***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Ik geloof wel dat iedereen last heeft van zijn maag..... dat was bij mij nl. ook het probleem. Gisteren heb ik braaf alleen een paar boterhammen en een kom rijst gegeten en thee en water gedronken. Dat ging gelukkig goed. En ik had de mazzel dat Fleur naar de opvang was waardoor ik lekker de hele dag kon doen wat ik wilde. In bed liggen en tussendoor mijn administratie (werk) bij gewerkt. Was allang blij dat ik de deur niet uit ben gegaan want dat was niet goed afgelopen.

Veel beterschap Spitsmuis!!!
Fijn compli dat het gisterenavond alweer wat beter ging met Robje.

Hopelijk hebben jullie alledrie een goede nacht gehad.

De rrr in de maand is echt met volle hefigheid gekomen. Koen is weer top verkouden. Ging het tot gisteren wat beter. Gisterenavond en vannacht was het weer feest. Hij werd twee keer wakker vannacht en ik heb hem maar eten gegeven. Volgens mij verliest het jongetje meer vocht als hij verkouden is en heeft hij een droge keel. Vanmorgen heb ik hem maar in een ecalyptusbadje gezet en ingesmeerd met luuf en nu ligt hij net weer in zijn bedje.

Beterschap voor allen die het nodig hebben. Dropneus, Spitsmuis, Max, .....

*Buitenmeisje perst nog maar weer eens wat digitale sinaasappeltjes*
hallo dames,

Ook hier een drukke en verkouden week. Heb dus ook bijna geen tijjd gehad om te lezen. Had gisteren even een gedeelte van het forum uitgeprint, zodat ik op kantoor tijdens het kolven even bij kon lezen (ik had vanaf vorige week woensdag niet gelezen), maar erg ver ben ik niet gekomen.

Dus maar even direct reageren op het belangrijkste; heel veel sterkte Xaloy en Compli. En Robbie, heel veel beterschap. Ik heb gisteren met kippevel jullie verhaal zitten lezen en zoek sindsdien alleen elke keer het forum af om te kijken of jullie hebben gepost (sorry andere meiden).

Ik hoop dat de nacht goed is verlopen en dat de ab aanslaat.

Het is verschrikkelijk eng om te zien hoe snel zoiets kan gaan. Zijn jullie niet ook woest op de ha die tot twee keer toe heeft gezegd dat Robbie niks ernstigs had, en nu weer geen artsen zien, bah bah en nog eens bah.

Ik hoop dat jullie nu eindelijk wel eens de arts te spreken krijgen. Anders zou ik het gewoon eisen. Het is jullie baby, je wilt gewoon weten waar je aan toe bent.

Andere dames, ik reageer later wel weer. Eerst even bijlezen.

In ieder geval veel beterschap voor iedereen. Is het bij jullie ook ineens zo koud? Hier 's nachts rond het vriespunt en overdag 7 graden met een koude wind. Brr
Leen, ik lees net dat Luna een helmpje moet. Suc6 ermee.

Xaloy, ik lees dat je je contract hebt gekregen, GEFELICITEERD.

Jeetje, per 1 December al. Super zeg, wat dat aangaat komt dus alles goed. Hopenlijk knapt Robbie snel weer op als de ab aanslaat.

Wij willen jullie graag ontmoeten. De koffie staat klaar in Zürich!

Layla, gecondoleerd met je kat. Zielig zeg, gelukkig heb je inderdaad afleiding van je kleine meisje.

Hoe gaat het met Icke?

Framboos, gefeliciteerd met je echo. Super hoor, weer zwanger zijn!

Jeetje Witchke, 4 tandjes al! Hier al maanden tanden in aantocht, maar nog geen enkele doorgekomen.

Lara, leuk dat jasje, die heb ik ook al gezien. Wij hebben ook een H&M jasje, alleen dan een licht bruine. Met van die lekkere wollige binnenkant. Inderdaad ook schattig mutsje en handschoentjes.

Hier gaat alles goed. Finn is nog steeds een schatje.

Gisteren had mijn man hem naar de creche gebracht. Hij legde hem even op de grond om de kinderwagen weg te brengen. Komt hij terug, zitten alle kinderen om hem heen te ruzieen wie met Finn mocht spelen. Het oudste meisje heeft gewonnen (zo’n schatje met lieve blonde haartjes). The most popular guy in town!

Vanavond gaan we meelopen met een lampionnenloop met de creche. Ik ben beniewd hoe hij dat vind. Ik neem maar lekker zijn winterjas mee, handschoenen en muts mogen ook op. En ik neem de buikdrager mee, want waarschijnlijk will hij niet in de buggy, dan ziet hij veel te weinig. Daarna komt een goede vriend van ons bij ons logeren. Gezellig!

Lara hoe gaat het nu met Max?

Jammer, nog steeds geen update van Xaloy of Compli.
swissieloog hier

Spitsmuis, hoe gaat het met Hugo? Heeft hij nog oorontsteking of is hij alweer aan de betere hand?
Hallo allemaal,

Robbie heeft een redelijk goede nacht gehad met een paar perioden dat hij wat langer doorsliep. Maar het blijft een heen en weer geslinger tussen hoop en vrees. Dat komt voornamelijk door de koorts die dan weer wegzakt en plotseling weer opkomt. Vanmiddag opeens weer 40+ en dat is gewoon niet goed.

Hij had straks een hele heldere periode. Was een uur wakker zonder huilen, slobberde een flesje van 190 ml voeding weg en nam als toetje nog eens een vol potje perenhap. Ook de mobile, die ik had opgehangen boven zijn bedje, vond hij erg interessant en hij keek veel om zich heen.

Maar twee uur later toen ik boodschappen had gedaan en thuis aan het opruimen en koken was, sms-te Xaloy dat hij weer hoge koorts had en niet kon slapen terwijl hij dat wel wil. Er is als het goed is 'iemand' bijgeroepen. Zal wel een co-arts zijn.

Verder heb ik om een afspraak met de 'behandelend' arts gevraagd. Het is een beste man, hij verstaat zijn vak ongetwijfeld goed, heeft ons maandag gezegd dat we alles kunnen vragen, maar we zien hem nooit. Hij zit of in de poli of in een poli in een ander ziekenhuis. We hebben veel vragen, waaronder waarom zijn hb niet wordt gemeten en er niets mee gedaan wordt.

De andere (voornamelijk co-)artsen en verpleegkundigen houden er een vervelende hautaine houding op na. Kennelijk vrezen ze bij voorbaat veel te veel lastige vragen van bezorgde ouders. De verpleegsters die diensten draaien bij o.a. Robbie zijn wel heel vriendelijk en behulpzaam maar verder is de informatievoorziening van de afdeling vrijwel nihil.

Al met al kunnen we niet spreken van een voorspoedig herstel en het gaat ons allemaal veel te langzaam. Hij moet gewoon snel weer opknappen, want dan is de kans op restverschijnselen kleiner. Ik wou heel graag dat ik beter nieuws had, maar voorlopig zijn we nog helemaal niet blij.
* Anky breekt even in *.

Xaloy en Complicated: heel veel sterkte voor Robbie. Wat een achtbaan van emoties moet dat zijn waarin jullie zitten.

Helaas klinkt het niet spreken van een arts heel bekend in de oren. Vaak bij de opname nog wel (maar dan krijg je door de haast/emoties zelf vaak niet alles mee), maar daarna mag je blij zijn als je na een week weer een arts te pakken krijgt. Enige tip is blijven zeuren en vragen, ook tegen de verpleging. Als het goed is zetten ze dat namelijk wel in het dossier en dat lezen de artsen ook.

* Sterkte, kinderen horen gewoon niet in een ziekenhuis en moeten gewoon lekker thuis spelen en gezond zijn *
He bah Compi, wat een naar nieuws weer! Wat vreselijk ook dat er geen arts is die jullie vragen kan beantwoorden! Ik duim me hier helemaal te pletter voor een voorspoedig en vooral snel herstel!

Swissie: vast een fijn gevoel dat Finn het zo leuk heeft op de creche. Leuk! Dat jasje heb ik ook gezien, maar die kleur staat Max helemaal niet. Ik vond hem wel leuk.

Max heeft gelukkig een goede nacht gemaakt. Hij slaapt vandaag slecht, maar is volgens mij niet echt ziek meer. Ik ben net met mijn broer voor een lange wandeling naar het bos geweest. Was fris, maar heerlijk!
Wat is het rustig hier. Is iedereen alleen maar aan het afwachten hoe het met Robbie gaat? Ik vind het echt een heel eng verhaal hoor. En het niet kunnen spreken van de artsen maakt het natuurlijk niet beter. Ik duim mijn vingers blauw dat het snel beter gaat met die kleine lieve kerel.

Xaloy en Compli heel erg veel sterkte.
tjee, wat een nieuws weer! We blijven maar voor jullie duimen!

Swissie, ik denk idd dat iedereen alleen maar op nieuws over Robbie aan het wachten is en de gebruikelijke poep, plas, slaap- en eetproblemen maar even laat voor wat die zijn (dat doe ik althans!)
Even tussendoor voor de hele positieve noot: Robbie heeft later op de middag voor het eerst gelachen!!!! Zelfs even hardop dat grinnikje van hem gedaan, wat hij altijd laat horen als hij iets Heel Erg Leuk vindt. Xaloy moest er van huilen, zo lief was het om te zien.

Nu hoor ik net dat Robbie vaker paracetamol mag en dat is ook goed nieuws want dan kunnen we de koorts beter onder controle houden.
quote:fachat schreef op 25 oktober 2007 @ 17:16:

tjee, wat een nieuws weer! We blijven maar voor jullie duimen!

Swissie, ik denk idd dat iedereen alleen maar op nieuws over Robbie aan het wachten is en de gebruikelijke poep, plas, slaap- en eetproblemen maar even laat voor wat die zijn (dat doe ik althans!)Precies! Al onze dagelijkse beslommeringen vallen in het niet bij wat Xaloy en Compli nu doormaken met hun Robbie.
Xaloy, wat een goed nieuws! Ik word er helemaal vrolijk van!

Het voelt voor mij een beetje banaal om hier over de dagelijkse ditjes en datjes te posten terwijl Robbie, Xaloy en Compli een heel nare tijd hebben. Ik had dat trouwens ook met zonnebloem!
Dat gevoel is hier ook herkbaaar. We wachten even op betere tijden.

Jullie drietjes zijn de hele dag in mijn gedachten. Ik kijk de hele dag of er al nieuws is.

Fijn dat jullie een klein beetje de echte Robbie gezien hebben.

xx
Xaloy: wat een fijn nieuws!!!
ff robbie checken en weer geen vooruitgang

Hoe kan dat toch hè? krijgt hij wel de goede medicijnen ga je haast denken. Klote dat jullie niet eens even fatsoenlijke vragen kunnen stellen daar, omdat er gewoon geen arts beschikbaar is!

Sterkte, en hou ons op de hoogte!

Swissie veel plezier vanavond met de lampionnen. Klinkt heel erg schattig!
xaloy/compli wat fijn! (inmiddels lees ik het nieuwe nieuws had blijkbaar niet ververst) kan mij voorstellen dat het even een emo momentje was vanmmiddag!!!

Oja, verder sluit ik mij aan bij Fachat! idd onze dagelijke beslommeringen vallen in het niet bij dit.
spitsmuis, over zonnebloem gesproken, ik ben bang dat de zwangerschap misschien toch is misgegaan bij dr. Hoor en zie nergens meer iets over haar.

Ik hoop echt het tegendeel, maar vrees het ergste.
He bah, denk je echt? Ik gunde het haar zo erg... Ik lees het topic "stoppen met de pil" niet echt meer (daar was ze vel te vinden), maar is ze ook niet bij mei 2008?
Tsja...inderdaad, ze heeft een hele vroege miskraam gehad las ik bij "stoppen met de pil". Naar nieuws...

Ik ga bankhangen. Ik wens jullie een hele goede nacht Robbie, Xaloy en Compli!
Kom alleen maar even kijken of er nieuws is. Ik schrok van het lange bericht, maar een lachje, dat is positief! En dan van nu af aan alleen maar beter! Een heel goede nacht voor jullie!
ach...die zonnebloem....Mijn collega werd 4wk na haar miskraam opnieuw zwanger. We blijven hopen voor dr!
Layla, ik moet toch ook aan jouw kat denken, vind het zo erg wat er met haar gebeurd is, zo sneu ook voor jullie zoals het gegaan is. Kan me voorstellen dat je het er erg moeilijk mee hebt.

En wat erg voor Zonnebloem, had het haar zo ontzettend gegund.

Lara, fijn dat Max weer aan de beterende hand is! Ik vind het ook heerlijk om nu te wandelen. Heerlijk die kou, en al die herfstkleuren, en dan het liefst een herfstzonnetje erbij!

Ik ga hangen, drukke dag.
Inderdaad Framboos!
Xaloy/Compli.. toch al iets beter nieuws! Wat een ontzettende klote gang van van zaken daar in dat ziekenhuis. Ik vind het echt niet normaal dat jullie nog geen behandelend arts gezien of gesproken hebben, echt zwaar onder de maat.

Arme Zonnebloem.. ze kan zoveel geluk gebruiken en het is haar zo gegund. Ik hoop dat toch een beetje goed met haar gaat nu.

Lara.. beterschap voor Maxman!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven