Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Annewiep, daar ben ik dus ook bang voor, ben ik dadelijk ff een klein uurtje weg en dan is in de tussentijd doperwt natuurlijk naar buiten gekropen...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Was het eigenlijk het plan dat ze thuis zou bevallen?
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Olijfje_ schreef op 25 juni 2010 @ 12:44:

Annewiep, daar ben ik dus ook bang voor, ben ik dadelijk ff een klein uurtje weg en dan is in de tussentijd doperwt natuurlijk naar buiten gekropen...

Ik doe er jullie een plezier mee, de dingen gebeuren altijd net als ik even weg ben...

Tot straks!
Wauw, Erwtje vandaag is gewoon de dag om kennis te maken met Doperwt!!!!!!!!! Zet em op meis! *en als hij er al is, knuffel em plat!*
@ Barbabella: Ja Erwt wilde graag thuis bevallen. Al geloof ik dat ze ook redelijk relaxed was bij de gedachte dat het anders kan lopen.
Hmz geen updates meer he. Dat betekend dat ze nu vloekend en grommend Xan de schuld geeft ( logisch, het is ook zijn schuld)
Die tipsy turvy erwtentaart is trouwens magnifiek!!! Echt schitterend mooi!
Toch is dit wel bijzonder wat hier op het forum gebeurt. Als Xan dit allemaal uitprint en verzamelt dan is dat later voor Doperwt wel heel speciaal, dat er zoveel mensen hebben meegeleefd.
Ik wil wel graag een foto zien Xan, mag dat? I love photo's.

BEDOEL VAN ERWTJE HOOR!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Muis66 schreef op 25 juni 2010 @ 12:53:

Toch is dit wel bijzonder wat hier op het forum gebeurt. Als Xan dit allemaal uitprint en verzamelt dan is dat later voor Doperwt wel heel speciaal, dat er zoveel mensen hebben meegeleefd.Dat vond ik bij de geboorte van mijn meisjes (en de aanloop er naar toe) ook zo geweldig!
Ja, dat vind ik echt.
En, oe, wat spannend dit
Ja, dat vind ik echt.
Ik ben bijna jaloers dat ik geen baar topic heb hoor
Suus, ik neem aan dat je niet vrijwilligt om een van de vier terug te stoppen? Dan zijn de smaakjes: Nummer 5 of niet.

Helaas pindakaas, gelukkig zijn er genoeg andere vrouwen met baartopics om op los te gaan.
Neh het was al krap bij de uitgang, ik gok dat het nu helemaal dramatisch word na acht jaar

* go pode go Xan go erwtje!!*
O, het is begonnen. Wat spannend!
*loert snel om een hoekje* Nog niks?
Oh nog effe cheerleaden
quote:dangeensuus schreef op 25 juni 2010 @ 13:07:

Neh het was al krap bij de uitgang, ik gok dat het nu helemaal dramatisch word na acht jaar

* go pode go Xan go erwtje!!*

Jouw jongste Tuttebel al weer 8 joh?

Dohooooppie, je forumtantes willen je ziehien!!

Ik ga naar huis karren....hou je het nog effe 3 kwartier op PODE?
Ja erg he... acht jaar. Nog even en het kind moet een BHtje. Het beste vriendinnetje van mijn zoon kwam gisteren vol trots haar eerste echte bhtje laten zien, ik moest er bijna van janken zo mier en mierzoet!
quote:noa schreef op 25 juni 2010 @ 11:28:

Ze zaten veel op hetzelfde topic en het klikte dus duidelijk. Volgens mij hebben ze toen met zijn 2-en iets afgesproken.

Aha, thanks! (Barbabella ook hoor!)

Hier alvast een luiertaart-in-stijl (wie heeft die dingen eigenlijk uitgevonden )

Een eerste BH-tje, djeez, ik weet de mijne nog, zo'n topjes geval met cups, creme met blauwe bloemetjes. Zo cute. Kun je van mijn cup E harnasjes niet zeggen. Wat ontzettend lief dat ze dat aan je kwam showen Suus!
*komt hijgend binnen gooit haar tassen in een hoek*

ben ik nog op tijd

om over eerste bh's te praten. Ik had er eentje van de hema met streepjes en er zat niets in. Dat kwam pas toen ik 15 werd. Maar wat was ik trots
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Niks nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven