ik ga naar het strand en ik neem mee..

28-06-2010 09:37 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat voor hapjes/drinken nemen jullie meet naar een dagje strand?

broodjes en chips is ook altijd zo saai he helaas hebben we geen koelbox..
Broodjes en chips neem ik nooit mee.

Water, komkommer, banaan en meer eten koop ik liever daar. Frisdrank drink ik niet aan het strand daar komen toch alleen insecten op af.
waarom heb je geen koelbox? Ik heb zo'n klein ding dat je kan opvouwen. Weegt haast niets, reuze handig.

Lekker veel fruit, snoepjes, water!, rijstwafels, onbijtkoek.
Eerst koelbox kopen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Water, en fruit.
..popcorn?
maar in Frankrijk zag ik mensen die hel salades mee namebn in tupperware bakjes met koelelementjes erin!
..popcorn?
lekkere broodjes, water...
Ik zou naar de bakker gaan en daar lekkere dingen shoppen: gevulde koeken, krentenbollen, noem maar op..
quote:nola schreef op 28 juni 2010 @ 09:41:

maar in Frankrijk zag ik mensen die hel salades mee namebn in tupperware bakjes met koelelementjes erin!ja zulke dingen bedoel ik, salades enzo. of miscchien wraps..
Broodjes, snoepjes, koekjes, pakjes drinken, water, limonade, fles cola, spa rood, rose, chips, zoutjes. Dat zit er toch wel standaard in de tas.

Ook als ik naar een strandtent ga. Dan kopen we voor onszelf iets lekkerders maar kind eet nou eenmaal liever een broodje.
Ik zou toch even investeren in een koelbox of, zoals ik heb, een koeltas. Hoeft echt niet duur te zijn en je kan dingen toch beter koel houden. Ik heb er ook een koelelementje bij, maar als je die niet vind kan je ook een klein flesje water invriezen. Het voordeel daarvan is dat het eerst alles goed koel houdt en naarmate het ontdooit heb je ook lekker koud water.

edit: ik neem trouwens vaak druiven, pastasalade of broodjes, komkommer, water en schuimpjes mee, soms ook chips.
Semper ubi sub ubi
Bij het strand horen chips en patat.

En water, veeeeel water...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
komkommer, cherrytomaatjes, sultana, dropjes, pepermunt, pakjes fristi en sap (wel in 1 keer leegdrinken ivm insecten etc)

en veeeeeeeel water

dat is wat wij gisteren bij ons hadden, maar van alles kan natuurlijk! waar je maar zin in hebt die dag.

ik neem vaak veel mee, omdat het anders wel wat prijzig wordt als je al je drinken moet kopen. maar vaak halen we ook nog wel wat lekkers ergens.
gewoon een flesje water...
ik neem als ik met de kids ga mee:

naturel chips, water en pakjes drinken, broodjes en koek. Komkommer en wortel in plakken. Appels en wat snoepjes
Fles ingevroren water .Pel pinda's .Appels,konkommer ,gekookte eitjes met brood,zure bommen
Wat zijn jullie gezond! Ik ga nooit dergelijke uitstapjes maken zonder op z'n minst de halve Albert Heyn tapas-afdeling (sweet peppers, chorizo, olijven) en een fles rosé (ik zei op z'n minst he, de rest is facultatief, maar dit is sowieso de basis).
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik koop altijd alles op het strand.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
en ik ben jaloers op jullie dat jullie zomaar dagjes naar het strand kunnen(te ver weg voor mij voor 1 dag)...maar gun het jullie wel hoor. haha..

als we gaan ,maar dan zijn wel op vakantie aan zee dan neem ik altijd veel te veel mee.
Puck
Ik maak altijd broodjes met kaas en komkommer, neem huzarensalade mee en soms ook wel stukjes komkommer en meloen. Ik heb ook geen koelbox. Wat ik doe is mijn drinken (gewoon water) van te voren invriezen, en dan die flesjes met het eten in een plastic tasje. Je eten blijft koud en je hebt koel drinken bij je.
Bevroren water, rosé en verder wisselend pastasalade, (bifi)worstjes, lekkere broodjes, zelfgemaakte tonijnsalade, fruitsalade, pakje tuc&kuipje paturain of zo, broodje goed gevulde/pittgie omelet. Meestal weinig zoet, evt. bij 'het water' wel eens een patatje en/of kroket halen.
quote:Paque_in_Pink schreef op 28 juni 2010 @ 10:01:

Bij het strand horen chips en patat.

En water, veeeeel water...Precies! Heerlijk om dan patat te eten. En daarna een ijsje.
Meloen, appel, banaan, komkommer, crackertjes, eierkoek en verder vooral veel water (evt limonade of een sapje).
Ik ging eens naar het strand met my best gay(die vermelding lijkt irrelevant, maar wacht maar af) friend en hij had in zijn koelbox en rieten picknickkoffer:

Flessen witte wijn en verse broodjes die ter plekke belegd werden met kaas en salades en druiven/fruit. Dit alles werd geserveerd op echte borden en genuttigd met verzilverd bestek en de wijn werd gedronken uit echte gegraveerde glazen.

Ik meen het: op het strand!!!
Sangria. (met veel vers fruit erin)

Nou ga ik alleen nooit naar het strand dus ik ben een slecht voorbeeld maar als ik er moet zitten, dan met lekkere hapjes en sangia.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven