Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder

vrijdag 25 juni 2010 om 22:48
Eten was lekker! Ik zit alleen zo vol...
Lush... Ruikt ontzettend lekker. Maar het ziet er zo in die brokken niet uit. Deo... En dat ziet er uit als een stuk opgedroogde klei van 20 jaar oud... Ik weet nooit wat ik moet kiezen. Ik moet er over een paar weken toch maar weer eens heen. Ik heb een erg leuke financiële meevaller gehad, geld komt over een paar weken. En dan wil ik dus Lush en een nieuwe tuinset. Ik haalde vanavond een doekje over de tafel en mijn nieuwe gele doekje was groen. Van het plastic. Er moet wat anders voor komen. Er is ook al een hap uit omdat de parasol er op is gevallen.
Ik ben ook nog ff de stad in geweest. 2 skinny's gekocht, een witte en een zwarte. Erg blij mee.
MV, rust lekker uit. Ga toch maar wat eten, lijkt me wel verstandig. Boodschappen zou ik morgenochtend doen, dan is het nog niet zo heel warm en druk.
Klets, wat is Tipsy toch lekker opgeknapt! Gewoon binnenkomen als dat moet!
Tara zag vanavond iets in de tuin. Helemaal gebiologeerd naar de akelei staren. Maar we snapten niet waarom. Later wel, er zat een egel bij de buren in de tuin te snoepen van het kattenvoer. Dat staat daar niet standaard maar Mac is weer een paar dagen de hort op geweest. Vanmiddag kwam ze gelukkig binnen. Ik was alleen vergeten om het eten weg te halen. K. heeft er een mooie foto van gemaakt.
En nu hang ik lekker op de bank, laptop er bij, cola en mijn sigaretten. I. zit John en Kate te kijken. Wat een hel moet dat zijn, zoveel kleuters die permanent in huis rondlopen
K. zit buiten internetten op zijn mobiel. Het is mij net te fris buiten. Net niet lekker meer.
Lush... Ruikt ontzettend lekker. Maar het ziet er zo in die brokken niet uit. Deo... En dat ziet er uit als een stuk opgedroogde klei van 20 jaar oud... Ik weet nooit wat ik moet kiezen. Ik moet er over een paar weken toch maar weer eens heen. Ik heb een erg leuke financiële meevaller gehad, geld komt over een paar weken. En dan wil ik dus Lush en een nieuwe tuinset. Ik haalde vanavond een doekje over de tafel en mijn nieuwe gele doekje was groen. Van het plastic. Er moet wat anders voor komen. Er is ook al een hap uit omdat de parasol er op is gevallen.
Ik ben ook nog ff de stad in geweest. 2 skinny's gekocht, een witte en een zwarte. Erg blij mee.
MV, rust lekker uit. Ga toch maar wat eten, lijkt me wel verstandig. Boodschappen zou ik morgenochtend doen, dan is het nog niet zo heel warm en druk.
Klets, wat is Tipsy toch lekker opgeknapt! Gewoon binnenkomen als dat moet!
Tara zag vanavond iets in de tuin. Helemaal gebiologeerd naar de akelei staren. Maar we snapten niet waarom. Later wel, er zat een egel bij de buren in de tuin te snoepen van het kattenvoer. Dat staat daar niet standaard maar Mac is weer een paar dagen de hort op geweest. Vanmiddag kwam ze gelukkig binnen. Ik was alleen vergeten om het eten weg te halen. K. heeft er een mooie foto van gemaakt.
En nu hang ik lekker op de bank, laptop er bij, cola en mijn sigaretten. I. zit John en Kate te kijken. Wat een hel moet dat zijn, zoveel kleuters die permanent in huis rondlopen
K. zit buiten internetten op zijn mobiel. Het is mij net te fris buiten. Net niet lekker meer.
vrijdag 25 juni 2010 om 23:06
Als je een beetje verstandig koopt bij Lush dan doe je er heel lang mee hoor.
Bovenstaande is zo'n 40 euro waard. Ik koop pas nieuw als alles op is en ik leg geen voorraad aan. Ik koop niet steeds een klein dingetje van dit of dat en ik koop sowieso voor mezelf nooit andere dingen om mee te wassen/in te smeren.
Ik verwacht hier zeker een half jaar mee te doen.
Gaan jullie nou een beetje zitten msnen met zn allen?
Slaap lekker!!
Babs: Leuk wat je zei vanochtend
Goed he hoe Tips nu geworden is
Bovenstaande is zo'n 40 euro waard. Ik koop pas nieuw als alles op is en ik leg geen voorraad aan. Ik koop niet steeds een klein dingetje van dit of dat en ik koop sowieso voor mezelf nooit andere dingen om mee te wassen/in te smeren.
Ik verwacht hier zeker een half jaar mee te doen.
Gaan jullie nou een beetje zitten msnen met zn allen?
Slaap lekker!!
Babs: Leuk wat je zei vanochtend
Goed he hoe Tips nu geworden is

vrijdag 25 juni 2010 om 23:46
Oh woepie Ratteke! De volledige versie neem ik aan, ik ga gelijk downloaden.
Oh, ik start msn weer ff op, ik had 'm maar weer heel sip afgesloten
Ik ga het ook niet te laat maken, ben erg moe. Ben toch ietsie te druk geweest met de keuken enzo deze week dus ik heb net al een (liefbedoeld) preekje gehad van Olief. Ik was gewoon hoopvol, dat ik weer meer zou kunnen. Hm, helaasj. (en eigenlijk baal ik daar als een stekker van )
Oh, ik start msn weer ff op, ik had 'm maar weer heel sip afgesloten
Ik ga het ook niet te laat maken, ben erg moe. Ben toch ietsie te druk geweest met de keuken enzo deze week dus ik heb net al een (liefbedoeld) preekje gehad van Olief. Ik was gewoon hoopvol, dat ik weer meer zou kunnen. Hm, helaasj. (en eigenlijk baal ik daar als een stekker van )
Ik ben mijn eigen bananenschil
zaterdag 26 juni 2010 om 00:00
Lush, die hebben we hier ook! Best leuke producten, alleen ik ben zo'n moeilijk mens met geurtjes, (denk dat ik daarom ook geen alcohol lust, het stinkt zo...), Lush heeft voor mijn mega neus toch een net te sterke geur. Ik ben daarentegen wel gek op the Bodyshop geurtjes zoals melon enzo. Ik ben meer de wandelende fruitschaal.
Ben trouwens lekker druk hier. Morgen de High Tea. Ben ik weer zo;n mafkees die niet nadenkt over de thee kant. Heb alle hapjes e.d. gepland en begin nu ineens te bedenken dat ik nog thee moet kopen en hoe ik dat dan moet gaan serveren. Heb nl. geen duizend theepotten!
Maar goed, zal allemaal best goed komen, toch? Ga vanavond in ieder geval even shoppen.
Heb vannacht trouwens super geslapen, echt heerlijk.
Ben trouwens lekker druk hier. Morgen de High Tea. Ben ik weer zo;n mafkees die niet nadenkt over de thee kant. Heb alle hapjes e.d. gepland en begin nu ineens te bedenken dat ik nog thee moet kopen en hoe ik dat dan moet gaan serveren. Heb nl. geen duizend theepotten!
Maar goed, zal allemaal best goed komen, toch? Ga vanavond in ieder geval even shoppen.
Heb vannacht trouwens super geslapen, echt heerlijk.
Je moet in feite gewoon niet te diep nadenken en dan klopt alles. (Herman Finkers)
zaterdag 26 juni 2010 om 00:20
zaterdag 26 juni 2010 om 07:11
Superslecht geslapen weer... En dat alleen vanwege een werktelefoontje gistermiddag
Ik had verkeerde msnadres neergezet. Inmiddels aangepast en alle msnadressen die ik kon vonden, uitgenodigd
Zo, eerst koffie, dan ander King Louie Jurkje aan en dan naar iets van werk vriend waar pers bij schijnt te zijn.
Daarna tuincentrum en daarna verjaardag schoonmoeder (en mee eten natuurlijk)

zaterdag 26 juni 2010 om 07:17
Goedenmorgen Pilous, ik ben ook wakker. Daar zorgt Medusa wel voor... kutkat. Bleren om dr eten... Krijgt ze het is het nog niet goed...
Ik ben beneden op de bank gaan liggen. Boven was het veel te warm en K begon te snurken... Heb bijna geen oog dicht gedaan. Heb wel een hele rare gekke leuke droom gehad. Heel ingewikkeld maar wel heel leuk. Mickey Rourke in zn jonge jaren kwam er ook in voor. Lekker ding toen. Nu niet meer.
Eigenlijk wil ik nog eventjes liggen maar Tara is van opgestaan plaats vergaan... Ze ligt nu lekker naast me, half over mijn dekbed heen.
Ik ga denk ik maar weer naar boven...
Ik ben beneden op de bank gaan liggen. Boven was het veel te warm en K begon te snurken... Heb bijna geen oog dicht gedaan. Heb wel een hele rare gekke leuke droom gehad. Heel ingewikkeld maar wel heel leuk. Mickey Rourke in zn jonge jaren kwam er ook in voor. Lekker ding toen. Nu niet meer.
Eigenlijk wil ik nog eventjes liggen maar Tara is van opgestaan plaats vergaan... Ze ligt nu lekker naast me, half over mijn dekbed heen.
Ik ga denk ik maar weer naar boven...