Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Jee, wat goed Slof!

Zo, om even in de trant van kak/kots en pies te blijven: Puk heeft net achter de wasmachine zitten piesen. Ik was druk bezig de bak schoon te maken, die was nl. echt flink vies (sorry Poekels...) en Puk liep steeds al te dralen dus ik was hup, hup gauw bezig. Kennelijk hield hij het niet meer en loosde de boel dus achter de wasmachine (in het kader van goed toegankelijke plekken ). Ik zag ineens een nat kattenpotenspoor lopen, dus de plek was gauw achterhaald. Puk onder de keukenkraan afgespoeld, piesspoor opgedweild maar nu moet ik nog bedenken hoe ik de troep daarachter wegkrijg.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Het arme beest, hij liep zo zielig te miauwen/mummelen toen hij had geplast, ik had gelijk door dat er iets was gebeurd. Nu loopt 'ie flapperpotend (want afgespoeld met zeep & water) door het huis
quote:biebelie schreef op 26 juni 2010 @ 14:38:

Jeetje Slof,goed hoor!

Ik wil ook wel solliciteren maar zie (bijna) nergens leuke functies....6 ineens kan ik me al helemaal niet voorstellen.

Het zijn ook niet echt leuke functies, maar ik MOET binnen nu en 2 maanden een baan, want anders kom ik in de problemen, dus ik solliciteer maar op elke secr. functie die ik tegenkom, leuk of niet. Als ik iets heb kan ik van daaruit weer verder kijken. Maar het is een ramp. Ik ben er een paar jaar uitgeweest en dat werkt niet bepaald in mijn voordeel

Jeeeeee Olijf, achter de wasmachine of all places. Die dikzakken van mij passen daar niet eens achter haha
Zo, na enige gymnastische toeren is de boel opgedweild: wasmachine iets naar voren geschoven, op mijn buik over dat ding heen hangen, dweil erachter gegooid en met achterkant van bezemsteel dweil heen en weer gehaald en weer opgehesen
Tjeej wat zijn jullie druk

Fijn om ook jullie 'gezeur' over katten even te lezen en alle drakerigheden die de poezels hebben

Ik ben zooo moe... Maar over een klein uurtje moet ik weer 'gezellig' zijn.
Ooh balen van piesen en helemaal op rotplekken

Maar gelukkig weer opgedweild dus..

Olijf heb jij stiekum al wat gehoord van Berwtje?
Ik roep al wat jaartjes dat ik nooit meer een kerel wil. Heb ik dat misschien te hard geroepen? In het kader van zeg maar nee dan krijg je er 2 leek het mij handig om dat te zeggen. Iedereen zegt als je niet op zoek bent dan komt het wel. Nou ik heb zeker niet gezocht maar er kwam ook niets.

Thanks Bieb

Wat heerlijk dat al onze katten collectief zo vervelend zijn, dan voel ik me niet zo alleen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nou hebben jullie msn... en dan zijn hullie niet online!
Dag meisjes,

aangezien jullie het al weer lang hebben moeten doen zonder fotos van goddelijke ik, hierbij een zomerse verrassing

Groet Teun

en mijn goddelijke buik!
quote:biebelie schreef op 26 juni 2010 @ 15:30:

Ooh balen van piesen en helemaal op rotplekken

Maar gelukkig weer opgedweild dus..

Olijf heb jij stiekum al wat gehoord van Berwtje?Nope...
Tip: Ik heb trouwens laatst een piesplek schoongemaakt met Biotex. Dat werkt super, luchtjes helemaal foetsie!

Weet iemand toevallig of foto's op je harde schijf heel veel geheugen vreten? Ik heb namelijk nog maar weinig geheugen op mijn laptop en kan niets anders verzinnen dan die foto's.
ik doe even een dutje.
Apart dat je zelf een meldtopic opent en dan niet meer komt melden hahahaha. Yamuna had het destijds beter geregeld, haar moeder, schoonzus en broer hielden ons op de hoogte. En ik belde haar ook nog tot kort voor de geboorte dus kon ook nog iedereen een beetje op de hoogte houden.
Geen idee Slof. Daarvoor heb ik een man
Tja, ik zit me nou al de hele tijd af te vragen of ik een klein smsje die kant op zal sturen. Ik begin me nl. stiekem een klein beetje zorgen te maken omdat er zo'n totale radiostilte is. Maar ja, wat als er echt wat is? Kom ik daar ineens binnenvallen met mijn sms. Of als alles wel goed is, en ze lekker liggen uit te puffen dan is het wel weer erg opdringerig, niet waar? Ik weet het ff niet...
quote:Pilous schreef op 26 juni 2010 @ 15:53:

Geen idee Slof. Daarvoor heb ik een man

haha lekker makkelijk maar wel heel handig (af en toe hehe).

en of even in de :puke: mood te blijven: vond net 2 uitgekotste AB pillen van Streepy, dus dat schiet zo ook niet op. Vond het al raar dat ze nog steeds zo bleef snotteren
Hey meisjes, die kots is mij dan nog wel bespaard gebleven, maar ik moet niet te vroeg juichen. Het is nu naptime, helaas moet ik nog even naar de Hema om voor Olivier 2 nieuwe rompertjes te halen. Het jasje waar hij nu in bivakkeert is wel erg vies en zo ver opgerekt dat hij steeds zijn pootjes uit de mouwtjes haalt. En dan werkt het niet natuurlijk .

Slof, hopelijk leidt 1 van die brieven tot een beetje leuke baan voor nu en kan je van daaruit verder groeien. Leuke foto's trouwens .

Bieb, veel plezier bij de portproeverij (lekker) en natuurlijk aansluitend in de kroeg met vriendin en MO! Het gaat goed en dat is je meer dan gegund

Klets, die leuke man meldt zich echt nog hoor! En Myleen gaat meteen voor 2

Pilous, ik zit vandaag weinig achter de computer dus msn blijft uit. Maar dat komt echt nog wel goed binnenkort.

Oh en Slofje: foto's nemen inderdaad veel ruimte in. Dan kun je controleren door naar de omvang van de map te kijken (als ze in 1 map staan). Je gaat op die map staan, klikt met je rechtermuisknop en dan op eigenschappen, als het goed is zie je dan hoeveel mb ze innemen. En als je weet hoe groot de harde schijf is van je laptop weet je meteen hoeveel daarvan door die foto's in beslag worden genomen. Sowieso is het handig om voor foto's een losse harde schijf te kopen en die als back-up te gebruiken...als er dan iets met je laptop zou gebeuren heb je ze nog elders staan

Ik krijg net gewoon bloemen én chocola van mijn collega's bezorgd. Lief!
Aaah, dat is toch wel erg lief Ploeske!

Ik ga ook ff dutten!
Geef je ons de schuld Olijf, dat wij zo nieuwsgierig waren.
quote:Talkinghead schreef op 26 juni 2010 @ 16:16:

Oh en Slofje: foto's nemen inderdaad veel ruimte in. Dan kun je controleren door naar de omvang van de map te kijken (als ze in 1 map staan). Je gaat op die map staan, klikt met je rechtermuisknop en dan op eigenschappen, als het goed is zie je dan hoeveel mb ze innemen. En als je weet hoe groot de harde schijf is van je laptop weet je meteen hoeveel daarvan door die foto's in beslag worden genomen. Sowieso is het handig om voor foto's een losse harde schijf te kopen en die als back-up te gebruiken...als er dan iets met je laptop zou gebeuren heb je ze nog elders staan

Bedankt! Zie dat ik dat eigenlijk ook zelf wel had kunnen bedenken Ik ga nu ff boodschappen doen en ga dat straks eens controleren!

Wat ik trouwens vervelend vind is dat mijn foto's automatisch in Picasa geplaatst worden, nadat ik ze in "mijn afbeeldingen" heb opgeslagen. En Picasa gebruik ik nooit. Zien of ik daar ook vanaf kan komen. Ik had trouwens vorige week al schijfjes gekocht om eventueel de fotos daar heen te sluizen. Vind het alleen lastig dat je er dan niet zo snel bij kunt. Weet niet wat een externe harde schijf kost, maar moet voorlopig ff op de centjes letten

Er ligt me er hier toch 1 te snurken (Streepy)!!!!!! Lijkt wel een volwassen kerel
zo...weer wakker en gedoucht.

Ga vriendin van de trein halen en wens jullie allemaal een geweldige avond!

Ahem Ik ging nog eeeeven naar de stad vandaag om een boek voor studie uit de bieb te halen. Zo'n 5 uur later ben ik terug. Ik ben naar de kapper geweest en moest een uur wachten op de afspraak. Toen ben ik alle Engelse titel 1 voor 1 langsgelopen en heb ik een boek waarop een serie die ik pasgeleden gezien heb gebaseerd is gekocht en We Need to Talk about Kevin wat een aanradertje was van Anneke.

En ik heb nog wat zomerkleren gekocht voor dochter.

Mjaaaa die man mag nu wel voorbij komen en niet over 10 jaar. Wat heb ik er over 10 jaar nu aan?

Goed opgelost Olijf die plasopruimtoestand.

Hier in de stad zit ook een Sabon maar daar kom ik natuurlijk niet
Jij ook een hele leuke avond Biebs maar dat gaat wel lukken
Heb ff wat op hyves gezet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven