Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Net weer terug van pauze.

Nog steeds geen nieuws/update???

Dan liggen ze waarschijnlijk te genieten van de versgeboren MJ Erwt (hoop ik dan maar... hoewel ik dan eigenlijk wel verwacht dat Xan daar heeeel snel verslag van doet)

Oh, over bh's... mijn eerste bh kwam uit een zak met kleren die mijn ouders van een bevriend stel kregen. Ik vond het echt vreselijk. Op zich die bh niet (had niks te maken met dat het uit die zak kwam, zaten leuke kleren in), maar het feit dat ik er eentje aan moest... Vréééselijk...

Nu geen last meer van trouwens
Iedere keer als ik het open hoop ik op een berichtje van een geemotioneerde Xan die verteld dat Pode met een klein erwtje in haar armen bij ligt te komen......
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Oeh, spannend hoor! Zet 'm op PODE! En Xan natuurlijk ook!
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 25 juni 2010 @ 13:33:

Iedere keer als ik het open hoop ik op een berichtje van een geemotioneerde Xan die verteld dat Pode met een klein erwtje in haar armen bij ligt te komen......Jaaaaaaaa
Het was zo'n schattig iniminie bhtje, maatje 60 aa ofzo, echt drie keer niets, met vlindertjes, zo lief!

Ik weet mijn eerste bhtje ook nog, een boobs en bloomers ( die van aangenomen dochterkind is daar ook van ), een 70 A. Ik heb hem misschien 2 maanden aan gehad, en toen moest ik groter, en het groeien is nooit meer gestopt volgens mij. Ik had een hele saaie witte, maar de bhtjes die ze nu hebben zijn zo leuk! Met boxertjes erbij, of gewone broekjes ( strings vind ik not done , persoonlijke voorkeur) , echt zo zoet!
ik gok dat ze nu zo op de 8 cm zit en heeeeel hard aan het werk is.
Zo! Present!
we zijn er klaar voor Floor

Floor is in da house, de beeb mag gepresenteerd worden!
quote:Mevrouwdekees schreef op 25 juni 2010 @ 13:11:

[...]

Jouw jongste Tuttebel al weer 8 joh?

Dohooooppie, je forumtantes willen je ziehien!!

[afbeelding]Geweldig die foto erbij! :-)
quote:dangeensuus schreef op 25 juni 2010 @ 13:39:

Dan hoop ik ook dat ze zo slim is geweest om toch die zaligheid van een ruggeprik te vragen

*eigen baringsnootd nog in het hoofd*
Ja, dat vind ik echt.
quote:dangeensuus schreef op 25 juni 2010 @ 13:39:

Maar in dat geval is het toch nog niet zo erg dat er door Xan niet kan worden geupdate tussendoor?

Of Xan is onderuit gegaan, met zijn hoofd tegen de muur gekomen en naar het ziekenhuis gebracht waar hij nu naast PODE ligt met een hersenschudding....
Als ze thuis bevalt zal dat lastig gaan
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 25 juni 2010 @ 13:45:

Als ze thuis bevalt zal dat lastig gaanHet is niet alsof je thuis aan de bank/bed/tafel/etc vastgeplakt zit, je kunt (bijna) altijd wel naar het ziekenhuis gaan (gelukkig )
Ja, dat vind ik echt.
Nee, 8 cm is niet erg genoeg maar ik kan me stiekumpjes wel voorstellen dat ze deze momenten graag samen doen zonder 100 hysterische viva vrouwen erbij

We doen wel hysterisch maar een live update hoeft echt niet :-)

Ik hoop gewoon dat alles goed gaat
Ik F5 mee!

Over niet al te lange tijd mag ik ook, yay!
quote:Mamasaar schreef op 25 juni 2010 @ 13:46:

[...]

Het is niet alsof je thuis aan de bank/bed/tafel/etc vastgeplakt zit, je kunt (bijna) altijd wel naar het ziekenhuis gaan (gelukkig )Maar niet als je besloten hebt om thuis te (blijven) bevallen
Saar, ik heb het vier keer overleefd zonder prik. Bij dochterlief wilde ik hem wel maar ik kreeg hem simpelweg niet. Raar eigenlijk!
Ja arme Xan...

Jammer dat we nu niet van Erwtje gelijk forummer van de maand kunnen maken hé?

Hoort er eigenlijk wel een beetje bij, bij zo'n beval topic
Het is begonnen? Jeeeeeh!!
Zo, ben ik ook weer! Nog geen doperwt? Ik ben trouwens geen getier/gepuf gehoord uit de richting van Erwt&Xandorp. Zo, ff boodschapjes opruimen en fladderjurkje aan!
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:dangeensuus schreef op 25 juni 2010 @ 13:48:

Nee, 8 cm is niet erg genoeg maar ik kan me stiekumpjes wel voorstellen dat ze deze momenten graag samen doen zonder 100 hysterische viva vrouwen erbij

We doen wel hysterisch maar een live update hoeft echt niet :-)

Ik hoop gewoon dat alles goed gaatIk niet hoor... Updaten die hap... uit de eerste hand... Beelden hoef ik dan niet, maar een live-verslag wel (nee, geintje)
Het gaat toch niet weer gebeuren hè dat kersverse opa's en oma's het eerder weten dan wij?

Daar zijn toch wel keiharde afspraken over gemaakt dit keer?
quote:dangeensuus schreef op 25 juni 2010 @ 13:48:

Saar, ik heb het vier keer overleefd zonder prik. Bij dochterlief wilde ik hem wel maar ik kreeg hem simpelweg niet. Raar eigenlijk!

De eerste keer niet gehad en was ook gewoon niet nodig.

Dit keer eeeeeeeeeeeeeeeeeecht wel!

Goed, een ingeleide bevalling van een tweeling zal idd niet helemaal hetzelfde zijn als een "normal" bevalling

Maar echt, wat een zalig gevoel om geen pijn meer te hebben, deden ze ook helemaal niet moeilijk over. Sterker nog, nog voor de 1e gel zeiden ze dat ik het maar moest zeggen als ik wat wilde tegen de pijn
Ja, dat vind ik echt.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 25 juni 2010 @ 13:49:

Ja arme Xan...

[afbeelding]

he bah .. jakkes.

dit vind ik dan toch minder ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven