pfff

28-06-2010 14:26 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_96957 wijzigde dit bericht op 30-07-2010 14:47
Reden: prive
% gewijzigd
quote:humpje schreef op 28 juni 2010 @ 14:39:

denk inderdaad dat hij liever met zijn vrienden is,volgens hem verzin ik nl nooit wat leuks om te doen.

volgens hem kom ik alleen maar met saaie dingen aan.

hij wil feesten,en hij wil dat ik ook feestjes heb waar hij dan mee naartoe kan.

die heb ik helaas niet want ik heb niet zoveel vrienden als hem dus ook geen feestjes.dat vind hij sneu.

voel me ook vaak verplicht maar wat te gaan doen met een vriendin,terwijl ik daar geen zin in heb,anders krijg ik weer te horen dat ik geen vrienden heb .

Als je pas een half jaar met deze gozer hebt en hij kraamt nu al zulke dingen uit wordt het tijd dat hij vertrekt.

Na een half jaar wil je toch nog steeds alle minuutjes samen mee kunnen pikken enzo, zeker als een van de twee zoveel werkt?

TO je verdient beter en zeker iemand die je niet afzeikt vanwege de hoeveel heid vrienden die je hebt.
quote:humpje schreef op 28 juni 2010 @ 14:30:

oke ieder zijn eigen mening ,maar het mag wel iets minder botHe god, want sneu nou voor je dat je zo'n rotkerel hebt getroffen. Het zit je ook allemaal niet mee he?
en dat zijn vrienden erbij zijn maakt me wel uit want die drinken ook allemaal zo veel,en die zijn er vaak genoeg ik wil gewoon eens een weekendje met hem alleen zijn.
Er zijn veel leukere jongens dan dit stuk egoisme. Jongens die het leuk vinden als je mee gaat "voetbal kijken" en het leuk vind om "saaie" dingen met je te doen, simpelweg omdat JIJ het niet saai vindt en zij gewoon graag bij je willen zijn.

Dumpen die hap, iets minder uren draaien en in de supermarkt een studerende vakkenvuller scoren. 't Is vanmiddag toch een rustig middagje en dus alle tijd om bij de zuivel eens "die ene leuke" aan zijn oor te trekken. Of neus.
Viva la vida
Traincha Je bent mosterd!

@ TO ik denk dat het beter is dat je iemand vind die de dingen die jij graag doet in je vrije tijd ook leuk vind ipv iemand die dat saai vind.

Wat NDH zegt dus.

Ik ben trouwens wel nieuwschierig wat hij verstaat onder saaie dingen samen.
quote:traincha2 schreef op 28 juni 2010 @ 14:47:

[...]

He god, want sneu nou voor je dat je zo'n rotkerel hebt getroffen. Het zit je ook allemaal niet mee he?? wat is jou probleem
Oh, maar hij is wèl betrouwbaar, zorgzaam en lief....dat haal ik toch echt niet uit je postings hoor.

Ik lees alleen maar dat hij je afzeikt, vindt dat je te veel werkt en jij vindt dat hij teveel zuipt. En jullie doen nooit wat samen omdat hij met zijn vrienden op stap moet. Ik zeg, houden die man. Een betere vindt je niet.
Nou, toen ik nog geen half jaar samen was met mijn vriend, wist ik heel goed dat ik hem niet af kon houden van een avondje voetbal kijken met z'n vrienden tijdens een EK/WK. Dat zijn gewoon bepaalde wedstrijden. Als je met een voetballiefhebber samen bent, dan houd je daar rekening mee. Als je daar niet tegen kunt, dan zoek je een andere vriend.
Later is nu
quote:humpje schreef op 28 juni 2010 @ 14:48:

[...]

? wat is jou probleemIgnore her

Meid, geef het op, wat moet je met zo'n lapzwans?
quote:humpje schreef op 28 juni 2010 @ 14:48:

[...]

? wat is jou probleemHet is 'jouw' probleem. Nou ja, je vond eerste twee reacties nogal bot, maar blijkbaar valt een meelevende reactie ook niet in goede aarde.....
Wat werk je veel!?

Hij wil feesten en hij wil dat jij ook feesten hebt, zodat hij daarmee naar toe kan.

Een feestneus dus die zegt dat zijn leven niet om jou draait. Logisch, want zijn leven draait al om feesten.

toch!?

Inderdaad pfff.
.
quote:Maja82 schreef op 28 juni 2010 @ 14:48:

Traincha Je bent mosterd!

Ik zie het
Het zijn allemaal loverboys
Je weet toch!
quote:Ainne schreef op 28 juni 2010 @ 14:51:

[afbeelding]

Meid, geef het op, wat moet je met zo'n lapzwans?

Oh, ik kan wel wat bedenken hoor:

Ja maar...ik hou van hem

Ja maar...ik kan niet zonder hem

Ja maar...we zijn soulmates

Ja maar...ik begrijp hem zo goed, niemand anders kan dat

Ja maar...hij is ook wel eens lief/zorgzaam/betrouwbaar

enzovoort
En nu lees ik ook in 1 van je andere topics dat hij wil verhuizen bij jou vandaan omdat hij zijn vrienden te weinig ziet?

Meid toch! Dit is niet best, hoor.
.
quote:luna1 schreef op 28 juni 2010 @ 14:53:

[...]

Oh, ik kan wel wat bedenken hoor:

Ja maar...ik hou van hem echt? of vind je het fijn om een relatie te hebben?

Ja maar...ik kan niet zonder hem echt wel!

Ja maar...we zijn soulmates nietus anders vond ie de dingen die jij verzind niet saai en nam hij het je niet kwalijk dat je wat minder vrienden heb

Ja maar...ik begrijp hem zo goed, niemand anders kan dat dat betwijfel ik en het ergste is dat hij jou niet snapt

Ja maar...hij is ook wel eens lief/zorgzaam/betrouwbaar echt?

enzovoort

Dumpen, ik heb nog een beter exemplaar in de aanbieding.

Houd niet van voetbal en superromantisch (geloof ik) en vrijgezel.
quote:humpje schreef op 28 juni 2010 @ 14:45:

klopt doordeweeks zien we elkaar ook niet veel,maar goed dat is allemaal mijn schuld want ik heb die baan genomen.

en dat is ook wel weer zo maar ik kan daar nu gewoon niet zomaar weg,dan moet ik een heleboel geld terugbetalen.

ik baal gewoon.

hij is betrouwbaar,zorgzaam,en lief.

maar helaas toch niet perfect.

ik weet gewoon niet of ik verder kan met iemand die ten eerste zoveel drinkt elk weekend,en ten tweede zijn vrienden bovenaan zet....het punt is gewoon dat hij het zelf anders ziet

Waaraan merk je dat? Dat hij betrouwbaar, zorgzaam en lief is?

Ik ken hem natuurlijk niet, maar op basis van wat jij beschrijft vind ik hem niet zorgzaam en lief.

Je laat hem met vrienden voetbal kijken en wilt dan graag samen iets doen. Prima toch?

Een man die in (dit stadium van) een relatie z'n vrienden belangrijker vindt dan zijn vriendin is duidelijk nog niet toe aan een relatie (of één van zijn vrienden moet een heel hevig probleem hebben ofzo... dan ben je er gewoon voor elkaar).
quote:Maja82 schreef op 28 juni 2010 @ 14:56:

[...]

Dumpen, ik heb nog een beter exemplaar in de aanbieding.

Houd niet van voetbal en superromantisch (geloof ik) en vrijgezel.Dat was sarcastisch bedoeld Maja. Heel veel TO's komen hier posten en klagen over hun vriend/whatever. En dat zijn dan geen kleine lulligheidjes, maar echt dat je denkt Jeee, wat doe je bij die gast! En dan gaat de TO allemaal vertellen dat ie toch echt wel lief is, hij zorgzaam is, dat zij hem zo goed begrijpt en blabala
Ik snap wel dat hij geen zin heeft om meteen op te komen draven als jij eindelijk tijd voor hem hebt. Het lijkt erop dat jij dat wel van hem verwacht. Jij bent degene die zoveel werkt dan moet jij je daarnaar voegen en dat kun je van hem niet verwachten. En 30 bier vind ik ook veel maar vlg mij is dat (helaas) redelijk gangbaar bij het voetbal kijken en bij zijn leeftijd.
quote:Juicy_ schreef op 28 juni 2010 @ 14:55:

En nu lees ik ook in 1 van je andere topics dat hij wil verhuizen bij jou vandaan omdat hij zijn vrienden te weinig ziet?

Meid toch! Dit is niet best, hoor.Hij is 21! Kom op.
quote:dreamer schreef op 28 juni 2010 @ 14:50:

Nou, toen ik nog geen half jaar samen was met mijn vriend, wist ik heel goed dat ik hem niet af kon houden van een avondje voetbal kijken met z'n vrienden tijdens een EK/WK. Dat zijn gewoon bepaalde wedstrijden. Als je met een voetballiefhebber samen bent, dan houd je daar rekening mee. Als je daar niet tegen kunt, dan zoek je een andere vriend.

Maar het gaat hier niet om de wedstrijd zelf, het gaat om de periode daarna. TO wil al speciaal pas iets afspreken ná die wedstrijd.

Als haar vriend zaterdag met diezelfde vrienden ook al een wedstrijd gaat kijken (en daarna uiteraard een pilsje gaat pakken in de stad of waar dan ook), dan mag ze toch wel vragen of hij dan vrijdagavond met haar wil doorbrengen.

Hij heeft dan de voetbalwedstrijd (zijn liefhebberij) gezien... En als je een vent hebt die een beetje voor zijn vriendin gaat, dan gaat ie inderdaad na die wedstrijd naar haar toe ipv met zijn vrienden rond te hangen...
quote:luna1 schreef op 28 juni 2010 @ 15:00:

[...]Dat was sarcastisch bedoeld Maja.

Dat weet ik maar stiekum denkt ze het echt dat is het ergste.

Ik vind dat hij dingen zegt die je binnen een relatie en zeker in het eerste half jaar niet zegt en eigenlijk al niet eens denkt.

vriend past niet bij TO. en het is aan TO om dit in te zien.
quote:Maja82 schreef op 28 juni 2010 @ 15:03:

[...]

Dat weet ik maar stiekum denkt ze het echt dat is het ergste.Knap dat jij weet wat anderen stiekem denken!
quote:hanZie schreef op 28 juni 2010 @ 15:01:

[...]

Hij is 21! Kom op.Als hij 21 is en zijn vrienden (dus?) heel belangrijk vindt moet hij niet aan een vriendin beginnen. Zeker niet als hij zijn vrienden toch belangrijker lijkt te vinden dan zijn vriendin...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven