Voor de mooi weer lovers =)
zondag 27 juni 2010 om 20:00
Eindelijk is het zomer. Hoe heter, hoe beter!
Dit weer geeft me het gevoel van vrijheid en dat ik leef.
En morgen is er weer een warme zomerdag!
Op het werk vermijd ik bewust de airco omdat ik geniet van de hitte en zo lekker het vakantiegevoel krijg. Lekker buiten eten en heerlijke lange warme zomeravonden op het terras met een drankje en wat tapas. Yeah! Life is good!
Dit weer geeft me het gevoel van vrijheid en dat ik leef.
En morgen is er weer een warme zomerdag!
Op het werk vermijd ik bewust de airco omdat ik geniet van de hitte en zo lekker het vakantiegevoel krijg. Lekker buiten eten en heerlijke lange warme zomeravonden op het terras met een drankje en wat tapas. Yeah! Life is good!
zondag 27 juni 2010 om 20:06
quote:DolceStrega schreef op 27 juni 2010 @ 20:02:
Heerlijk hè Leveke
Ik vier hier "vakantie" in mijn eigen tuin, kom er helemaal van tot rust, lekker wijntje erbij.
HET LEVEN IS GOED ALS DE ZON SCHIJNT
Jaaah! Lekker op de stretcher met een boekje in de zon en af en toe afkoelen in het zwembad van de kinderen.
En lekker makkelijk doen met het avondeten. 2 dagen achter elkaar friet gegeten.
Heerlijk hè Leveke
Ik vier hier "vakantie" in mijn eigen tuin, kom er helemaal van tot rust, lekker wijntje erbij.
HET LEVEN IS GOED ALS DE ZON SCHIJNT
Jaaah! Lekker op de stretcher met een boekje in de zon en af en toe afkoelen in het zwembad van de kinderen.
En lekker makkelijk doen met het avondeten. 2 dagen achter elkaar friet gegeten.
zondag 27 juni 2010 om 20:41