Entertainment alle pijlers

True Blood

28-06-2010 17:47 187 berichten
Alle reacties Link kopieren
Liep bij de plaatselijke dvd-winkel binnen en stuitte op True Blood. Nu ben ik dol op vampierenseries en had ik er al wel over gehoord, maar er iets van gezien; helemaal niet.

Ik ben nu bij aflevering 4 en vind het super! En hoewel ik met mijn kinderen heel veel kijk, moet ik nu bekennen dat ze dit niet gaan zien... Bloed, veel sex en ook een intrigerend verhaal.

Wie kijkt er ook? Op DVD of anders. Amerika is aan seizoen 3 begonnen en na het min of meer tegenvallen van the Vampire Diaries, vrees ik dat Nederland deze serie gaat overslaan. Viva la DVD!
Ik kijk het ook! Wel op de televisie (digitaal) op Fox Life. Wel een beetje vervelend dat ze vaak afleveringen herhalen, maar hierbij hoef je in elk geval niet bang te zijn iets te missen...
Ik kijk het online..

Elke maandag download ik de nieuwe aflevering.. Ik kan niet zonder! Gelukkig stopt true blood tijdens supernatural.. en begint supernatural weer als trueblood stopt..

Het is inderdaad geen serie voor jonke kijkers..

Xx
Ja!! True Blood!!

Eric of Bill? Ik vind de sexscenes met Bill heel .. ehm.. heet. Maar Eric schijnt in serie 3 echt sexy te worden... Ik kan niet wachten!

SweetSummer, waar download jij serie 3? Ik kreeg van een medeforumster deze tip: http://www.cucirca.com

Maar de eerste aflevering is van de server af en ik zie geen andere.

Ik vind True Blood zo fantastisch! Ik heb de eerste twee series achter elkaar tot diep in de nacht gekeken. En op foxlife kom ik het af en toe ook nog tegen en kijk ik het gewoon nog een keer.
ik kijk seizoen 3 ook online elke maandag....en vooral de laatste scene van aflevering 3 was zeker niet geschikt voor kinder ogen haha!!

ik volgde de 2 andere seizoenen ook toen ze net uitkamen in amerika....ik heb dus heel lang moete wachten voor seizoen 3 maar het is het waard

ik keek laatst in de free recors shop en kon daar niks vinden
quote:Mac123 schreef op 28 juni 2010 @ 18:41:

Ja!! True Blood!!

Eric of Bill? Ik vind de sexscenes met Bill heel .. ehm.. heet. Maar Eric schijnt in serie 3 echt sexy te worden... Ik kan niet wachten!

SweetSummer, waar download jij serie 3? Ik kreeg van een medeforumster deze tip: http://www.cucirca.com

Maar de eerste aflevering is van de server af en ik zie geen andere.

Ik vind True Blood zo fantastisch! Ik heb de eerste twee series achter elkaar tot diep in de nacht gekeken. En op foxlife kom ik het af en toe ook nog tegen en kijk ik het gewoon nog een keer.zoals ik al zei...als hij niet meer online staat, scroll dan even naar beneden, daar staat commentaar van andere kijkers, die plaatsen links van werkende afleveringen
Hahaha! Daar ben je weer! Ik vroeg me al af waar je bleef. Verder wel ene goede site, Californication staat er ook op!
Heb ik gedaan, maar zag ik zo snel niet. Vanavond meer tijd om rustiger te kijken.
Hahaha! hij doet het!!

Ik vind Pam echt geweldig!
quote:Mac123 schreef op 28 juni 2010 @ 18:44:

Hahaha! Daar ben je weer! Ik vroeg me al af waar je bleef. Verder wel ene goede site, Californication staat er ook op!

ja klopt ze hebben bijna alle series

en ik zie nu dat de bovenste van aflevering 1 bij mij gewoon wekt, is elk uur weer anders haha
Ik hem afgelopen week seizoen 1 besteld bij Bol. Had nog 3 kortingsbonnen dus ik heb er 5 euro voor betaald. We zijn nu bij aflevering 4 en ik vind 'm erg, erg goed! Voor man's verjaardag krijgt ie seizoen 2.

Ik vind de serie zo on-Amerikaans. Veel seks, veel bloed. Maar het accent daarentegen
Ik heb de boeken gelezen. Deel 3 en 4. Wil ook heel graag de televisieserie kijken maar ben er nog niet aan toegekomen.

Wel vond ik de boeken echt een aanrader. Had ze ook zo uit en dat is dan wel weer jammer.
Hier ook een True Blood - fan! Alles klopt gewoon aan de serie:) Zelfs mijn vriend vindt het fantastisch en die houdt niet echt van tv-series. Ik ben vooral fan van Eric:)
Net gisteren gekocht, de dvd's van het eerste seizoen.

Tot nu toe vind ik het eerlijk gezegd een tikje tegenvallen. In de boeken komen de vampiers over als gevaarlijk, maar ongelofelijk sexy en aantrekkelijk. In de tv-serie vind ik ze tot nu toe afstotelijk en creaturen waar je met een grote boog vol afgrijzen omheen loopt. Dat maakt het plot (ik heb boeken 1 tot en met 6 gelezen) toch stukken minder geloofwaardig.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik vind het geweldig, seizoen één en twee vorige zomer achter elkaar gekeken en nu genietend van 3. Ennne Eric is zo'n stuk leuker dan Bill (die ik een beetje saai vind)

het zal aan mij liggen, maar Bill doet mij vrij weinig. Eric daarentegen

Ik had geen idee dat er ook boeken van zijn, die ga ik eens opzoeken!
Ik vind het alleen zo raar dat er maar 2 boeken vertaald zijn in het Nederlands. En dan ook nog zomaar ergens in het midden van de serie. Wie bedenkt er nou zoiets? "Goh, er zijn 10 boeken geschreven, laten we 5 en 6 eens leuk vertalen" (bijvoorbeeld)

Ik kan prima Engels lezen, functioneel zeg maar. Maar ter ontspanning lees ik het liefst Nederlands, in het Engels kom ik op een of andere manier nooit echt "in" het boek.
Dan weet ik niet welke serie jij kijkt tonkje. Maar ik zie geen afstotelijke creaturen.

ik ben trouwenr ook van eric, ik hou wel van een beetje dominant. Bij de andere vampiers vind ik bil een slapjanus.

ik zoek trouwens links via sidereel, ideaal.
Eric heeft zijn entree nog niet gemaakt, maar van Bill wordt ik niet erg warm. Ik moet bekennen dat ik voor Sam of Jason zou gaan ... In het geval van Jason omdat ie zo heerlijk fout is, maar wel erg enthousiast, hahaha.. en Sam omdat ik daar (nog) geen kwaad in zie..

Nu ik overigens de serie in de ban heb gedaan voor de kinderen, zijn ze extra nieuwgierig en het beperkt mijn kijkmogelijkheden ook enorm. Gaat lekker lang duren zo of ik moet mijn nachtrust ernstig beperken.
Ik kijk ook! Via ninjavideo.net (erg goede site trouwens voor tal van series en films)

Ik heb alles gezien tot nu toe, en heb het eerste boek gelezen (ik lees de engelse boeken). Het volgende boek ligt op de stapel

Ik vind Bill leuker dan Eric, maar ik zie wel dat Eric ook erg knap is, ik val alleen niet op blonde vikings Ik vind de romance tussen Sookie en Bill super, ik wil dan ook niet dat Eric Sookie "afpakt"

Zelf zou ik ook voor Sam gaan ... rawwwwrrrr!
Hier ook een fan!! Heb alle boeken gelezen en ben vooral benieuwd hoe ze boek 4 gaan filmen! Eric is heerlijk!!!

Oh Jason Baby.. (...young, dumb and full of.. DH gaat naar het kapelletje om vergeving vragen voor haar zondige gedachten)

quote:varuca schreef op 28 juni 2010 @ 21:09:

Dan weet ik niet welke serie jij kijkt tonkje. Maar ik zie geen afstotelijke creaturen.

Ik vind ze vooral eng. Dat zijn ze natuurlijk ook, maar het is toch wel de bedoeling dat je dat vergeet, zeg maar.

Die 3 foute vampieren in Bill's huis, ok, die horen eng te zijn. Maar Bill zelf vind ik ook maar niks. En Eric tot nu toe (alleen even in Fangtasia) al helemaal niet. Arrogante kwallebal. Misschien zouden ze die tanden enzo wat minder moeten laten zien. Op de bijtmomenten vind ik ze ronduit afstotend.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Die sites waar jullie op kijken, zijn die gratis of moet ervoor betaald worden? En welk formaat heb je dan? Ik heb even snel geneusd maar kon het zo snel niet vinden. Seizoen 2 zag ik er iig niet meer tussen, ik neem aan dat je alleen 3 kunt zien dan?

Ik ga iig seizoen 2 nu alvast bestellen bij Bol, leuk verjardagscadeautje voor man.
kijk eens op www.eztv.it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven