F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
Cees, ik zou er ook wat van zeggen. Ik leg Tim wel uit dat iemand daar heel verdrieting van wordt als je zulke dingen zegt en dat het niet netjes is.

En zeker even bij juf aankaarten. Misschien komt het van 1 kindje af en kan zij er de ouders over aanspreken.

Hoewel dat lang niet altijd werkt als ik hoor wat sommige ouders eruit gooien.

En hoe gingen je examens Cees?

Lau, al een beetje weer opgeknapt nu?

Tieg, succes met je gesprek.

Maar weer aan het werk. Zit ook te wachten op de uitwerkingen van het examen. Die komen vandaag online als het goed is.

En ik ga vanavond eens op zoek naar een spiegelreflexcamera, waar je als beginnende gebruiker ook wat mee kan. Iemand nog tips? Welke heel goed is of waar ik op moet letten.
Er zijn laatst een paar topics over camera's geweest Nico, staan wel veel tips op!

Spannend op de uitslag wachten! Ik duim voor je!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Thanks vish, ga ik vanavond maar eens lezen, hoor nu te werken

Heb net de uitwerkingen van mijn examens bekeken. Ik heb ze gehaald met wel een 7 en een 8.

Geen idee hoe ze het precies rekenen maar dat hoor ik over 5-6 weken als de echte uitslag komt.

Ga toch alvast een klein feestje vieren.
Mooie cijfers!!! Gefeliciteerd hoor!!!
Zo, dat zijn prima cijfers! Gefeliciteerd!

Cees, wanneer krijg jij de terugkoppeling van je examens?

Nic, ik zag vanmorgen een aanbieding van een Canon EOS nogiets in een SpitsMetroPers. Zal straks of op de terugweg wel even kijken, dan geef ik dat nog wel even door.

Gesprek was goed, stond ik wel wat van te kijken. Ben de laatste tijd niet heel productief Drukker met forummen Dus dat was wel weer prettig

Vis, hier schijnt het inderdaad van 1 kind te komen. Ik sprak vorige week een moeder van een jongetje dat ook al dat vervelende gedrag kopieert, en wat dat eerder ook nooit deed. Die kon heel gericht aangeven welke vervelende trekjes van welk kind komen. "Gelukkig" zijn het hier in 2 van de 3 gevallen de kinderen die volgend jaar naar groep 3 gaan, dus dat scheelt weer. En van de bso kan er ook nog wel wat komen, daar heb ik dan niet zo'n zicht op. Dus hopelijk valt dat mee, dan kan er de komende 6 weken nog wat bijgeschaafd worden

En inderdaad, het uitleggen wat het betekent scheelt ook al heel veel. Zeker wanneer het van die heftige taal wordt, Jesse zal dat toch niet echt willen?

Zo, nu eerst pauze!
Komt hier ook van bepaalde kinderen af.

Met juf praten heeft weinig zin denk ik, wat ik van jesse begreep was dat juf er ook wat van zegt. Ik ken jess, dan is ie daar onder de indruk en absobeert t , en dan komt t er hier uit als ie boos wordt of zich ergert.

Heb het geprobeerd te negeren, maar als hij het tijdens het eten doet en dan ook nog bij de gastkindjes en die herhalen het, dan moet ik toch echt wat gaan doen!

Idee van jou is wel wat Vis, ga ik proberen.

Ik krijg eind juli pas mijn cijfers, nog lang in spanning dus.. Heel goed van jou Nic!

Vandaag en vrijdag laatste dag met stagiaires, dan moet ik het weer alleen doen Heb wel zin in vakantie..

Lau, wat vreemd, nog zo'n aanval. Hopelijk was dit dan de allllerrr laatste.

Denk dat ik maar naar buiten ga, stagiaires vervelen zich, hoeven geen huiswerk meer, en er zijn geen kids om te verzorgen (liggen op bed) en Jes speelt met speelgoed van school (stagiaire kreeg zak mee, of ik die wel ff wilde schoonmaken en donderdag weer inleveren.. heb school gebeld wat nou precies de bedoeling was, vond t beetje raar overkomen)
zit weer vakanties te kijken, maar 2500 euro voor een strand vakantie in buitenland vink wel to much...

ben bang dat t weer playa del garden wordt.. maar met dit weer is dat ook eigenlijk geen straf, wat een genot!

mijn grote kleine jongen is nu met schoolreis, heb m uitgezwaaid toen ie met de bus ging. had wel brok in de keel hoor... zijn gezicht verried spanning en blijdschap tegelijk. hij is zo'n stil manneke op school, wereld van verschil met thuis...

hebben jullie kids dat ook?
als ik mijn avatar verander, komen jullie dan wel weer?
ik zou zeggen probeer het eens...;-)
Zit ik hier te wachten op een nieuwe avatar en dan doet ze het niet.

2500 euro voor een vakantie vind ik ook wel erg veel, poeh.

roompot schijnt wel regelmatig goeie aanbiedingen te hebben, misschien is dat wat.

Tim heeft gisteren zijn intake voor de zwemles gehad. Ze hebben daarbij een swimsafe aan (een drijfpakje, niet een anti-verzuippakje). Hij was een twijfelgevalletje of hij eraan toe was. Hij mag wel beginnen over 2 weken. We gaan nog even wennen zondag want zo'n pakje voelt natuurlijk raar. Tot nu toe zegt hij heel duidelijk dat hij het wel leuk vindt. Volgende week nog een keer vragen of hij al snel wil beginnen of over een poosje. Hij moet het wel leuk vinden anders gaan we het niet doen. Tot nog toe is hij heel stellig.

Ik dacht trouwens dat ik tijd zou hebben om op de bank te gaan zitten nu ik even geen studie heb tot september. Niet dus, ben alleen maar druk met andere dingen

De tuin is bijna weer netjes, vanavond verder. Zaterdag even bikini oid halen zodat ik zondag ook met Tim kan gaan zwemmen. Ben benieuwd of ze iets hebben wat bij mijn kont past en dan ook nog een bijpassend bovenstukje heeft voor mijn 1 kops theezakjes zal lastig worden.

Nu eerst maar werken, jammer van het mooie weer maar er komen nog meer mooie dagen aan gelukkig!!!
Goed idee nic. Zowel van bikini als van opgeven vor zwemmen. Ik dacht ook tijd over te houden maar helaas... Ga nu ook weer wat doen want had jese beloofd dat ie s middags niet naar school hoefde maar in t zwembadje mocht.
platte theezakjes of pyramidetheezakjes Nic?

Nou Cees, kom op met die nieuwe avatar van je! ben die scheet wel een beetje zat nu. Moet zelf ook maar eens een nieuwe zoeken, dat nijlpaard werkt wel demotiverend eigenlijk.

Leuk Nic, zwemles. Vind het voor Nina ook wel tijd worden nu, lijkt me echt leuk als ze een beetje kan zwemmen, vast ook heel goed om nog wat energie kwijt te raken.

Moet zelf trouwens ook nog wat hebben qua zwemkleding, mijn badpak is te groot geworden Maar ga echt niet aan de bikini hoor, misschien volgend jaar, als ik de rest van de kiloos kwijt ben en dat buikje beetje weggewerkt heb.
Ik dacht al Nico, wat piept er toch boven je bh uit.

quote:lau72 schreef op 24 juni 2010 @ 11:23:

platte theezakjes of pyramidetheezakjes Nic?

Platte

Er zal dus ook echt niets uit piepen, eerder erbij in zwemmen. Zou er vissen mee kunnen vangen zoveel ruimte houd ik over

quote:Leuk Nic, zwemles. Vind het voor Nina ook wel tijd worden nu, lijkt me echt leuk als ze een beetje kan zwemmen, vast ook heel goed om nog wat energie kwijt te raken.

Nadeel is wel dat het zwembad heel warm is en vooral voor Floor vind ik het zielig. Die wil ook op zwemles dus het was gister flink drama toen we weer weg gingen zonder dat ze in het water was geweest. Ze wilde haar schoenen niet aan en heb haar jankend weggedragen. Thuis was ze pas weer een beetje stil.

Moet daar nog iets op verzinnen want elke week die drama...
Waar blijft je nieuwe plaatje Cees?

Lau ik zou voor deze gaan:

Je hebt toch ook van die bikini's met voorgevormde cups? Dat moet de boel toch al een heel eind ophalen lijkt me Heb net zelf even op internet zitten kijken, wehkamp heeft wel paar dingen die aardig lijken, maar eens even bestellen. Geen zin om in kleine pashokjes te staan...
Hmmm, zwemles... ik wil voor Daan binnenkort eens kijken en inschrijven bij de locale zwemvereniging kan met 4,5 jaar, en dat is in de vakantie. Maar eerst eens informeren bij de buren, of die nog ideeen hebben.

bikini's... begin ik niet aan... Wil ik de omgeving niet aandoen Moet binnenkort ook maar eens kijken voor een ander badpak, maar dat is wel echt passen. Zag laatst wel wat in de aanbieding bij de Perry geloof ik, maar die is vast voorbij als ik bevallen ben

Moet zeggen dat het weer hier wat minder lijkt te worden, het lijkt heel iets dicht te trekken. Minder, want dan wordt het dus benauwd Straks ook nog maar even het badje klaarzetten, kan Tessel daar nog even in poedelen. Daan gaat vanmiddag bij een vriendinnetje spelen, en die moest ook z'n zwembroek mee. Tessel wilde dus al eerder het badje in

Lau, ben je al weer aan het werk, of nog thuis?

Cees, wat voor een vakantie zoek je? In een huisje, of kamperen? En hoe lang? En waar ergens?
Tieg, ik heb nog wel een badpak over, maat 44. Heb je daar iets aan? Weet het merk zo niet maar dacht tweka oid.

Nic, ik ben nogal kritisch wat badpakken betreft, dus dat wil ik je niet aandoen

Daan heeft vandaag heerlijk bij vriendinnetje gespeeld, was heel goed gegaan. Tessel stikjaloers, want die wilde ook Dus uiteindelijk moest die met het ophalen ook haar badpak mee (Daan moest z'n zwembroek en zwemluiers meenemen zodat ze in het badje konden) en heeft uiteindelijk nog even gebadderd daar. En kwam ineens met de mededeling dat ze moest poepen, om vervolgens een mooie keutel in het potje in de tuin te leggen Hoezo, ze voelt zich overal thuis

Uiteindelijk wel weer laat voordat ze in bed lagen, maar nu dus een lekker avondje rust. Maar op tijd naar bed
Haha, stond daar een potje klaar in de tuin dan? Maartje en Lisa waren gisteren (bloot) aan het badderen in de tuin (in 2 stapelkratjes, nog geen badje gekocht), toen liep Maartje naar binnen en zei: Kijk mamma, plas! Terwijl ze boven de convectorput van de verwarming stond te plassen... Ik denk niet dat je dat schoon kunt maken, zijn allemaal van die smalle, metalen plaatjes. Als de verwarming weer aangaat ruikt het misschien een beetje raar.. Gebeurt verder weinig op zindelijkheidsgebied hier.
quote:Dokkie schreef op 24 juni 2010 @ 22:35:

Haha, stond daar een potje klaar in de tuin dan? Maartje en Lisa waren gisteren (bloot) aan het badderen in de tuin (in 2 stapelkratjes, nog geen badje gekocht), toen liep Maartje naar binnen en zei: Kijk mamma, plas! Terwijl ze boven de convectorput van de verwarming stond te plassen... Ik denk niet dat je dat schoon kunt maken, zijn allemaal van die smalle, metalen plaatjes. Als de verwarming weer aangaat ruikt het misschien een beetje raar.. Gebeurt verder weinig op zindelijkheidsgebied hier.
Yep, potje stond inderdaad klaar Had gezegd dat Daan nog wel eens op het potje wil gaan als het klaarstaat (gisteren niet natuurlijk ) dus toen Tessel moest, kon ze zo gaan.

Blegh, geen zin vandaag, 't is veel te mooi weer Vanmiddag maar op tijd naar huis, kan ik nog naar het juffenfeest op de creche. Ben benieuwd hoe dat is...

Dok, misschien kun je het schoonmaken met ammonia? Stinkt ook wel, maar dat trekt wel weg. Urine blijft zo stinken denk ik...
wat heb ik toch een heerlijke baan!

beetje buiten zitten enzo...
Hmm, staat geen jaloerse smiley bij Cees.. Ik zat de hele dag binnen vandaag met airco in de wachtkamer maar niet in de spreekkamer waar ik werk.

Tieg, het gaat er meer om dat zo'n verwarming niet echt schoon te maken is. Je kunt niet soppen tussen de plaatjes van de convector...

Vandaag 1e keer op het potje gepoept! Misschien had ze gisteren meegelezen? Ook al 2x een plasje. En 1x op het grasveld gepoept . Volgens mij heb ik geen kind maar een hond of zo..
quote:Dokkie schreef op 25 juni 2010 @ 23:12:

Hmm, staat geen jaloerse smiley bij Cees.. Ik zat de hele dag binnen vandaag met airco in de wachtkamer maar niet in de spreekkamer waar ik werk.

Tieg, het gaat er meer om dat zo'n verwarming niet echt schoon te maken is. Je kunt niet soppen tussen de plaatjes van de convector...

Vandaag 1e keer op het potje gepoept! Misschien had ze gisteren meegelezen? Ook al 2x een plasje. En 1x op het grasveld gepoept . Volgens mij heb ik geen kind maar een hond of zo..Dan wordt het toch vaker uitlaten Dok, als ze op het gras gaat poepen en in huis gaat plassen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven