Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe erg is het als je als geweldig passief mobiel-internettend "lid" je inlogd op je laptop omdat je gewoon te nieuwsgierig bent en eigenlijk ook mee wilt doen? Ik volg het nu -stilletjes- al 9 maanden (goh) en kon eerst dit topic niet eens vinden (wel alle andere topics).

Witte wijn in de aanslag: Zet 'm op PODE!
\"Float down a river forever and ever, Emily, Emily There is no other day Let\'s try it another way\" see.emily.play1@gmail.com
Zien jullie Mini-erwtje hier al tussen spelen?

Mini-erwtje, ze wachten op je!!!

Ik heb lekker al een foto

Kijk die lekkere roze wangetjes

MILF in the making ;-)
Daar issie dan.....

quote:DarkRosePrincess schreef op 25 juni 2010 @ 19:29:

[afbeelding]Wat een prachtige ogen!!!
Dat zeg ik....
oh, en is er al nieuws?
Dat zeg ik....
MILF in the making ;-)
Euhhh...Pode, Xan, Doperwt, nou wil ik helemaal niet lullig doen en zo maar ik heb vanavond een ontzettend hotte date..

En ik vind het zo lullig voor hem als ik de hele tijd met mijn laptop op schoot zit te F5en.

Dus het zou mij ontzettend goed uitkomen als jullie zo rond half 9 in de afrondende fase zitten zeg maar.

Dan kan ik mijn focus leggen op het heerlijke hapje op de bank...

Pode mocht je nog aan het puffen zijn...zet hem op meissie

Of eigenlijk...zet hem uit!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Bijzonder rompertje....

quote:AgentL schreef op 25 juni 2010 @ 19:13:

Ik zie het nut gewoon niet van constant de vraag of er al iets gebeurd is. Als er iets te melden valt dan horen we het vanzelf wel. Is het niet dan vandaag dan is het morgen of overmorgen.

Eens.... Kindje zou zomaar al een paar uur oud kunnen zijn, zonder melding hier. Vragen verandert daar niks aan denk ik. We moeten gewoon geduld hebben totdat zij het tijd vinden om het te willen melden!
shop me de pokke!

MILF in the making ;-)
Zou dit het geboortekaartje zijn?

of toch deze?

Of deze?

quote:Vinyl schreef op 25 juni 2010 @ 19:32:

[...]

Eens.... Kindje zou zomaar al een paar uur oud kunnen zijn, zonder melding hier. Vragen verandert daar niks aan denk ik. We moeten gewoon geduld hebben totdat zij het tijd vinden om het te willen melden!
wat een hoop dingen met doperwten zijn er eigenlijk he
MILF in the making ;-)
MILF in the making ;-)
quote:dangeensuus schreef op 25 juni 2010 @ 19:36:

wat een hoop dingen met doperwten zijn er eigenlijk heJa, erg leuk om te zien!! (en te plakken )
Er word hier nu al een paar dagen geschreven, geplakt en gegeint. Ik kan me niet voorstellen dat Xander en PODE (en erwtje) het vervelend vinden dat we hier nu meeleven met de al dan niet geboren uk. Door vragen, door kijkjes om de hoek of door het plakken van doperwtplaatjes.
MILF in the making ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven