoek voor jullie te doen maar ik geloof hem voor geen cent:

Onderzoek perfecte Partner!
oh, je bent me net voor angelique ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven