overleden

24-06-2010 17:43 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oke ik weet niet goed waar ik dit moet posten dus doe ik het hier maar.

Dit is mijn probleem:

Ongeveer een jaar geleden heb ik een aantal dates gehad met een aardige lieve jongen. Jullie voelen het al er komt een maar aan. Dat is dus ook zo,

hij blowde en hij zat af en toe ook aan de pilletjes en aan de coke.

Dus dat is niet geworden.

Ik zat afgelopen zondag hart van nederland te kijken en toen kwam ik erachter dat hij is overleden na een ernstig motor ongeluk.

Ik kan er maar niet over uit dat hij nu echt weg is... Iedere keer als ik er aan denk zit ik met tranen in mijn ogen. Ik heb altijd wel gevoelens voor heb gehouden maar hij had ondertussen een ander en daardoor heb ik hem met rust gelaten.

Hij woonde hier bij mij om de hoek dus iedere keer als ik de straat uit ga heb ik zoiets van "nu kom ik je nooit meer tegen"

Ik kan het heel moeilijk bevatten dat het echt hem was die ze daar op tv aan het reanimeren waren. Ik krijg het maar niet uit mijn hoofd

Hellup!!!
wat naar voor je en zijn familie. Sterkte
Sterkte! Wat verdrietig voor je. En voor zijn familie natuurlijk...
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Dat moet een heel raar en rot idee zijn.

Kun je er wel met je huidige partner over praten?
jeetje meid je bent in shok en gecondoleerd met dit vreselijke verlies

logisch ook dat is nogalw at zeg om zon bericht te krijgen zo onverwacht...

Praat je er verder wel over met je omgeving?

een dikke knuffel van mij
Wat een nare manier om met zijn overlijden te worden geconfronteerd, je bent vast erg geschrokken. Sterkte
Sterkte meid met dit verlies!Gecondoleerd!
Allereerst een dikke !

Heb je misschien nog de mogelijkheid om naar zijn begrafenis/crematie te gaan, of is die al geweest? Soms kan dat helpen om alles wat meer te laten bezinken... Vooral omdat je zegt dat je het maar niet kunt bevatten...

Als je geen mogelijkheid hebt om op die manier afscheid te nemen, is het misschien een mogelijkheid om afscheid richting hem te nemen in een brief? Daar hoef je dan vervolgens niks mee, maar dat kan wel echt helpen bij het verwerken...

Zijn maar ideeën, maar misschien heb je er wat aan... Sterkte!
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
ik heb "helaas" geen partner, ik kan er redelijk met mijn omgeving over praten alleen hebben die nu zoiets van gebeurd is gebeurd, niets aan te veranderen.

Beetje moeilijk dus, vandaar dat ik het ook hier post...
Verschrikkelijk meid! Heel erg veel sterte..

wat een rotbeelden om uit te zenden ook

Maar sterkte...
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
ja en ik zag het aan de beelden dat hij het was, ik zag zijn motor in duizend stukjes liggen, Toen ben ik op zijn hyves gaan kijken en kreeg een klap in mijn gezicht toen hij het inderdaad was..
MILF in the making ;-)
Wat een vreselijk nare manier om dat te horen, kan me voorstellen dat je het beeld niet uit je hoofd krijgt. Als je naasten hem niet kenden, ben je daarme ook snel uitgepraat (heb ik ook ooit meegemaakt). Ik zou je wel adviseren om erover te praten, misschien met een vriendin. Je gevoel moet je toch uiten.. Sterkte!
zaterdag is de begrafenis, maar helaas kan ik er niet naartoe.

Ik moet werken en omdat het geen familie is krijg ik dus ook geen vrij daarvoor. Ik heb wel een kaart gestuurd aangezien dat het enigste is wat ik nog voor hem kan doen... Bah zelfs nu zit ik weer te janken.. Ik zou willen dat ik niet zo'n emotionele muts was!!
Heel veel sterkte!

Kan je misschien met een collega ruilen voor zaterdag? Zodat je toch naar de begrafenis kan?
nee ik kan geen vrij krijgen ik heb alles al geprobeerd, dit is zo moeilijk, ik speel tegen iedereen maar mooi weer maar van binnen zit ik te janken. Ik krijg ook geen hap door mijn keel..
Wat vreselijk! Heel veel sterkte!

(dom dat je geen vrij krijgt, kom op zeg, iedereen moet toch naar een begrafenis kunnen van iemand waar je om geeft, familie of niet!)
hoe kom je hier overheen? We hebben maar een paar dates gehad en zijn naderhand nog wel een paar keer gaan stappen. Ik ken hem dus behoorlijk goed, hij heeft ook bij mij op de basisschool gezeten. Ik ken(de) hem dus eigenlijk zo ongeveer mijn hele leven al. En nu is hij weg.. En ik kan niet eens fatsoenlijk om hem rouwen omdat niemand het snapt. Zelfs op mijn werk krijg ik geen vrij omdat het maar een bekende was, ja hallo mag ik ook ff!!
Kijk even je CAO na dan, want want het lijkt mij dat je vrij moet kunnen nemen voor een begrafenis waar je heel graag heen wilt gaan. Sterkte!
...
Sterkte!
Je weet toch!
Wat naar dat je geen vrij kan krijgen. Krijg het idee dat het voor jou heel belangrijk is om afscheide te kunnen nemen.

Misschien toch nog eens met je leidinggevende praten en uitleggen hoe belangrijk dit voor je is. Kun je niet een paar uur vrij krijgen in plaats van een hele dag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven