Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet kunnen... werkzaamheden terwijl ik vrij ben, thuis ben, en geen leven heb...
Peas on earth!
Zo kom je nog eens wat te weten... Waar is dat goddelijke taarttopic?!?!?!
*krijgt een flashback naar die heerlijke walnoten chocoladetaart*
zit je trouwens al aan de bitterlemon en ananas?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Oh help, zijn we zo onbereikbaar?

Kijk je uit, Pode, dat je niet precies dan, in dat kwartier, gaat bevallen!
Hoeveel bitterlemon zou je eigenlijk moeten drinken om een bevalling in gang te zetten?

*gaat zelf ook even in taartentopic kijken, want misschien is taartbakken wel een goed idee voor vandaag *
Peas on earth!
nee er wordt de komende 15 minuten niet bevallen, begrepen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik geloof 5 flessen per kwartier
quote:Femfreggel schreef op 23 juni 2010 @ 10:09:

Zo kom je nog eens wat te weten... Waar is dat goddelijke taarttopic?!?!?! Op de etenpijler. Hij staat in de Index onder de T van Taarten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Ik moet trouwens vanmiddag naar de verloskundige. Zou het helpen als ik daar zeg dat talloze forummers dat wachten nu wel zat zijn?
Peas on earth!
Jawel, dat helpt zeker. Mits de VK het forum kent

Bitter Lemon van de lidl is erg lekker trouwens. Durf hier nog niet teveel te drinken, komt binnenkort. En zit in een handige 2 liter verpakking.....
die is inderdaad lekker, heb er liters van op, alleen Barbazoon kwam er echt niet eerder van
En, Pode, de onderhoudsbeurt overleefd?
PODE is aan 't bevallen zeker...ze had niets beters te doen tijdens de onderhoudsbeurt
quote:fussie schreef op 23 juni 2010 @ 10:52:

En, Pode, de onderhoudsbeurt overleefd?

Moet toch niet gekker worden dat je op aller dag loopt en nog een onderhoudsbeurt krijgt.

Moet je vanmiddag strippen bij de VK? (heb ook een woordje opgevangen toen Yam zwanger was )
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 23 juni 2010 @ 10:57:

[...]

Moet toch niet gekker worden dat je op aller dag loopt en nog een onderhoudsbeurt krijgt.

Moet je vanmiddag strippen bij de VK? (heb ook een woordje opgevangen toen Yam zwanger was )Pode hoeft niet te strippen...alhoewel, die broek uit maakt het wel wat makkelijker....als ze een rok aanheeft valt er weinig te strippen
quote:fussie schreef op 23 juni 2010 @ 10:15:

Jawel, dat helpt zeker. Mits de VK het forum kent

Bitter Lemon van de lidl is erg lekker trouwens. Durf hier nog niet teveel te drinken, komt binnenkort. En zit in een handige 2 liter verpakking.....Ja, die is inderdaad lekker. Ze hadden 'm een hele tijd niet bij onze Lidl, maar toevallig viel het me vorige week op dat die flessen er weer stonden. Ik zal eens even een fles pallet kopen

Overigens ben ik in de forum-pauze niet stiekum bevallen
Peas on earth!
De verloskundige gaat vanmiddag geen striptease doen denk ik, maar had het er wel over dat ze voor volgende week misschien een afspraak zou maken....
Peas on earth!
Bitterlemon is zooooo ieuw...

PODE ik denk niet dat de VK tot volgende week gaat wachten hoor. Ze is namelijk stiekem forumster op viva en weet dat wij met smart zitten te wachten op PODEXan
Of ze geilt op de aandacht, die VK, en laat Erwtje gerust tot week 43 zitten
Zou wel een leuke grap zijn als de VK een forumster blijkt te zijn

*gaat straks even op beeldscherm loeren bij VK*
Peas on earth!
Pfff gelukkig, er is nog niks aan de hand. Ben vanavond de hele avond thuis, dus je kan vanaf een uurtje of 18.00 gaan beginnen Pode. Wil je dat ook even tegen de VK zeggen?
Misschien kan Sjonnie je helpen? Help, mijn man is een klussert maar hij maakt het werkje niet af en nu komt de baby er maar niet uit......
quote:Chardonnay schreef op 23 juni 2010 @ 11:26:

Pfff gelukkig, er is nog niks aan de hand. Ben vanavond de hele avond thuis, dus je kan vanaf een uurtje of 18.00 gaan beginnen Pode. Wil je dat ook even tegen de VK zeggen?

Ik geef het even door. Wacht, eerst kijken of er iets op tv is

Oh, S.O.S. Sonja. Dat kan ik wel missen

*schrijft meteen ook briefje naar Sjonnie en bestelt daarbij ook Mona-toetjes*
Peas on earth!
char, dan moet je mij op de hoogte houden. Want ik ben vanavond werken. Maar vanaf morgenmiddag kan ik het fort forum bewaken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven