Algemeen meldtopic PODE
zaterdag 19 juni 2010 om 10:27
Lieve forummers,
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.
Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
vrijdag 25 juni 2010 om 19:24
Hoe erg is het als je als geweldig passief mobiel-internettend "lid" je inlogd op je laptop omdat je gewoon te nieuwsgierig bent en eigenlijk ook mee wilt doen? Ik volg het nu -stilletjes- al 9 maanden (goh) en kon eerst dit topic niet eens vinden (wel alle andere topics).
Witte wijn in de aanslag: Zet 'm op PODE!
Witte wijn in de aanslag: Zet 'm op PODE!
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
vrijdag 25 juni 2010 om 19:32
Euhhh...Pode, Xan, Doperwt, nou wil ik helemaal niet lullig doen en zo maar ik heb vanavond een ontzettend hotte date..
En ik vind het zo lullig voor hem als ik de hele tijd met mijn laptop op schoot zit te F5en.
Dus het zou mij ontzettend goed uitkomen als jullie zo rond half 9 in de afrondende fase zitten zeg maar.
Dan kan ik mijn focus leggen op het heerlijke hapje op de bank...
Pode mocht je nog aan het puffen zijn...zet hem op meissie
Of eigenlijk...zet hem uit!
En ik vind het zo lullig voor hem als ik de hele tijd met mijn laptop op schoot zit te F5en.
Dus het zou mij ontzettend goed uitkomen als jullie zo rond half 9 in de afrondende fase zitten zeg maar.
Dan kan ik mijn focus leggen op het heerlijke hapje op de bank...
Pode mocht je nog aan het puffen zijn...zet hem op meissie
Of eigenlijk...zet hem uit!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 25 juni 2010 om 19:32
quote:AgentL schreef op 25 juni 2010 @ 19:13:
Ik zie het nut gewoon niet van constant de vraag of er al iets gebeurd is. Als er iets te melden valt dan horen we het vanzelf wel. Is het niet dan vandaag dan is het morgen of overmorgen.
Eens.... Kindje zou zomaar al een paar uur oud kunnen zijn, zonder melding hier. Vragen verandert daar niks aan denk ik. We moeten gewoon geduld hebben totdat zij het tijd vinden om het te willen melden!
Ik zie het nut gewoon niet van constant de vraag of er al iets gebeurd is. Als er iets te melden valt dan horen we het vanzelf wel. Is het niet dan vandaag dan is het morgen of overmorgen.
Eens.... Kindje zou zomaar al een paar uur oud kunnen zijn, zonder melding hier. Vragen verandert daar niks aan denk ik. We moeten gewoon geduld hebben totdat zij het tijd vinden om het te willen melden!
vrijdag 25 juni 2010 om 19:35
vrijdag 25 juni 2010 om 19:39