Werk & Studie alle pijlers

Cadeau/gadget na bedrijfsverhuizing?

23-06-2010 13:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij het bedrijf waar ik werk vindt binnenkort een grote interne verhuizing plaats. Hierbij heb ik de opdracht gekregen een cadeautje/gadget te regelen die ze bij terugkomst op de nieuwe werkplek aantreffen. Hebben jullie hier originele ideeen voor? Pennenbakken, klokken en usb-sticks hebben ze al. het budget is maximaal 15 euro per persoon.

Ik ben benieuwd!
Een tafelventilator. Of zo'n ventilator die je in je usb-uitgang kan steken. Lekker koel.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goh wat heb je toch een leuke dingen allemaal.
een snoeppot (evt met het bedrijfslogo erop)
Een cadeau-bon bij een zaak met kantoorartikelen?
Plattegrond,

O nee die kun je beter nog op de oude plek geven.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
http://www.gadgethouse.nl ... odView.asp?idproduct=8374
Ik heb eens bij een verandering aan iedereen hun spreuk gevraagd waarmee ze de nieuwe organisatie (of nieuwe pand) inwillen.

Hier heb ik Loesje-kaarten van gemaakt (met eigen naam eronder natuurlijk) en in een lijstje gedaan voor ieder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven