Good Luck!!!

27-05-2010 20:37 2613 berichten
Alle reacties Link kopieren

Laatste topic
Hel, hopelijk geen operatie nodig!
Hier staat de v-smile nog te verstoffen....

Ben er nog steeds niet over uit of hij hem krijgt of niet...
Spannend wel Hel.
Kan je niet beter een pomp kopen Star?
Ik wou net zeggen: toch wel met een pomp Star?
Het is gewoon eentje met een mondventielgevalletje dus zou moeten lukken
Hel, bah een hernia! Dat is niet niks. Ik reageer perpagina, dus ik zal zo eens kijken wat de neuro zei.

Amalia, ik heb je kaartje nog niet binnen. Hopelijk vandaag!

Bridge, hier is ook de hele straat versierd. Wij kijken zelfs voetbal met het hele hofje op het plein Bodybalance is leuk! Ik heb me gisteravond ingeschreven voor SlimBelly. Vanaf 6 juli ga ik 3 keer per week 30-40 minuten op de loopband, crosstrainer of fiets met een band op m'n buik die afwisselend opgepompt en leeg gelaten wordt. Dat zorgt dan voor een beteren doorbloeding waardoor je met name daar cm kwijt raakt. Ik ben benieuwd.

Bam, Maxi gooit ook nog vaak letters door elkaar. Woordenschat was wel heel goed (5 jaar en 9 maanden), maar hij kan de r nog steeds niet lekker zeggen, met name niet als die aan het begin staat, hij heeft het over skietem ipv stiekem. Ze houden het hier idd ook in de gaten, ik hoor wel als ze vinden dat hij naar logopedie zou moeten. Ik hoor zelf wel vooruitgang, dus ik maak me er ook niet zo druk over.
quote:bambino schreef op 24 juni 2010 @ 10:11:

Ik heb boxershorts, maar sommige zijn gewoon niet goed.

Welk merk heb jij?Die van de Hema zijn ruk, die van de WE iets beter, maar die van Vingino en I-Dare bevallen hier heel goed. Die kosten alleen een tientje per stuk. Maar goed, bij die andere zit Maxi steeds te trekken omdat het tussen z'n billen gaat zitten. En niet te groot kopen, Maxi draagt ze in 98/104 nog steeds.
Hier idd ook die maat Mamax.

Ik ben hier nog nooit i-dare tegen gekomen, ik zal eens kijken hier in de stad. Want om nu voor 1 onderbroek online te bestellen gaat me wat ver.
...ik heb echt werkontwijkend gedrag vandaag.....
Hel, spannend bij de neurochirurg. Hopelijk wordt hij er wijzer van.

Star, neefje had een of ander autospelletje.

Mal, die van Claessens zijn ook leuk. Wat kosten die? De hemdjes van de WE vind ik trouwens wel goed.

Ik werd vanmorgen pas om 8.45 wakker. Vent brengt Maxi naar school nu Mini nog niet lekker is en er moet iemand naast hem blijven liggen zodat hij niet uit ons bed rolt...

Vanmiddag even naar de Kruidvat. Ze hadden een waterbak met bootjes, leek me wel leuk voor de mannen, ik hoop dat ze hem nog hebben.
Hahaha lekker mamax. Moet kunnen toch.

Ik wilde er ook voor op pad, voor die waterbak, leek me ook erg leuk!
Zo nou die band lukt dus mooi niet, dat laten we sterke mannenlongen maar doen. Als ex-roker ben ik verpest

Ik ga me zo richting zwembad begeven
Lekker Star! Ceetje vrij, of ga je alleen met Eetje?

Bam, ik heb net even gekeken, bij http://www.dreumes01.com/ verkopen ze zowel Claessens als I-Dare. Ze hebben nu een actie van een singlet + 2 boxers van Claessens voor 18.54. I-Dare boxer kost 9.95. Misschien is dat wat, kun je allebei uitproberen.
Kijk, dat doe je veel beter! Veel plezier!!
quote:Star schreef op 24 juni 2010 @ 11:31:

Als ex-roker ben ik verpest

Maar je bent wel nog steeds ex-roker
Goeie link, alleen hebben ze de kleine maatjes niet echt meer.

En de setjes is hier geen optie, als ik niet mag combineren met maten. Dus heb ik er even een mail tegen aangegooid!

Thx
Nou, vriend volgende week een MRI scan. Operatie ws niet nodig, maar uitvalsverschijnselen in voet en been toch zorgelijk. Gelukkig heeft hij niet zo heel veel pijn en kan hij nog aardig uit de voeten (hij ligt nu aan het strand dus hoe erg kan het zijn ).
Mooi Hel, hoop dat de uitslag van de MRI hetzelfde zegt en dat hij niet geopereerd hoeft te worden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Fijn Hel dat ze ernaar gaan kijken. En fijn ook dat de operatie ws niet nodig is!
Hier hema hoor en zeeman. Prima shorts

Geen DS wel Xbox en iPod
Nog geen kaartje mamax?? Laat me weten of ie komt anders stuur ik er nog een. Ze kinnen dat gat waar jij woont niet vinden
Postbode is nog niet geweest denk hoop ik.
Aan de ene kant idd fijn dat 'ie niet geopereerd hoeft. Aan de andere kant: liever een operatie dan jarenlang gesukkel. Maar mss zie ik het te simpel/somber. Hoor inmiddels veel verhalen van mensen die helemaal van een hernia af zijn gekomen (zonder operatie). Dus daar gaan we maar vanuit.
Hel, fijn dat ie niet geopereerd hoeft waarschijnlijk. Hopelijk gaat het herstel wel een beetje snel.... Geen idee of die kussens wegglijden, we zullen zien!

Bam, hier ook hema shorts, bevallen prima voor de jongens, maar gaan niet extreem lang mee, ik stop ze altijd in de droger. En nee, ik meen het van die leuke verhaaltjes van je. Moet je vaker doen! Lekker vrolijk zoals je schrijft.

Kokos, jammer van de juf zeg. Wel fijn dat ze in dat klasje blijft.

Mamax, waterbak gescoord? Is dat een soort aquaplay?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven