verhuiscadeaux

25-06-2010 12:31 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hebben jullie een idee wat leuk is om aan een vriend te geven van bijna 30 die net een week in zn nieuwe (en eerste koophuis) woont?

Ik ben beter met vrouwencadeaus moet ik bekennen

O ik heb per ongeluk cadeau met een x gegeven. Vergeef mij
Dartbord
kratje bier
Kadobon van bijv. Ikea of een andere toko waar hij veel geweest is? Of gewoon vragen wat hij nog niet heeft. Is altijd zo moeilijk vind ik want net in het nieuwe huis, dus heel erg een idee over hoe het eruit moet zien en wat voor spulletjes er komen moeten. Je kunt ook een boxforyou aanvragen voor hem. Maar dat kan wel een paar weken duren voordat die geleverd word.
Fletskrien tv. 100 euro zag ik bij de Media markt.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Of een tijdelijk abbonement op een woonmagazine. Of als hij daarvan houd een saunabon (om lekker te ontspannen tussen al het klussen door) of... adopteer een appelboom of een kip voor hem. Ook leuk.
Of een staatslot.
Hoe zit ie in z'n keukenspullen? Anders een mooi mes, wok oid.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
een tuinkabouter.
Wat een goede ideeën! Het is trouwens mijn sv/semi-vriendje (kennen elkaar ook nog niet zo lang, dat maakt het wat lastiger) dus een staatslot of een kratje bier is misschien iets te ongezellig (en te zwaar ). die sauna bon vind ik wel wat maar ik zie ons niet tussen allemaal andere mensen rondhobbelen. ik zou t niet erg vinden maar weet niet of hij dat wel kan waarderen Mooi mes of pan, hij heeft wel een beetje gebrek aan die dingen!
Een plant die niet snel doodgaat.
quote:Zorba schreef op 25 juni 2010 @ 13:24:

Een plant die niet snel doodgaat. zo'n handige plastic plant van Ikea.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:Paque_in_Pink schreef op 25 juni 2010 @ 13:53:

[...]

zo'n handige plastic plant van Ikea. Juist! met een bon. Klaar ben je.
Of iets waar hij zeker niet aan denkt maar jij wel graag bij de hand wilt hebben als je daar over de vloer komt.

Of misschien iets als een kruidenrek. Wijnrek met flessen wijn (bierrek met flessen bier?)
Een mega multifunctionele afstandsbediening, daar kun je mannen misschien blij mee maken.
Een springvorm gevuld met appels,boter en een pak mix,en de mededeling dat je de taart wel wil proeven dan !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven