htc touch telefoon, hoe te bedienen bij kiesmenu?

28-06-2010 10:57 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb sinds kort voor mijn werk een htc touch telefoon, na wat gepuzzel kan ik me er nu redelijk mee redden, maar heb geen idee hoe ik in bijvoorbeeld het voicemail menu een bericht kan verwijderen, bij mijn andere telefoon kon ik gewoon bijv. een 3 intoetsen.

Heel erg maar heb net mijn simkaart maar even in mijn eigen telefoon gezet zodat ik alle opgeslagen voicemail berichten even kon verwijderen.

En zo ook als ik naar een instantie bel en een doorkiesnummer moet toetsen, heb werkelijk geen idee hoe dat moet...

Graag jullie advies.
Er staat een klein toetsenbordje midden onderaan in je scherm. Als je aan het bellen bent, kun je die aantikken om een toetsenbord te krijgen en je gewenste cijfer(s) in te tikken.
Verder is Google je vriend overigens, want voor de meeste telefoons is de handleiding gewoon online te vinden.
dank voor je reactie tia dalma, had ook al gegoogled maar blijkbaar niet met de goede zoektermen.

Heb het geprobeerd met jouw advies maar krijg het (nog) niet voor elkaar...
zo werkt het bij mij ook, tijdens bellen toetsenbord erbij halen en 3 intoetsen
ik heb een htc touch pro 2 en ook ik heb geen idee hoe ik een kiesmenu kan bedienen. niet handig, belde laatst de huisarts, die heeft ook een kiesmenu en omdat ik niks kon intikken werd mijn reactie een spoedoproep, beetje overdreven voor een herhaalrecept wilde het nog uitzoeken maar ben t verder vergeten dus hoop hier op een goede tip. in de gebruiksaanwijzing kon ik niks vinden.
ik ben er uit:-)

tijdens het bellen met bijv voicemail, kun je in het scherm naar beneden scrollen voor meer opties, dan verschijnt er een scherm met 6 opties, als je kiest voor de 2e (gesprek erbij) kom je idd in getallentoetsenbord en kun je maar raak kiezen...hopelijk heb je hier iets aan elizaar.
Fijn, tartt! Welk model heb je trouwens?

Elizaar, hier op de HTC site vind je jouw handleiding voor je Touch Pro 2.
heb een htc touch 2, als je het snapt een prima telefoon...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven