De PODE poll

25-06-2010 09:34 100 berichten
Het is zo ver!

Het is begonnen! Plaats hier uw stem! Hoe laat zal de kleine doperwt eindelijk zijn intrede maken op deez'aard!

Hoe laat komt hij

Totaal aantal stemmen: 78

rond het middaguur (36%)
hij is er vast al (10%)
nou dat duurt nog wel even (10%)
ik zeg vanavond! (36%)
wie is PODE? (8%)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ainne schreef op 25 juni 2010 @ 10:43:

[...]

ik dacht dat je op het punt van bevallen stond!!

Joh, niemand staat te springen om een bevalling, maar aan het einde van de zwangerschap groei je er echt naartoe, dan ben je die dikke buik zat aan het raken, voel je je een beetje gammel - dan wil je dat kind er echt uit. Hoe dan ook.

Erg he. Ja dat merkte ik ook wel aan mn zus toen ze zwanger was. Op het eind wilde ze dat kind er gewoon uit hebben...Ik wilde dat kind er ook wel uit hebben, wilde weten hoe mn nichtje eruit zag hahaha. Zij heeft dus echt een super makkelijke bevalling gehad.

Maar goed, ben dus echt bang voor de bevalling, uitscheuren, pijn, keizersnee. En eigenlijk ben ik nog banger om een kind te moeten opvoeden! Maar wil wel graag hoor

Ik neem PODE's topic over... Niet de bedoeling

GOOOOOO PODE!
Perfectionisme is niet perfect...
quote:Ainne schreef op 25 juni 2010 @ 10:38:

[...]

Bij mij is het pas over 3 uur lunchtijd, dus we houden die tijd een beetje flexibel aan hoor!

Ja, eh... we gaan uit van de Nederlandse tijd (toch?) PODE en Xan wonen in Nederland toch???

Dusse... 11.37 Nederlandse tijd

Oh, ik had trouwens rond een uur of 13.00 gezegd (NL-tijd dus )
quote:yathibiyya schreef op 25 juni 2010 @ 10:48:

[...]

Ik neem PODE's topic over... Niet de bedoeling

Ik geloof niet dat Erwt heel fanatiek meeschrijft hier en we moeten toch ergens de tijd mee doden? Dus nemen we om de beurt even het topic over. Wie volgt?
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
Hahaha yathibiyya, ik vind het ook het minst leuke deel hoor.. maar de gedachte dat ik bijna weer aan de wijn kan, leuke kleren aan kan, op hoge hakken kan lopen en mijn bikinilijn weer zie maken het een stuk makkelijker... En dan heb ik het nog niet eens over het grote verlangen mijn dochtertje te zien! Dus voor mij geldt: laat maar komen!

Prinses, op hoeveel centimeter zitten we, 9?
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Hahahaha dat is waar Solomio.

Ja wie heeft er nog een (leuk) bevallingsverhaal??
Ik kan het me voorstellen Felice! Al lijkt het me wel weer heerlijk om zwanger te zijn. Het idee dat er een mensje in je groeit enzo. Vind zwangere vrouwen (vaak) ook echt prachtig om te zien!
Ik vond het zwanger zijn wat minder.

Was veel ziek en was na de bevalling dan ook meteen 12 kilo lichter dan voordat ik zwanger was.

Maar goed, het was het waard!
Ik denk vanavond pas ergens, misschien zelfs vannacht, aangezien ze net nog vrolijk zat te forummen. Dat deed ik niet meer toen baby er echt bijna aankwam. Weeën doen wel al pijn zei ze, dus ook weer niet heel lang.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Miss Moneypenny schreef op 25 juni 2010 @ 11:03:

Ik vond het zwanger zijn wat minder.

Was veel ziek en was na de bevalling dan ook meteen 12 kilo lichter dan voordat ik zwanger was.

Maar goed, het was het waard!

Ok ok ok wat ik nu ga zeggen mag helemaal niet... maar ik vond zwanger zijn ook 'wat minder' ( understatement) maar ik kwam 30 kilo aan! En dan had ik toch liever 12 kilo lichter gewogen... ( maar goed, dr was waarschijnlijk een reden voor die weer niezo fijn was, net als bij mij en mn 60 pakken boter)

Heb je meerdere kinderen Mss Moneyp?
quote:Inad schreef op 25 juni 2010 @ 11:10:

Ik denk vanavond pas ergens, misschien zelfs vannacht, aangezien ze net nog vrolijk zat te forummen. Dat deed ik niet meer toen baby er echt bijna aankwam. Weeën doen wel al pijn zei ze, dus ook weer niet heel lang.Toen ik beviel was er nog geen forum, maar anders had ik tijdens het persen nog wel een update kunnen geven. Laten we ervanuitgaan dat Erwt op mij lijkt.
Ik hoop het So!

Jij zag er ook niet bevallerig uit toch?

Mijn zus was bij beide bevallingen en zei bij de 2e, jij ziet er nog niet uit alsof het snel zal gaan. Tsssk. Toen ze tweede keer terug kwam en ik niet meer kletsend door t huis liep was ik wel bevallerig
quote:Inad schreef op 25 juni 2010 @ 11:17:

Ik hoop het So!

Jij zag er ook niet bevallerig uit toch?

Mijn zus was bij beide bevallingen en zei bij de 2e, jij ziet er nog niet uit alsof het snel zal gaan. Tsssk. Toen ze tweede keer terug kwam en ik niet meer kletsend door t huis liep was ik wel bevallerig De nachtverpleegkundige hield vol dat ik niet aan het bevallen was en zei: Ik weet wel hoe iemand eruit ziet die aan het bevallen is.
quote:_lente_ schreef op 25 juni 2010 @ 11:13:

Ok ok ok wat ik nu ga zeggen mag helemaal niet... maar ik vond zwanger zijn ook 'wat minder' ( understatement) maar ik kwam 30 kilo aan! En dan had ik toch liever 12 kilo lichter gewogen... ( maar goed, dr was waarschijnlijk een reden voor die weer niezo fijn was, net als bij mij en mn 60 pakken boter)

Heb je meerdere kinderen Mss Moneyp?Nee, ik heb er maar 1 (tot nu toe, ik wil eigenlijk nog wel een baby, ondanks dat ik bij de eerste zo ziek was en een slokdarmontsteking had van het spugen).
Oei het wordt spannend hier! Ik gok op 16.15... precies tussen mijn voedingen door. Het wordt een drukke dag als ik hier ook nog moet spieken tussen alle bedrijven door! Manlief is vandaag voor het eerst weer aan het werk dus ik moet al zo rennen

Ow en bevallingen? Ik vond het echt meevallen, zwanger zijn was veel zwaarder en vooral lang-duuuuuuuur-iger. Maar ja ik was dan ook weer zo hebberig dat ik er gelijk twee had, helpt ook niet echt mee aan een lichtvoetige zwangerschap! (en met de bevalling hoef je maar 1x 10 cm ontsluiting te krijgen dus heb je toch nog een beetje 2 voor de prijs van 1 )
1x is wel genoeg...
quote:Inad schreef op 25 juni 2010 @ 11:10:

Ik denk vanavond pas ergens, misschien zelfs vannacht, aangezien ze net nog vrolijk zat te forummen. Dat deed ik niet meer toen baby er echt bijna aankwam. Weeën doen wel al pijn zei ze, dus ook weer niet heel lang.En dat komen ze niet ff melden op het meldtopic???
Ik moet zo weg, ben dan minstens 3 uur afwezig. Zou zo graag voor die tijd nog even een cm-update hebben. Zouden Erwt en Xan daar rekening mee houden?
En komen jullie nog even een appart topic openen als de kleine ploperwt ter wereld is? Dan hoef ik hier het topic niet elke 10 min. door te spitten.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 25 juni 2010 @ 11:45:

En komen jullie nog even een appart topic openen als de kleine ploperwt ter wereld is? Dan hoef ik hier het topic niet elke 10 min. door te spitten. Gewoon meldtopic volgen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Yraatje schreef op 25 juni 2010 @ 11:32:

[...]

En dat komen ze niet ff melden op het meldtopic???

nee, flauw he?

ik denk dat verloskundige er nu is en het daarom even stil is
quote:nouschi schreef op 25 juni 2010 @ 11:48:

[...]

Gewoon meldtopic volgen.Thanks. Door mijn langdurige afwezigheid nog niet op de hoogte van dit meldtopic. Maar heb m gevonden en... word gevolgd.
Star, ik maakte ook wel grapjes hoor, alleen niemand vond ze leuk

Nee hoor, ik kreeg alles mee en zag mezelf liggen en ik vond het allemaal maar belachelijk. En ze vonden ook dat ik nog niet zover was. Dochterlief en ik vonden anders
Het is erg leuk om dit te volgen.

Ik weet ook sinds een poosje dat ze een baby krijgt en ben dan ook best nieuwsgierig.

Blijf in elk geval volgen vandaag.

Mijn 2 bevallingen waren allebei snel.! in 8 uur en 1 in 4 uur.

Vooral de tweede heb ik er :even tussendoor gedaan:

Meid:SUCCES!!
En? Is er al een kleine doperwt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Joh, hij zit al op de kleuterschool inmiddels. Beetje op blijven letten he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven