Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
donderdag 24 juni 2010 om 21:52
donderdag 24 juni 2010 om 22:07
Ja Olijf, zo'n fiets klinkt goed! Is zeker niet goedkoop?
Anneke: wat was jouw drankje ook alweer? Ziet er best lekker uit.
Biebs: Er was wel een sollicitant direct voor me, maar ik weet niet of ze op dezelfde functie solliciteerde.
Het grote nadeel is dat het om een 0-uren contract gaat, het grote voordeel is dat het om een 0-uren contract gaat. En ik heb eigenlijk geen aansluitend diploma.
Ik zou serieus ook niet meer weten waar ik anders zou moeten solliciteren en waar het een beetje mogelijk zou zijn om om collegetijden heen te plannen.
Dit soort dingen vind ik toch vrij lastig met een kind. Ik moet wel iets van 36 uur kunnen werken want anders verdien ik gewoon niet genoeg. En ik moet ook nog studeren omdat die studie anders nooit klaar is. Ik kan haar niet 60 uur naar de opvang brengen maar ik kan ook niet maar 20 uur werken.
Klaar met klagen.
Anneke: wat was jouw drankje ook alweer? Ziet er best lekker uit.
Biebs: Er was wel een sollicitant direct voor me, maar ik weet niet of ze op dezelfde functie solliciteerde.
Het grote nadeel is dat het om een 0-uren contract gaat, het grote voordeel is dat het om een 0-uren contract gaat. En ik heb eigenlijk geen aansluitend diploma.
Ik zou serieus ook niet meer weten waar ik anders zou moeten solliciteren en waar het een beetje mogelijk zou zijn om om collegetijden heen te plannen.
Dit soort dingen vind ik toch vrij lastig met een kind. Ik moet wel iets van 36 uur kunnen werken want anders verdien ik gewoon niet genoeg. En ik moet ook nog studeren omdat die studie anders nooit klaar is. Ik kan haar niet 60 uur naar de opvang brengen maar ik kan ook niet maar 20 uur werken.
Klaar met klagen.
donderdag 24 juni 2010 om 22:11
quote:Kletsmajoor schreef op 24 juni 2010 @ 22:07:
http://www.internet-bikes.com/index.php?p=343
al vanaf 800 euro..
(en dat val mee,weet dat die van mijn paps 1600 euro gekost heeft)
http://www.internet-bikes.com/index.php?p=343
al vanaf 800 euro..
(en dat val mee,weet dat die van mijn paps 1600 euro gekost heeft)
donderdag 24 juni 2010 om 22:18
Hey maisjes, ik zit ook in meeleesstand vandaag. Voel me net als Ratteke nogal moe: mijn moeder zou zeggen "eerst een uurtje slapen en dan naar bed". Maar ja, er wordt gevoetbald (mwah) en als het zo licht is kan ik ook nog niet echt slapen. Klaagmodus uit!
Ik zie een leuke fiets, een leuke date, een schoonvader die gelukkig weer naar huis mag, Olijf die har gelijk heeft gekregen. Allemaal positieve berichten dus . En Klets gaat ook iets leuks vinden op werkgebied, zeker weten!
Ik zie een leuke fiets, een leuke date, een schoonvader die gelukkig weer naar huis mag, Olijf die har gelijk heeft gekregen. Allemaal positieve berichten dus . En Klets gaat ook iets leuks vinden op werkgebied, zeker weten!
donderdag 24 juni 2010 om 22:36
donderdag 24 juni 2010 om 22:52
Ik ben met de laatste testklus bezig: leuke school (ik zou er zo willen werken) en over het algemeen allemaal leuke kinderen, maar ze zijn eindeschooljaar en testmoe dus de klus valt me zwaar dit keer. Vanmiddag zat het laatste kind met duim in de mond tegenover me en heb ik met haar afgesproken dat we het morgen afmaken. Deze week sta ik 4x om half 7 naast mijn bed en dat valt toch niet mee...nachtbraker als ik eigenlijk ben . Zaterdag slaap ik uit denk ik .
donderdag 24 juni 2010 om 23:52
vrijdag 25 juni 2010 om 00:10
Slaap lekker allemaal!
Ik ging net even kijken bij dochterlief. Die zo heerlijk ligt te slapen. Ligt Mystique bij haar te slapen en zij heeft haar handje precies op het koppie van Mystique.
Ik vind het zo grappig trouwens dat ze het zo goed opvat dat er poezen komen en weer poezen weggaan. Ze weet dat Blanche weg is en niet meer terugkomt, ze weet dat Mystique ook weer gaat verhuizen en dat er dan weer een nieuwe poes komt.
*tot zover het KMgezever van vandaag*
Ik ging net even kijken bij dochterlief. Die zo heerlijk ligt te slapen. Ligt Mystique bij haar te slapen en zij heeft haar handje precies op het koppie van Mystique.
Ik vind het zo grappig trouwens dat ze het zo goed opvat dat er poezen komen en weer poezen weggaan. Ze weet dat Blanche weg is en niet meer terugkomt, ze weet dat Mystique ook weer gaat verhuizen en dat er dan weer een nieuwe poes komt.
*tot zover het KMgezever van vandaag*
vrijdag 25 juni 2010 om 00:19
Krijg ik dan eindelijk mijn beker terug?
Myleentje, jij zou niet bij mij op bezoek willen komen. Tipsy zit/hangt/ligt over mijn toetsenbord/armen heen en ik zie zo twee vlooien over haar huid heenlopen. Dat wordt even een bezoekje aan de dierenarts om goede vlooienzooi te kopen.
Tot die tijd ligt het pak voor je klaar hoor:
hoe zat het nou met die heerlijke zweedse ballen?
Myleentje, jij zou niet bij mij op bezoek willen komen. Tipsy zit/hangt/ligt over mijn toetsenbord/armen heen en ik zie zo twee vlooien over haar huid heenlopen. Dat wordt even een bezoekje aan de dierenarts om goede vlooienzooi te kopen.
Tot die tijd ligt het pak voor je klaar hoor:
hoe zat het nou met die heerlijke zweedse ballen?

vrijdag 25 juni 2010 om 07:53
Hi... ben ook weer in het land der levenden. Ik lag er om 10 uur in. 1 uur wakker om te plassen, 3 uur wakker om te plassen, 5 uur wakker omdat K. toch eindelijk besloot om in bed te komen... Ben een beetje verrot. Ik voel een middagdutje aankomen.
Vanavond bbq-en met z'n tweetjes. Dochter is naar Walibi met school, zoon zit bij vriendinnetje.
We hebben wel een klein feestje, vandaag 4 jaar bij elkaar. (ik moest wel ff in de agenda kijken om daar achter te komen vanochtend )
Gisteren mams nog gebeld. Het was de verjaardag van mijn oma. Als ze nog geleefd had was ze 101 geworden. Ik bel mijn moeder altijd op oma's verjaardag. Was een superleuk gesprek. Ze vond me hardstikke goed bezig!
Bieb, mooie fiets!
KM, kan je Tipsy niet gewoon kammen? Is een stuk goedkoper. Bakje water met afwasmiddel er in naast je waar je de vlooien in verzuipt.
Ann, lekker geslapen?
Iemand vroeg wat een Shirley Temple was, dat is gewoon ranja.
TH, nog even doorzetten en dan uitrusten dit weekend! Anders loop je je zelf ook voorbij. (sprak zij streng)
Pilous, sterkte en succes met vriend!
En nu aan het werk, geniet weer van de mooie dag vandaag!
Vanavond bbq-en met z'n tweetjes. Dochter is naar Walibi met school, zoon zit bij vriendinnetje.
We hebben wel een klein feestje, vandaag 4 jaar bij elkaar. (ik moest wel ff in de agenda kijken om daar achter te komen vanochtend )
Gisteren mams nog gebeld. Het was de verjaardag van mijn oma. Als ze nog geleefd had was ze 101 geworden. Ik bel mijn moeder altijd op oma's verjaardag. Was een superleuk gesprek. Ze vond me hardstikke goed bezig!
Bieb, mooie fiets!
KM, kan je Tipsy niet gewoon kammen? Is een stuk goedkoper. Bakje water met afwasmiddel er in naast je waar je de vlooien in verzuipt.
Ann, lekker geslapen?
Iemand vroeg wat een Shirley Temple was, dat is gewoon ranja.
TH, nog even doorzetten en dan uitrusten dit weekend! Anders loop je je zelf ook voorbij. (sprak zij streng)
Pilous, sterkte en succes met vriend!
En nu aan het werk, geniet weer van de mooie dag vandaag!
vrijdag 25 juni 2010 om 08:04
Môgge meissies,
Vandaag krijgen de puppy's de tweede puppy-enting en ze worden gechipt. Druk dagje voor de boeg. Ik ga nu maar eens een keer mijn keuken dweilen. Met twee zanderige puppy's is het eigenlijk onbegonnen werk, maar de vloer ziet er niet uit.
Het lijkt wel of ik al in geen jaren gedweild heb.
Vanaf half zeven hebben ze liggen klieren, vechten, spelen, en alles gedaan wat niet mag.
Nu slapen ze weer. 't Zijn net kinderen hé.
Maar ik geniet nog steeds elke dag van ze.
Misschien, als manlief het er mee eens is, krijgen we zelf ook een puppy. Hij moet er nog over nadenken. We weten allebei zeker dat we de doerakken gaan missen.
Vandaag krijgen de puppy's de tweede puppy-enting en ze worden gechipt. Druk dagje voor de boeg. Ik ga nu maar eens een keer mijn keuken dweilen. Met twee zanderige puppy's is het eigenlijk onbegonnen werk, maar de vloer ziet er niet uit.
Het lijkt wel of ik al in geen jaren gedweild heb.
Vanaf half zeven hebben ze liggen klieren, vechten, spelen, en alles gedaan wat niet mag.
Nu slapen ze weer. 't Zijn net kinderen hé.
Maar ik geniet nog steeds elke dag van ze.
Misschien, als manlief het er mee eens is, krijgen we zelf ook een puppy. Hij moet er nog over nadenken. We weten allebei zeker dat we de doerakken gaan missen.