3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Ik niet Min, we hebben al jaren een waterbed en ik zou niet anders meer willen!
Zitten we er allemaal klaar voor?

Gggrrrr, ben mijn enorm handige stift van de Ned. vlag kwijt. Man is weer eens aan het opruimen (lees weggooien) geweest.
Oei nee, daar krijg ik juist rugpijn van...
Min ik zou als ik rijk was een Hastensbed willen. Zooooo lekker.
en wat is een stift van een Nederlandse vlag?

Een kleurstift die rood-wit-blauw-oranje kleurt?

Goeienavond Moos
Oh irritant Moos! Zo ben ik ooit eens een paar schoenen "kwijtgeraakt" ...
Hé Bi, gaaf zo'n test! Wil ik ook. Bij mij zou er als hoofdeigenschap zeer ongeduldig uitkomen, denk ik.
ik ben weg, ga wedstrijd kijken bij zus
Ja was echt leuk Moos! En frappant kloppend, al vond ik wel dat ze het een tikkie in het overdrevene trokken, maar de basis klopt wel.

Misschien zijn die tests ook via internet te doen?
Veel plezier Friezzzz
Doet nooit een flikker in huis en krijgt dan ineens opruimwoede???Ik was ook al steeds zonnebrillen kwijt. Op mijn vraag waar die gebleven waren antwoordde hij ''in het zonnebrillenlaatje". Laat dat nou ook nog eens bestaan hier in huis, kwam ik vanmorgen achter.
Bi, ik vind het wel een mooi resultaat van die test. Er komt iig uit dat je een sterke persoonlijkheid bent.
Trouwens, moet even wat rechtzetten. Man doet wel wat in huis. De ''mannelijke'' dingen doet hij met verve. En af en toe kookt hij.
Thanxxx Moos!

Ik ben ook wel - hoe zeg ik dat zonder echt kapsones-achtig over te komen? - blij met mezelf

Edit: qua binnenkant dan, qua buitenkant mag er wel wat veranderen van mij.
quote:mocy schreef op 24 juni 2010 @ 19:56:

Trouwens, moet even wat rechtzetten. Man doet wel wat in huis. De ''mannelijke'' dingen doet hij met verve. En af en toe kookt hij.

En koken doet Bianco dus absoluut niet! Maar hij ging er over nadenken of hij het gaat doen als ik een baan heb.

Maakt me niet zo veel uit hoor, hij doet verder echt bijna alles, dus als ik dan alleen moet wassen, strijken, koken vind ik het prima
Dude kookte wel altijd, ook toen hij nog werkte, maar omdat ik eerder thuis was vaak zette ik wel alvast alles klaar. Dus de aardappels geschild, het vlees ontdooid en gekruid en de groenten schoon en evt. gesneden. Dan hoefde hij het alleen maar aan te zetten en aten we wat eerder.
Ja zo gaan wij het denk ik ook doen Min, dat hij wel alles klaarzet, maar ik kook. Hij krijgt nooit alles én tegelijk én gaar op tafel.
quote:Bianca40 schreef op 24 juni 2010 @ 19:56:

Thanxxx Moos!

Edit: qua binnenkant dan, qua buitenkant mag er wel wat veranderen van mij.Je kan niet alles hebben Bi
Eh...ik ook niet volgens Dude. En wat ik wel kon maken duurde of lang of lustte hij niet. Dus deden we het zo, werkte perfect.
quote:mocy schreef op 24 juni 2010 @ 20:09:

[...]

Je kan niet alles hebben Bi Dat is waar... en door mn binnenkant kan ik de soms aanwezige onzekerheid over mn buitenkant aardig verbloemen
Wat vinden jullie mooi en wat vinden jullie stom aan jezelf? (zowel binnen- als buitenkant)
Mijn vorige relatie deed echt alles. Huishouden, boodschappen, koken etc. etc .Ging stuk om andere dingen. Maar aan die ''verwennerij'' denk ik nog weleens met weemoed terug.
Mijn ex deed dat ook allemaal Moos, en Bianco doet het bijna allemaal. Behalve wassen, strijken en koken dus...

mag niet mopperen denk ik
Zo ging het ook in het begin van mijn vorige relatie, maar dat hield op een gegeven moment op en toen kwam de duistere kant naar boven

Lastige vraag vind ik dat Bianca, moet ik even over nadenken.
Zo ff snel komt op:

Buitenkant

Stom: mijn haar en neus. Oren ook, maar die zitten onder mijn haar.

Mooi: mijn figuur ben ik tevreden mee (nog steeds), ogen, mond.

Binnenkant:

Mooi: Loyaal, hartelijk, trouw, meelevend, plichtsgetrouw, eerlijk.

Stom: Zeer ongeduldig, onhandig, onverschillig, te makkelijk, verslavingsgevoelig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven