3000+ deel 55

26-06-2010 17:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier!
De tuin is gisteren helemaal bestraat, maar er echt in zitten gaat nog niet omdat we het hebben afgedekt met houten platen om de tegels te beschermen tegen het verbouwings geweld.

Maar binnen zitten we ook een beetje buiten, want we hebben nog steeds geen achterpui.

We zitten veel in de voortuin. Zijn net de Tokkies. Bankstel in de voortuin en daar bier drinken. We hebben dus nog meer aanloop dan anders, want iedereen komt er bij zitten. Ik blijf drank aanslepen. De slijter kan na onze verbouwing met de VUT.

middag meisjes

ik ben bezig aan mountdishes, beetje voor beetje, ook als onderdeel van de therapie Als ik straks klaar ben met therapie heb ik iig een schoon en opgeruimd huis
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Familie Tokkie! Gezelig toch!!

Nog steeds geen achterpui??

Is er dan steeds iemand thuis om de boel te bewaken?

Roos goed bezig!

Ik heb al gestofzuigd, 2 wassen gedraaid en opgeruimd. Vind het genoeg voor een bloedhete zonnige zondag.
ik heb opgeruimd... de vuile vaat in de kast verstopt weggewerkt... de koelkast verplaatst... beneden opgeruimd... de kattenbakken verschoond... konijnenhok wat ik had besteld en mn ouders even langsbrachten in elkaar gezet.... de airco aangesloten... heerlijk ... I love aicro!
nu nog even de kliko aanstampen... knijn zn noodhok waar die maanden heeft gezeten uiteindelijk afbreken... zn nieuwe konijnenhok daar zetten... de vaat weer uit de kast halen ... afwassen... en verder doe ik niks meer
Djee.... wat zijn jullie allemaal actief.

is goed voor de lijn floor

hm zou er bijna vaker van gaan opruimen
quote:floor72 schreef op 27 juni 2010 @ 12:43:

Djee.... wat zijn jullie allemaal actief.Kan morgen weer helemaal omgedraaid zijn. Maak er nu maar gebruik van!
Ik ben er vandoor. Tot vanavond!
ja Courtje, dat is bij jou ook echt nodig

Floor, ik lijk heel actief, maar ik doe het echt op z'n elfendertigste hoor, met heel veel pauzes er tussendoor
veel plezier Appeltje!
Appel, we gokken het er maar op dat niemand misbruik maakt van het feit dat we geen achterpui hebben.

Enne..... we hebben de buuf hè. Die houdt alles in de gaten.

Inbrekers moeten van zeer goede huize komen willen ze ongezien langs onze buuf komen.

Veel plezier Appel.
Cour wanneer ga je ook al weer trouwen?
quote:courageux schreef op 27 juni 2010 @ 12:42:

nu nog even de kliko aanstampen... knijn zn noodhok waar die maanden heeft gezeten uiteindelijk afbreken... zn nieuwe konijnenhok daar zetten... de vaat weer uit de kast halen ... afwassen... en verder doe ik niks meer

check check check... nu alleen de afwas nog blegh... zo'n hekel aan... krijg rugpijn van aan het aanrecht staan... is lager dan een ''doorsnee' aanrecht ...

tuurlijk is dat nodig bij mij roosje

6 augustus floor! dus nog iets meer dan een maand... 40 dagen... 39 dagen... zoiets ...
ow w8 toch nog iets erbij...

- afwas uit de kast halen... en afwassen

- laatste hand leggen aan de kaarten voor de daggasten ( neej nog steeds de deur niet uit gedaan )

- kaarten in de brievenbus mikken

en jah dan vanavond... moet moet...

- eten koken

tis pas fucking kwart over 1! over een uur gaat mn wekker dus ... wilde eens schandalig uitslapen... mislukt...
forever young I want to be forever young... do you really want to live forever... forever... whenever...
Zo, thuis! Was leuk bij Iry

Nu heeeel even zitten en dan zometeen aan den arbeid, moet vrijwel de hele bovenverdieping leegmaken, want morgen komt de muren-man.
Zo ik ben thuis, heerlijk op het strand geluierd, een beetje verbrand zelfs.

Net lekker gegeten en nu ff onder de douche en insmeren.

Wat een heerlijke dag!
Ja het is echt een heerlijke dag, vond het jammer dat ik niet met Iry en Saartje op het terras kon zitten, maar moet echt wat thuis dingen doen vandaag. Helaas...
quote:courageux schreef op 27 juni 2010 @ 13:20:

forever young I want to be forever young... do you really want to live forever... forever... whenever... Geweldig! Dit is mijn begrafenisnummer, maar dan wel het orgineel hè.... van Alphaville.
Ik heb heel lang gedacht dat die van Queen was, maar mooi nummer idd.
He allemaal!

Heb een leuke avond en dag gehad met Min en Saar!

Heerlijk relaxed en good company

Idd jammer dat je niet meer erbij was vandaag Min,al was het snikheet op het terras, ben echt flink verbrand .

Al begon dat bij mij in de tuin al denk ik.

Saar is nu naar huis, en de kids zijn er weer!

Fijn dat ik het weer deels compleet heb.Frummel zo op bed leggen en dan de tuin sproeien! Mannenklussen....ik draai mijn hand er niet meer voor om
Je bent goed bezig Iry. You go girl!

Thanks Floor

Mijn gevoel is niet goed bezig hoor, die blijft mijlenver achter met wat ik doe.

Maarja, op mijn verantwoordelijkheid gevoel kom ik een eind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven