Doperwtje
zondag 27 juni 2010 om 09:50
Ik had ooit een vriendin die op 26 juni jarig was (nou ja, ze is wrsch nog steeds op 26 juni jarig). Had, dus de vriendschap is over. Tot zover mijn associatie bij 26 juni. Sorry Erwt, zoals je kunt lezen is dit echt een uitzondering. Verder alleen positieve ervaringen met die dag.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 27 juni 2010 om 09:52
quote:lola68 schreef op 27 juni 2010 @ 08:25:
[...]
En mijn lieftallige wederhelft!
Dus een perfecte dag Gefeliciteerd nog met je wederhelft. Sorry, offtopic, maar mag wel even hè.
[...]
En mijn lieftallige wederhelft!
Dus een perfecte dag Gefeliciteerd nog met je wederhelft. Sorry, offtopic, maar mag wel even hè.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
zondag 27 juni 2010 om 11:40
zondag 27 juni 2010 om 11:52
quote:Donkeyshot schreef op 27 juni 2010 @ 11:40:
Overigens vind ik het een kras staaltje van plichtsverzuim dat de jonge vader niet zelf forum-aangifte is komen doen van de geboorte van de kleine doperwt. PodE heeft al het zware werk gedaan en nu moet ze ook nog zelf dit topic openen Eensch! Hij zal toch niet nog in een flauwte op de vloer van de verloskamer liggen?
Overigens vind ik het een kras staaltje van plichtsverzuim dat de jonge vader niet zelf forum-aangifte is komen doen van de geboorte van de kleine doperwt. PodE heeft al het zware werk gedaan en nu moet ze ook nog zelf dit topic openen Eensch! Hij zal toch niet nog in een flauwte op de vloer van de verloskamer liggen?
zondag 27 juni 2010 om 11:54
zondag 27 juni 2010 om 12:25
quote:Donkeyshot schreef op 27 juni 2010 @ 11:40:
Overigens vind ik het een kras staaltje van plichtsverzuim dat de jonge vader niet zelf forum-aangifte is komen doen van de geboorte van de kleine doperwt. PodE heeft al het zware werk gedaan en nu moet ze ook nog zelf dit topic openen
Bij deze weten dus alle toekomstige forumvaders wat hen te doen staat.
Overigens vind ik het een kras staaltje van plichtsverzuim dat de jonge vader niet zelf forum-aangifte is komen doen van de geboorte van de kleine doperwt. PodE heeft al het zware werk gedaan en nu moet ze ook nog zelf dit topic openen
Bij deze weten dus alle toekomstige forumvaders wat hen te doen staat.