Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder
donderdag 3 juni 2010 om 23:25
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Een voorproefje van onze mooierds
Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's
Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
zaterdag 26 juni 2010 om 23:58
zondag 27 juni 2010 om 00:13
Lig hier in mijn eentje te lachen in bed. Ik heb geen idee waar die kleintjes al meer dan een half uur mee bezig zijn beneden, zal mij niets verbazen als ze de spullen in de huiskamer aan het verplaatsen zijn hahahahahha. Echt, alsof er 2 mini olifantjes bezig zijn. Het zal mij benieuwen morgenochtend. Van mij mogen ze nu wel naar bed komen want zo kan ik ook niet slapen. En ik heb geen zin om naar beneden te gaan om te kijken wat ze aan het doen zijn, dan weet ik toch dat ik verbaasde koppies zie met een blik van "ik doe niets hoor".
Nou ik ga proberen te slapen, iedereen welterusten en tot morgen .
Nou ik ga proberen te slapen, iedereen welterusten en tot morgen .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zondag 27 juni 2010 om 00:18
Hier volgen wat linkjes van BF, van spelletjes die ik helemaal te gek vind.
salem witch trials.
puppet show, souls of the innocent
flux family, secrets of the rabbit hole
blood oath
agatha christie 4.50 from paddington station
mystery of the cristal portal
Hier ben je nog wel een paar uur zoet mee. Kijk eens rond op de site, jullie weten niet wat je ziet. Zo ontzettend veel meer dan bij zylom. Elke dag een nieuw spel. Daar kan zylom nog wat van leren!
Ik heb net heel lang lekker met mn kerel in de tuin gezeten, kaarsen aan, drankje er bij, hond, egel, helaas ook muggen (ben gestoken)
Veel speelplezier gewenst!
salem witch trials.
puppet show, souls of the innocent
flux family, secrets of the rabbit hole
blood oath
agatha christie 4.50 from paddington station
mystery of the cristal portal
Hier ben je nog wel een paar uur zoet mee. Kijk eens rond op de site, jullie weten niet wat je ziet. Zo ontzettend veel meer dan bij zylom. Elke dag een nieuw spel. Daar kan zylom nog wat van leren!
Ik heb net heel lang lekker met mn kerel in de tuin gezeten, kaarsen aan, drankje er bij, hond, egel, helaas ook muggen (ben gestoken)
Veel speelplezier gewenst!
zondag 27 juni 2010 om 00:20
Oh heerlijk TH!!
Onder de groene hemel, in de blauwe zon
klinkt altijd een harmonie orkest
in een grote regenton
daar trekt over de heuvels
en door het grote bos
een lange stoet de bergen in
van het circus Jeroen Bosch
en we lachen en we zingen
en we dansen tralalaa
want daar achter de grote heuvels
ligt het laaaaaand
van maas en waal
van maas en waal!
Da's iig mijn versie, geen idee of het ook maar een beetje op het origineel lijkt Maar met een biertje is het lied sowieso nòg leuker!!
MV, leuk he, huisdieren
Vanmiddag had Zoë tijdens haar jurkloos-uurtje de pleitvaart genomen naar onze slaapkamer. Vergeten de deur dicht te doen en ja hoor... ze zat onder het bed... En was natuurlijk niet van plan er onderuit te komen he
Half uur later nog een keer gekeken en toen was ze er onderuit. Maar het weer aanjurken begint een steeds groter gevecht te worden, kriebels wat kan dat lieve poezeltje een woeste-tijger-kop trekken zeg!!!
Onder de groene hemel, in de blauwe zon
klinkt altijd een harmonie orkest
in een grote regenton
daar trekt over de heuvels
en door het grote bos
een lange stoet de bergen in
van het circus Jeroen Bosch
en we lachen en we zingen
en we dansen tralalaa
want daar achter de grote heuvels
ligt het laaaaaand
van maas en waal
van maas en waal!
Da's iig mijn versie, geen idee of het ook maar een beetje op het origineel lijkt Maar met een biertje is het lied sowieso nòg leuker!!
MV, leuk he, huisdieren
Vanmiddag had Zoë tijdens haar jurkloos-uurtje de pleitvaart genomen naar onze slaapkamer. Vergeten de deur dicht te doen en ja hoor... ze zat onder het bed... En was natuurlijk niet van plan er onderuit te komen he
Half uur later nog een keer gekeken en toen was ze er onderuit. Maar het weer aanjurken begint een steeds groter gevecht te worden, kriebels wat kan dat lieve poezeltje een woeste-tijger-kop trekken zeg!!!
Iets anders
zondag 27 juni 2010 om 09:15

zondag 27 juni 2010 om 10:04
Oh, 9 uur geslapen... dat wil ik ook! Ik was er om half 8 al uit, rugpijn. Manlief wakker gemaakt en hij is al met de hond naar de polder geweest. Het is hier al weer hartstikke warm. Taar heeft er ook last van. Daarna lekker ontbijtje van de Mac gehad. Nu zit ik nog lekker in pyama op de bank. Misschien dat ik nog ff ga liggen, mijn ogen zijn best moe.
En wat ik verder ga doen vandaag? Geen idee. Beetje in de tuin hangen onder de parasol. Oh ja, we gaan Tara wassen. Ze stinkt. Kan ze mooi buiten opdrogen i.p.v. zichzelf verder droogwrijven aan de bank....
MV, als je zo vroeg wakker bent ga je dan later niet meer terug in bed? Dat doe ik nog wel eens als ik het te vroeg vind om wakker te zijn. Even eten, forummen, gamen, hond uitlaten en dan het bed weer in.
TH, succes met je toernooi!
En wat ik verder ga doen vandaag? Geen idee. Beetje in de tuin hangen onder de parasol. Oh ja, we gaan Tara wassen. Ze stinkt. Kan ze mooi buiten opdrogen i.p.v. zichzelf verder droogwrijven aan de bank....
MV, als je zo vroeg wakker bent ga je dan later niet meer terug in bed? Dat doe ik nog wel eens als ik het te vroeg vind om wakker te zijn. Even eten, forummen, gamen, hond uitlaten en dan het bed weer in.
TH, succes met je toernooi!
zondag 27 juni 2010 om 10:07
zondag 27 juni 2010 om 10:24
Grrr, jullie willen niet weten hoe ik heb geslapen vannacht. Ik werd vanmorgen wakker en poes D lag in het midden van mijn gedeelte van het bed Denk dat zij heerlijk geslapen heeft overigens. Ik had last van mijn rug. Het is net alsof het een baby is, ik schuif gewoon instinctmatig aan de kant ofzo
De poezels houden het hier in huis wel goed uit hoor. In ons vorige huis was het nu niet te harden geweest maar hier is het lekker koel. Julius ligt overigens de hele dag in de tuin, onder de strandstoel, rare kat, moet echt warm zijn met die lange haren. We hebben een lekker zwembad in de tuin (bij het Kruidvat voor 12 euro haha) dus we houden het wel uit hier
De poezels houden het hier in huis wel goed uit hoor. In ons vorige huis was het nu niet te harden geweest maar hier is het lekker koel. Julius ligt overigens de hele dag in de tuin, onder de strandstoel, rare kat, moet echt warm zijn met die lange haren. We hebben een lekker zwembad in de tuin (bij het Kruidvat voor 12 euro haha) dus we houden het wel uit hier
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 27 juni 2010 om 10:39

zondag 27 juni 2010 om 12:06
Ik lees nu weer een apart bericht op het AD.
LONDEN - Negen maanden geleden vocht hij nog voor zijn leven na een aanrijding waarbij hij zijn twee achterpootjes verloor. Nu is Oscar een 'bionische' kater na baanbrekend chirurgisch werk.
Dierenchirurg Noel Fitzpatrick van het University College in Londen slaagde er in Oscar de vermorzelde achterpoten van Oscar te vervangen door twee prothesen.
De tweejarige kater is naar verluidt het eerste dier ter wereld waarbij deze ingreep is geslaagd. (CBR)
Ik vind het helemaal een geweldige oplossing. Bij mensen kan het ook, dus waarom ook niet bij dieren? Wat vinden jullie?
LONDEN - Negen maanden geleden vocht hij nog voor zijn leven na een aanrijding waarbij hij zijn twee achterpootjes verloor. Nu is Oscar een 'bionische' kater na baanbrekend chirurgisch werk.
Dierenchirurg Noel Fitzpatrick van het University College in Londen slaagde er in Oscar de vermorzelde achterpoten van Oscar te vervangen door twee prothesen.
De tweejarige kater is naar verluidt het eerste dier ter wereld waarbij deze ingreep is geslaagd. (CBR)
Ik vind het helemaal een geweldige oplossing. Bij mensen kan het ook, dus waarom ook niet bij dieren? Wat vinden jullie?
zondag 27 juni 2010 om 12:09
Ja ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Als ik denk aan mijn eigen katten denk ik, ja ik zou ze voor geen goud willen missen dus zou alles aangrijpen. Maar of de kwaliteit van het leven van een kat nou er op vooruit gaat? Als ik zie hoe ze hier rennen en spelen, ja zou dat kunnen met een prothese of zijn ze verplicht om hun leven slapend en liggend verder te gaan?
zondag 27 juni 2010 om 12:45
Weet je waar ze gisteravond trouwens mee bezig waren toen het leek of ze de boel aan het verbouwen waren? Ze hebben een hele zware zak harde brokken van 5 kilo uit mijn boodschappentas gehaald en het was er eentje met dat harde plastic. open gemaakt en lekker lopen smullen hahahaha.
zondag 27 juni 2010 om 12:55
zondag 27 juni 2010 om 13:03
Pfoeeh Myleen, af en toe klinken die katten van je gewoon als verwende vervelende ettertjes.
Tips is weer naar buiten vandaag met ingesmeerde oortjes. Mystique blijkt zo her en der haar adresjes voor lekkere ligplaatsjes en aaitjes te hebben. Iedereen kent haar. Ik hoop voor haar dat ze alleen goede mensen blijft vinden... wel een beetje gevaarlijk vind ik het. Gelukkig is ze geen 'hele mooie raskat' ik denk dat ik haar dan al kwijt geweest was.
Ik ga naar buiten aan de huiswerktaak
Volgende week is de gastouder met vakantie dus dat wordt een hele week met dochter. Vreselijke moeder die ik ben
Tips is weer naar buiten vandaag met ingesmeerde oortjes. Mystique blijkt zo her en der haar adresjes voor lekkere ligplaatsjes en aaitjes te hebben. Iedereen kent haar. Ik hoop voor haar dat ze alleen goede mensen blijft vinden... wel een beetje gevaarlijk vind ik het. Gelukkig is ze geen 'hele mooie raskat' ik denk dat ik haar dan al kwijt geweest was.
Ik ga naar buiten aan de huiswerktaak
Volgende week is de gastouder met vakantie dus dat wordt een hele week met dochter. Vreselijke moeder die ik ben
zondag 27 juni 2010 om 13:07
Ik vind het best goed verzonnen Rat. Ik denk alleen dat het zo'n godsvermogen kost dat ik het alsnog niet zou (kunnen) doen. Ik heb de tarieven afgelopen week weer gezien voor een nachtelijk/buiten openingstijden bezoek aan de dierenarts. Nou daar kan ik serieus een maand eten van kopen. Ik wil dus neit eens weten wat zoiets gaat kosten