Tetteretteee - hier tetteren we lekker verder

03-06-2010 23:25 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier is alweer deel 7 van de plek waar we niet alleen lekker tetteren over onze dieren maar ook kletsen over alle andere zaken die ons bezig houden: offtopic kennen we hier niet!

Een voorproefje van onze mooierds

Meetetteren mag altijd en we zijn dol op foto's

Deel 6 vind je hier: Tetterettes tetteren nog steeds verder
Pfffft... heb weer internet. Geloof ik. Kan nooit lang duren

Ga strakjes op m'n gemak bijlezen hier, maar heb jullie wel heel erg gemist hoor!!!

Alles goed met alle beessies? En met het personeel van de beessies?
Iets anders
Veel plezier Bieb.

Fijn dat je weer internet hebt Babs, hoe is het bij jullie? Hier op een zeurderig klein kereltje alles goed. Oja, mijn gezicht was verbrand hihihi, het is een en al schurft huid, dus die man mag mijn deur nog wel even voorbij lopen. Ik ben een en al schilvers dus ik ben blij dat mijn vriendin de afspraak voor morgen heeft afgezegd voor mijn verjaardag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ratt, jij ook even een , lief dat je het toch geprobeerd hebt, jammer dat het niet kan.
Pssst Olijf, zit op de hyves te kijken maar ik zie niets. Of bedoel je jouw hyves? Zit me rot te zoeken hihihi.
Krabbels Myleen
Ik ben weer terug van verjaardag van schoondochter. Daar later meer over....

Babs!!! Je bent er weer! Alleen ff kijken voor hoe lang... Ik hoop dat de sleutel gauw gevonden wordt van dat wijkdinggeval.

Pilous, *strenge toon aan* NIKS MOET! *strenge toon uit* (alleen plassen, dat moet P)

Wel lief van je collega's, bloemen en chocola, geniet er van!

Biebs, was het leuk bij de portproeverij?

Olijf's bericht ga ik zo lezen.

Verjaardag vertel ik ergens anders.

Ben blij dat ik weer thuis ben iig.

Olijfje, heb je nog Dream Chronicles gedownload? Ik heb nog een voor je, A Gypsy's Tale The Tower of Secrets. Die moet je echt gaan spelen. Ik ben de hele ochtend tot 3 uur er al mee bezig en ik ben nog niet uitgespeeld. Echt een heeeeeel erg tof spel. Zo nieuw dat er nog geen eens een walkthrough van is.
Ik wilde mijn verhaal doen, maar heb er nog eens over nagedacht. Ik zet het heel kort hier toch neer. Het ging over mijn werk. Tante van jarige had met mij daar een gesprek over. Op een gegeven moment zei ze iets wat neerkwam op dat ik een harteloos mens was. Dat viel bij mij in heel verkeerde aarde. Ben boos (en huilend) weggelopen. Naar buiten toe, ben bij de auto gaan staan. Mens was zich van geen kwaad bewust en K. heeft haar even fijntjes gewezen op het feit dat zij mij harteloos noemde. Later kwam ze haar excuses nog brengen.

En wat me later helemaal boos maakte was dat ze jarige er de schuld van gaf! Kind was helemaal over d'r toeren. Feestje verpest. Dank je wel tante...

Ik was aardig overstuur. Ik, harteloos... echt niet. Heb schoondochter maar getroost. Het arme kind heeft het al zo moeilijk thuis en dan dit er ook nog bij. Van K. krijgt ze op de camping een eigen verjaardagsfeestje.
ik was er weer, ben bij mijn schatten van neefjes aan het oppassen. Nu liggen ze in bed en hoeven we niets meer.

Behalve spelletjes spelen. Ga eens kijken of die spelletjes van Ratteke ook bij zylom staan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:itsme26 schreef op 26 juni 2010 @ 20:51:

ik was er weer, ben bij mijn schatten van neefjes aan het oppassen. Nu liggen ze in bed en hoeven we niets meer.

Behalve spelletjes spelen. Ga eens kijken of die spelletjes van Ratteke ook bij zylom staanNiet bij Zylom, ik heb m van Wendy. Heb gewoon gelijk het hele spel op de gok gedownload. Aanrader. Net als Salem Witch Trails. En de nieuwe Puppetshow, the souls of the innocent. Uren speelplezier!
Wat een gezeik Ratt, jammer dat zo'n avond dan zo moet verlopen. En sorry dat ik het zeg maar wat een misplaatste opmerking, afgezien dat ik jou zo niet ken, als dat haar mening is, dan heeft ze dat maar onder 4 ogen tegen je te zeggen met een onderbouwing, maar niet op deze manier een feestje verstieren.

Makkelijk gezegd meis maar trek het je niet aan, je weet dat het niet waar is.
Ratteke als er iemand niet harteloos is ben jij het wel

Ik heb een funpass bij zylom. Kado gekregen van itsman voor mijn verjaardag twee jaar geleden en dat abbo loopt onbeperkt door
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ratteke, hoe komt ze erbij om zoiets op zo'n moment te zeggen . Snel vergeten en wat lief dat jullie voor schoondochter nog een feestje doen op de camping .

Its, veel gameplezier!

En dag voor nu aan alle tetters: ik ga een feestelijker kloffie aantrekken en een biertje drinken op het feestje van de sportvereniging. Eens kijken of er een beetje opkomst is, zo niet dan ben ik snel weer thuis .
Ratteke wat vervelend. Waarom raakt het je eigenlijk zo? Betekent die vrouw iets voor je? Ik ben gewoon heel harteloos en kil want ik zou er niet wakker van liggen dat dat mens dat zou zeggen
Rat

Ik heb bijgelezen en nu ga ik bankhangen en tv loeren. Tot morgen
quote:itsme26 schreef op 26 juni 2010 @ 20:59:

Ratteke als er iemand niet harteloos is ben jij het wel

Ik heb een funpass bij zylom. Kado gekregen van itsman voor mijn verjaardag twee jaar geleden en dat abbo loopt onbeperkt doorBofkont. Het nadeel van Zylom vind ik dat ze niet zo veel echt nieuwe spellen hebben. En niet zo vaak. Ik kom er eigenlijk nooit meer. Ik heb nu Wendy En ik kijk bij BF vaak naar de nieuwste spellen, elke dag een nieuwe. Binnekort eens aan de large files beginnen. Dan kom ik helemaal niet meer achter de laptop vandaag
MV Het gaat lekker hier. Zit met m'n pc in de tuin Man wilde op z'n laptop voetballen kijken en iedere keer als hij eventjes achter dat ding vandaan kwam, dook ik er achter... Dat vond hij heel vervelend, snap ik niks van Dus heeft hij m'n pc van boven gehaald voor me...

Kijk je wel uit met dat verbranden? Goed smeren he! Enne.. misschien heb ik 't gemist, maar wanneer ben/was je jarig?

Ratteke Ik hoop ook echt dat dit ge-OH met internet en bellen gauw over is... en blijft... En dan ook nog 3 dagen met een mobiel met lege accu in m'n tas rondsjouwen... nie handig he?

En die tante.... wat een ehmz.... tuttebol za'k maar zegguh... Je hebt goed gereageerd!! Zoiets hoef je niet over je kant te laten gaan toch? Maar wel verdrietig ook voor de jarige... Errum ding... voor jullie allebei!!!

Its Ben jij ook al zo'n spelletjesfreak? Ik ook hoor... Zylom is hier ook favoriet!

TH Veel plezier!! En niet alles door elkaar drinken he
Iets anders
Nee Babs, ik ben aankomende maandag 28e jarig. Lekker in die hitte puf puf.
Babs, bij de sportvereniging hou ik het altijd bij bier. Dat kan geen kwaad toch
quote:Kletsmajoor schreef op 26 juni 2010 @ 21:35:

Ratteke wat vervelend. Waarom raakt het je eigenlijk zo? Betekent die vrouw iets voor je? Ik ben gewoon heel harteloos en kil want ik zou er niet wakker van liggen dat dat mens dat zou zeggen

Ze zei dat ze met mij was uitgepraat nadat ik gezegd had dat ik mijn werk soms zie als dossiers. Ze moest eens weten. Ik heb haar verteld over dat kindje. Dat achtervolgd me soms nog. Niet vaak hoor maar af en toe piept ze boven in mijn gedachten. Maar ik vind het eigenlijk ook de moeite en emotie niet waard. Ik weet wel beter. En heel veel anderen ook. Maar het overviel me. Ik had dit niet verwacht. En dan kan ik niet adequaat reageren.

Later zat ik natuurlijk te bedenken dat ik dit en dat had moeten zeggen... ach, het is gebeurt en nu weer lekker forummen en gamen.

Ik heb A Gypsy's Tale uit. Ben er bijna de hele dag mee bezig geweest. Héérlijk!

Its en Babs, kijken jullie dan nooit bij Big Fish? Moet je toch eens doen. Of ik moet weer eens bij zylom kijken... Babs, heb jij ook een abonnement bij zylom?
MV, maandag jarig! Vier je 't of laat je 't liever stilletjes voorbijgaan? Wel jammer dat 't zo heet wordt dan ja, dat nodigt niet echt uit om iets te gaan doen.

TH, dan heb ik nog maar één ding te zeggen: Proost wâh en drink d'r ok enne vur mij

Ratteke, Big Fish ken ik niet moet ik zeggen. Ik ben bij Zylom blijven hangen, en voor m'n verjaardag doe ik mezelf ieder jaar 'n spel kado (zonder dat man 't weet ). Maar als ik de ervaring van Its lees moet ik mezelf komende keer maar 'n Funpass kado doen!

Welke spellen zijn bij jou favoriet?
Iets anders
Nee dit jaar zit het vieren er financieel even niet in. Maar geeft niet hoor.

Heb net een stomme film gezien, Basic Instinct 2. Niet echt super.

Wat spelen jullie veel spelletjes. Misschien dat ik het een keer gratis wil proberen, moet ik wel eerst een eigen pc hebben.

Kattenbak nu wel schoongemaakt dus hopelijk mag ik iets langer slapen zeg.

Die is gááf Plous!!!

MV, bij Zylom (en heel veel andere spelletjessites) kun je de meeste spelletjes gewoon online spelen, daarmee installeer je niks op de laptop. Vaak moet je voor de uitgebreidere versies van die spelletjes wel betalen en dingen installeren, maar de gratis versies vind ik vaak ook heel lang heel leuk.
Iets anders
Wat maf, ik had daarstraks gepost en mijn posting is verschwunden!

Nou ja, nog een x dan maar.

Ratteke, wat een idioterie dat jij harteloos zou zijn. Je ben juist een heel lief persoon met een heel groot hart!! Zo. Ik heb gezegd. En dan ook nog de schuld afschuiven op je schoondochter. Arme meid. Een voor jullie alle 3, ook voor K. dus die zo lief is om haar nog een eigen feestje op de camping te geven!!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ratteke, ik heb je andere speltips genoteerd, ga ze nu zoeken. Ik heb laatst ook Brunhilda and the Dark Crystal gedownload (wat een naam, brunhilda). Nog niet gespeeld maar ziet er wel mooi uit!
Ik ben mijn eigen bananenschil

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven