Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Star, compensatie hier ook best gerechtvaardigd eigenlijk, maar ben van plan de boel om te gooien, dussss voortaan gaat Chica maar in afdankers en Zeemanspul lopen en ga ik lekker voor mezelf shoppen

Ja goed geslapen dus, jij aan t werk, brrr. Maar troostje, tis bijnaaa weekend!

Pep, oja Kijkduin komt er al aan. Zie je er erg tegenop?

Chica en ik gaan naar buiten, boodschappen doen en chocomel drinken enzo.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Theater de stervende muis is bezig achter mijn magnetron en ik heb Nemo geogilvied. Nu koffie en ontbijt maken dan lezen en zitten.

En uit respect voor zijn gesterf drink ik mijn koffie zonder warme melk. Ik hou heus wel van dieren hoor.
Haaifs kan ik wel op ja hier.

Is Kijkduinweek aanstaande week al?? Wanneer ga je weg? Ik zal aan je denken. Wel spannend.

Inad jij mag niet mee doen, jij hebt een maatje waar je gemakkelijk leuke kleren in kan vinden

Geoglivied. Waaaaaaaaaaaaaah maak nou geen werkwoord van die man.
Aai over de bol voor Eow en man en Juno

Peppie wanneer moet je in je kakkerlakkenhuis?

Pep en laluna knuffels voor de nacht. Je moet gewoon Olgilvieen, werkt als een trein!
Valt me nog mee dat ze niet vroeg of ie die maizena op moest eten.
Die koffie heb ik weggesmeten. Getvurrrrrrrrrrrrrrrrr
Ik begin spontaan te kwijlen.
Nemo was om 5.00 klaar met slapen, krijsfestijn tot 7.00. Toen was ik het zat, kind op me gelegd en hem alles verteld over de bevalling en over waarom papa en mama niet samen zijn. Daarna sliep hij 2 uur achter elkaar (op mij).

Hail to Ogilvie

En hoe erg die vent ook is, toch elke week kijken
www.godopjeipod.nl
2/3 kind ligt in bed. de resterende 1/3 is goed te hebben vandaag. (Nog steeds Pippi aat kijken. Ontaard ben ik he? Ondertussn speelt ie wel met alles wat in de kamer staat, dus het is hier een speelgoedslagveld.

O, dus als je niks voor jezelf koopt is het gerechtvaardigd dat je veul geld aan kinders spendeert. Dat zit wel goed dan, want behalve topje van H&M (in de aanbieding ook nog) heb ik de laatste tijd niet voor mezelf geshopt.

Maar dat gat/geen handen over is wel erg herkenbaar. Gelukkig! Ik ben normaal.

Star, bedankt voor de link. Precies wat ik nodig had.

Pep, zie je het wel een klein beetje zitten je vakantie in Kijkduin?

Vish, Probeer vannacht als't nodig is. Zal ik es alle ellende over hen heengooien. Zal ze leren.

Inad, zou het estafette-nachtbrakerij zijn? Wie is dan vannacht in de running voor een goeie nacht? Magik, magik,magik?

Fijn dat jij nu weer fris en fruitig met Chica aan de chocomel zit. Ben maar tikje jaloers hoor.
Hoe oud is 1/3 kind eigenlijk?

En het is niet zomaar chocomel, ze zal vast weer de Tobleronevariant aan het slurpen zijn. Grbml.
quote:Star schreef op 26 oktober 2007 @ 11:06:

Hoe oud is 1/3 kind eigenlijk?

Is 2,3 jaar. Leuke peuterpuber dus.

quote:En het is niet zomaar chocomel, ze zal vast weer de Tobleronevariant aan het slurpen zijn. Grbml.Trut is ze.
Ja heel erg trut. Zit ik dan met mijn gore Nestleoploschocomelmetveulteveulsuiker.

Peuterpubers zijn wel schattig. Ceetje begint ook een beetje volgens mij en moet af en toe echt mijn lachen inhouden.
Mmmmmmmmmmmmmmmm, lekker bakkie hier.
Fijn he, die peuterpuberteit. Begint die gooi- en smijtfase gewoon weer van voor af aan. Hier tenminste. Maar ik ben net zo slim als Laluna. Vito op bed, Tony kijkt Dora. Hasske educatief.

Vish, wat word jij heerlijk creatief van je slapeloze nachten. Fijn dat babyfluisteren wél helpt!

Eehhmmm....oké. Eerst nog maar een bakkie koffie dan.
Loretta is De Mol. Punt.
Dag kleine muis

je woonde in mijn huis.

Nu woon je in de kliko

en daar zit je goed zo.
Nemo speelt met houten blokken. Heel ap.
Koffie, das een idee.

(En dan moet 1/3 kind ook weer koffie... Daarom drink ik dat zoweinig overdag. Zo'n gedoe.)

Ga een poging doen.

Kess, waar was je trouwens vannacht? Zat klaar met de autootjes.
quote:Vishnu schreef op 26 oktober 2007 @ 11:32:

Dag kleine muis

je woonde in mijn huis.

Nu woon je in de kliko

en daar zit je goed zo.Jij bent gooooeeeed!
Werd net gebeld, ze waren erg enthousiast.... mjaaaa het kost me weer geld om te werken

Heb al besloten dat ik het niet ga doen want kom nu net mooi rond elke maand, dit zou me ongeveer 250 euro per maand gaan kosten.
Koffieexperiment geslaagd.

Zit aan de Senseo cafechoco (om de jaloezie enigzins te verdrijven) en kind heeft nada noppes niks in de gaten.
Leuk dat ze enthousiast waren, Vish, maar kan me ook wel voorstellen dat je toch voor je eigen portemonee gaat. Je kon wel gek zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven