Algemeen meldtopic PODE

19-06-2010 10:27 1313 berichten
Lieve forummers,

Ik had begrepen van PODE dat ze in elk topic waarin ze schrijft moet melden of ze weeën heeft, cq aan het ploppen ouderwetsch baren is ..... Wel, dat vergt teveel energie van haar, vandaar dit algemene meldtopic.

Kijk dagelijks in dit topic, hier melden we wel of de boel al is begonnen..... als je niks leest hier, dan is er niks aan de hand..
anoniem_64553996c5176 wijzigde dit bericht op 20-06-2010 11:57
Reden: Wijziging "ploppen" : Ouderwetsch baren (Met dank aan Yasmijn)
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 25 juni 2010 @ 22:46:

Reken maar uit, Pilous maar nooit hardop zeggen.

Want ik ben al jaren 36 en zo zie ik er gelukkig ook uit Jaja, een jaartje of wat ervaring met 36 zijn
Suus, dat is helemaal correct. En wij belden met de ziekenhuistelefoon, ik moest lang blijven want keizersnede.

Die telefoon hadden wij inderdaad, als één van de eersten

Wij waren cool. Ook al door de maxicosi, dat was ook een nieuwigheid
quote:dangeensuus schreef op 25 juni 2010 @ 22:46:

[...]Jawel hoor, alleen houden wij dat angstvallig stil voor niet insiders degenen die langer dan viereneenhalve minuut het fourm hebben verlaten
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:yasmijn schreef op 25 juni 2010 @ 22:43:

[...]

Ik ben bevallen lang voor internet bestond voor thuisgebruik, heel lang ervoor. 1988.

Ja maar zonder internet (sterker nog: zonder het Viva-forum) was heel die baby er niet geweest. Dus ik neem de meldplicht van Xander en PodE wel íets serieuzer.

En natuuuurlijk moeten ze eerst aan zichzelf denken en pas iets posten wanneer ze er tijd, zin en energie voor hebben. In de hoop dat er al iets te melden valt trouwens.
ghehehe met een snoer ertussen Ploes, waar je dan als verliefde pubert aan ging klooien en je moeder blerde BLIJF MET JE TENGELS VAN DAT SNOER AF!!!
De maxicosi 2000, noviteit voorzien van mintgroene beertjes of niet
hahaha, ja! die!
Zo is dat, Suus.

Ik ga van mijn welverdiende nachtrust genieten, ik hoop dat we morgen de kleine Erwt tegemoet kunnen zien.
Ohw.. ik hoor dat ik naar bed ga.

Wellicht tot morgenmiddag ergens
Goedenacht fraue Yasmijn...
Trusten Ploes!
quote:dangeensuus schreef op 25 juni 2010 @ 22:50:

De maxicosi 2000, noviteit voorzien van mintgroene beertjes of niet Nee, donkerblauw effen
lekker slapen dames, dat ga ik ook zo doen

Of moet ik dan eerst hier met veren rondstrooien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Trusten allen.
geld mag ook Its, komt ook altijd van pas
Brrrrrr!

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

heb mijn spaarpot net leeg gemaakt. Vroegah, zeg maar ten tijde van mijn eerste BH'tje kon je hier nog heelveel snoepjes van kopen
jaaa noes

graait wat geld uit het bakkie van its om een ijsje te kopen
even voor de nu al moeders onder ons is zo een wagen van 900 euro nou echt nodig. Vraag me af of mijn toekomstig kind namelijk gereden moet worden in iets wat maar 300 euro goedkoper is als mijn auto
Poehee, 50 pagina's teruggelezen. Erwt heeft wat te doen als ze weer op het forum komt. (Die plaatjes zijn hilarisch )
Ik vind hier dingen van.
quote:itsme26 schreef op 25 juni 2010 @ 23:02:

even voor de nu al moeders onder ons is zo een wagen van 900 euro nou echt nodig. Vraag me af of mijn toekomstig kind namelijk gereden moet worden in iets wat maar 300 euro goedkoper is als mijn auto Je wilt toch het beste voor je kind? Koop dan een duurdere auto.
You are exactly where you're supposed to be. Because you make terrible choices.
Week 19 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Solomio schreef op 25 juni 2010 @ 23:06:

[...]

Je wilt toch het beste voor je kind? Koop dan een duurdere auto.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:itsme26 schreef op 25 juni 2010 @ 22:59:

[afbeelding]

heb mijn spaarpot net leeg gemaakt. Vroegah, zeg maar ten tijde van mijn eerste BH'tje kon je hier nog heelveel snoepjes van kopen Ten tijde van mijn eerste behaatje kon je érg weinig snoepjes kopen met eurocenten.
Eh nee nodig is het niet. Wel wenselijk

Aan mij heb je een hele slechte raadgever, ik ben een sucker voor alle mooie dingen des levens en ben dus helemaal los gegaan op de cosi's , dosi's, fluffies en god weet wat voor troep allemaal meer.
*noteert driftig: duurdere auto kopen bij eventuele zwangerschap*

en nu naar bed. Morgen misschien meer nieuws

Slaap lekker dames

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven