Kan dit?
zaterdag 26 juni 2010 om 20:41
zaterdag 26 juni 2010 om 20:54
quote:Nici007 schreef op 26 juni 2010 @ 20:51:
Neeeeeeeeeeeee, ik heb er 3 uur over gedaan om te kiezen wat ik aan moest doen, en nu ga ik weer twijfelen!!
Vraag het mij dan niet !! (a al Harry Vermegen en Henk Spaan destijds)
Je hebt mooie benen daar ligt het niet aan. Die jongen kijkt niet eens meer naar je jurkje meid! Alleen naar wat dr onder zit!
Hou dit lekker aan en have fun!
Neeeeeeeeeeeee, ik heb er 3 uur over gedaan om te kiezen wat ik aan moest doen, en nu ga ik weer twijfelen!!
Vraag het mij dan niet !! (a al Harry Vermegen en Henk Spaan destijds)
Je hebt mooie benen daar ligt het niet aan. Die jongen kijkt niet eens meer naar je jurkje meid! Alleen naar wat dr onder zit!
Hou dit lekker aan en have fun!
zaterdag 26 juni 2010 om 20:55
quote:Evidenza schreef op 26 juni 2010 @ 20:53:
[...]
Hangt het vest open/los? En dan zie je een strak zwart jurkje? Of is het een wit jurkje met een zwart onderjurkje?
Ik snap het niet. Wat een fashionvraagstuk

Het vest zit vast met een zwarte riem, hij hangt dus een klein stukje open waardoor je het zwarte jurkje wat eronderzit ziet.
[...]
Hangt het vest open/los? En dan zie je een strak zwart jurkje? Of is het een wit jurkje met een zwart onderjurkje?
Ik snap het niet. Wat een fashionvraagstuk
Het vest zit vast met een zwarte riem, hij hangt dus een klein stukje open waardoor je het zwarte jurkje wat eronderzit ziet.
zaterdag 26 juni 2010 om 20:58
quote:SweetSummer schreef op 26 juni 2010 @ 20:55:
Oeeeeh moooi!
Volgens mij trekt ze het rokje strak bij de 2e foto..
Misschien iets voor het doorschijnen.. maar ik vind het er wel spannend uit zien
Jaaah klopt maar het is een vest.
Zoiets dus..
Alleen dan wit, met een zwart jurkje eronden, een zwarte riem erop en zwarte schoenen.
Oeeeeh moooi!
Volgens mij trekt ze het rokje strak bij de 2e foto..
Misschien iets voor het doorschijnen.. maar ik vind het er wel spannend uit zien
Jaaah klopt maar het is een vest.
Zoiets dus..
Alleen dan wit, met een zwart jurkje eronden, een zwarte riem erop en zwarte schoenen.
zaterdag 26 juni 2010 om 21:00
zaterdag 26 juni 2010 om 21:03
zaterdag 26 juni 2010 om 21:03