Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Yraatje schreef op 25 juni 2010 @ 18:31:

Vind ik niet logisch. Logisch vind ik dan: "Lieve forummers, Doperwtje is geboren. Alles is goed. We gaan nu genieten. Nadere info volgt op een ander tijdstip" Of zoiets Heb daar ook zin in? Ik kan het me niet voorstellen. Volgens mij vergeet je gewoon even de (internet)wereld om je heen!
quote:twijfelmeid schreef op 25 juni 2010 @ 18:30:

Xan zit toch gewoon met een laptop naast PODE terwijl zij aan het puffen is?! Ik had eigenlijk gewoon een live-verslag verwacht...incl.Youtube filmpje met balkjes over de ogen enzo
'K vin ut nie meer leuk...ik moet eigenlijk m'n koffer inpakken maar zit al de hele middag te F5-en

Zo kan ik toch niet op vakantie mensen?
Ehm, even denken...
quote:Vinyl schreef op 25 juni 2010 @ 18:32:

[...]

Heb daar ook zin in? Ik kan het me niet voorstellen. Volgens mij vergeet je gewoon even de (internet)wereld om je heen!Tuurlijk niet... als ik ooit ga bevallen (maar die kans is niet heel groot) ga ik op een forum melden dat het kindje er is voordat opa's en oma's gebeld gaan worden. Wat zeg ik? Zelfs voordat vader weet dat ie vader is geworden
quote:Yraatje schreef op 25 juni 2010 @ 18:34:

[...]

Tuurlijk niet... als ik ooit ga bevallen (maar die kans is niet heel groot) ga ik op een forum melden dat het kindje er is voordat opa's en oma's gebeld gaan worden. Wat zeg ik? Zelfs voordat vader weet dat ie vader is geworden

Hier houden we je aan! *maakt forumnotitie*
quote:Vinyl schreef op 25 juni 2010 @ 18:35:

[...]

Hier houden we je aan! *maakt forumnotitie*Doe maar

[...]

Heb daar ook zin in? Ik kan het me niet voorstellen. Volgens mij vergeet je gewoon even de (internet)wereld om je heen!Het hangt af van de mate van verslaving denk ik.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Vinyl schreef op 25 juni 2010 @ 18:27:

Ehm.... zou het ook niet heel logisch kunnen zijn dat Doperwt al lang geboren is, maar dat Erwt en Xan gewoon even lekker een nachtje met z'n drieen gaan doorbrengen en de wereld (wij dan) morgen pas op de hoogte stellen?

Dan kunnen ze jou toch wel smsen en het zodoende laten weten? Ja zeg, niet dan?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:Solomio schreef op 25 juni 2010 @ 18:37:

[...]

Het hangt af van de mate van verslaving denk ik.

Maar kind is dubbel erfelijk belast met forumverslaving, dus dikke kans dat hij zélf zo nog komt melden dat hij is geboren!
quote:mylenevalerie schreef op 25 juni 2010 @ 18:37:

[...]

Dan kunnen ze jou toch wel smsen en het zodoende laten weten? Ja zeg, niet dan?Dat is waar... maar of ik het dan op het forum zou zetten?
quote:Vinyl schreef op 25 juni 2010 @ 18:38:

[...]

Maar kind is dubbel erfelijk belast met forumverslaving, dus dikke kans dat hij zélf zo nog komt melden dat hij is geboren! sorry... zie het gewoon zó voor me.... wordt ie geboren met een computermuis in z'n hand....
quote:Star_2 schreef op 25 juni 2010 @ 18:21:

12 uur is geloof ik gemiddeld voor eerste, cm ontsluiting per uur iig.He verslaafde, ben jij nu naar ze toe dat je mobiel forumd?

[...]

Dat is waar... maar of ik het dan op het forum zou zetten?Een hint zou dan toch wel kunnen???

[...]

Dat is waar... maar of ik het dan op het forum zou zetten?Tuurlijk, in een vorm van forumverslaafdheid is het per ongeluk uit je toetsenbord gerold. En je kan daarna snel aan een angel vragen het te verwijderen. Dus we wissen alle sporen erna.
Of je zet een plaatje van een klok hier neer, dan weten we hoe laat het is.
Hahaha! Nee, dat zou ik alleen doen als het me door hen gevraagd wordt....
Jeetje, tientallen pagina's volgeluld hier. Hebben jullie geen leven ofzo?

Doperwt komt vanzelf, en we krijgen vanzelf bericht hier.
Vinyl, het is ook écht zo. Zo ontzettend overweldigend en mooi. De geboorte van je kind *pinkt traantje weg*. Ik heb tranen met tuiten gehuild omdat ik niet wilde dat er buiten een wereld was, ik wilde voor altijd met zn 3en zijn.

Oh dat gun ik je enorm! Iedereen die een kinderwens heeft wens ik dat.

*einde mushy mode*
Nog geen plopperdeplop acties?
Vinyl jij weet volgens mij allang meer

MAAR het is ze zo van harte gegund. Ik hoop dat alles goed is gegaan/gaat
quote:dangeensuus schreef op 25 juni 2010 @ 18:50:

Vinyl jij weet volgens mij allang meer

Erwt heeft inderdaad wel toezeggingen gedaan over sms'en zodra Doperwt is geboren.

Maar wie weet denkt ze er op het moment zelf heel anders over. Als wij iets weten of als Xan denkt dat hij iets te melden heeft dan lezen we/jullie het hier wel.

Ik ga daar echt niet de hele middag voor zitten refreshen. Ammehoela zeg
quote:mylenevalerie schreef op 25 juni 2010 @ 18:39:

[...]

He verslaafde, ben jij nu naar ze toe dat je mobiel forumd? Ja ik sta te posten in Erwtendorp en kom straks live in Hart van Nederland.
Xan en PODE melden het hier wanneer zij daar tijd, zin en of energie voor hebben daar heb ik alle vertrouwen in.

[...]

Heb daar ook zin in? Ik kan het me niet voorstellen. Volgens mij vergeet je gewoon even de (internet)wereld om je heen!Nou ikke niet
We w88 nog even al zijn we ook hartstikke nieuwsgierig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven